a legjobb jei

Koszi koszi Vicko es Zsu. Bar most kicsit vesztek a statuszombol, mert tejbegrizt keszulok enni. Varom eppen, hogy felforrjon a tej.

Bizony a step megvolt es tobb volt mint vicces:D. Eleg sokan voltunk, kb 40en vagy meg tobben. Jo zene volt, csajszi meg kiabalt mikrofonba, (fejere szerelt) hogy mit merre hogyan, amit en tobbe kevesbe meg is ertettem. A nyelv nem volt gond, de hat g-ci. Neha kozom nem volt semmihez (de nem voltam ezzel egyedul!!):D. De azert elugraltam es mondjuk 70%ban tudtam is mit kell csinalni:D. A lenyeg: faraszto volt, jol ereztem magam es izzadtam ismet 3432432 litert. Ma pedig izomlaaaaaaaazam van. De a legdurvabb, hogy nem a labaimban (csak eppen hogy), hanem a hasamban es a vallam mellett az izmokban. Ugyanis az elejen voltak fekvotamaszok es hasizom is. Holnap megyek megint, de nem stepre mert az csak hetfo szerda van, hanem csak ugy edzeni. Jo ez. Tetszik. Amikor ott vagyok jol erzem magam es nem gondolok semmire, ami mostanaban zavar (van sok dolog, elhihetitek) csak zenethallgatok es tikkadok:).

Kozben kesz is lett a tejbegriz. Na most megyek is eszek.

Anyu: le van foglalva.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

én is tejberizst szeretnék:D! koliban vagyok még mert házikat csinálok de holnap reggel huzok haza! már várom! nekem is kellene sportolnom és lehet h nálam is müködne h közben nem gondolok semmire! néha jo lenne nem gondolkozni!

ja vettem egy szép csizmát magamnek meg egy fekete gatyát és egy pulcsit, uh a tegnapi nap nagyon jo volt!

Mikor jössz haza? csak karácsonyra???

pusaaaaaaaa

2008-10-23 @ 18:58:29
Postat av: átadták a Rijeka-Zagreb szakaszt teljes szélességében és hosszában...1970 óta építették :D

Frücci, megváltozott a Tokyo street style címe, cseréld a linket plíz :D az új cím:

http://www.style-arena.jp/en/

nemtom mennyire nézegeted amugy, én általad találtam rá és hetente-kéthetente rápillantok, mert jobban bejönnek mint a svéd (bocsi :) dán meg ugy általában az európai blogok. a műfaj klasszikusaként a sartorialist (http://thesartorialist.blogspot.com/) áll még közel a szívemhez :)

ha a kajára is oda akarsz figyelni, a lényeg: bármit ehetsz csak arra figyelj mikor :)

jah, ezt most találtam, sztem mókás!

http://www.youtube.com/watch?v=-nRZuPjjqNI&feature=related

szóval Fru, örülök h nemcsak nyomod és csinálod és még élvezed is!!! és izzad csak ki a zavaró gondolataidat!

Évi, mozdulj Te is! jó móka meglátod. az izomláz legyen veletek ;) (és Frum, ugye tudod hogy lehet ledolgozni az izomlázat? ha rádolgozol!)

ölelés, m

2008-10-23 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0