Bogi

Az elso ketto azt hiszem  kb mult heti, vagy a het eleje.



Ez meg szeptemberi:

Kommentarer
Postat av: évi

Bogi gyönyörü,mint az apja:DDDDDD! nagyon kis édes, milyen kis laza ruciban van!

Hát Fru nagyon büszke bagyok rád, konditerem meg ilyenek, teljesen sportos csaj lesz, meg se ismerünk ha hazajössz! én ebben a feélévben felvettem az uszást mert kötelezö, de még egyszer se voltam, anyira lusta vagyok minden ilyen hülyeségre! tudom h nem hülyeség és fontos a mozgás de nekem nem megy! biztos ha lenne mellettem egy huzo erö akkor jobb lenne de mivel nincs ezért én se eröltetem tul magam! igaz futok eleget a buszra uh nekem ez a sport:D!

jo edzést! aztán ne vidd tulzásba:DDD!

pusaaaaaaaaaaaaa

2008-10-19 @ 11:03:17
Postat av: Jag säger tack för fotografier!

Bogi egy hello kittys tündérkirálylány! :)

zs

2008-10-19 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0