vasarnap

Z: ble:D. Ja es a husgolyo. Meg sosem csinaltam de van sok recept. Most kijott egy recept konyv, ami Svedorszag kb nemzeti kajait gyujtotte ossze. Abban van egy allitolag igazi husgolyo recept. Ke nem ke?

Vanda: beszelgettem tegnap a misztereddel msnen. Ozporkolt mergezestol szenvedett (sokat evett):D. Mondta, hogy lehet, hogy Szombathelyen lesztek amikor majd megyek haza. Remelem nem vegig, mert ugyebar talalkoznunk kell!

Evi: drukk drukk mint mindig. Remelem, azert hetvegen tudtal pihenni kicsit.

Zsu: merre jarsz? Megint nem tudsz kommentelni?


Most faradt vagyok. Ma voltam edzeni megint. Masfelorat. Rekord. Csinaltam a programot amit kaptam aztan meg a szokasos gepem, de csak negyed ora utana pedig FUTOTTAM 6 percet:D. Nagyon buszke vagyok magamra.

Holnap vagy egy fontos talalkozom. Egy no. Ildi baratnojenek a baratja. Van ket orokbefogadott kinai gyereke, akikre lehet, hogy vigyazni fogok. A munka mellett persze. Meg lehet takaritgatas is. Majd holnap kiderul. Lehet drukkolni, mert nagyon kell meg egy felidos munka.

Holnap amugy reggel 8ra megyek:S. 8orat akarok dolgozni holnap is meg holnaputan is igy nyugodtan szabad lehet, majd ha itt lesz anyu. Mar csak kettoooooooooooot kell aludniiiiii. Jaj nagyon jo lesz, hogy jon!

Tegnap webcameraztam anyuval es Danival, amikor ott volt Csilla es Bogiiiiiiiiiiiiii:DDDDDDDDDD. Jaaaaaaaaaaaj annyira edes, hogy na.

Joejt!

Csokok!

Kommentarer
Postat av: zs

kommenteltem, csak nem láttad mert kb egy időben voltunk fent :) de remélem már észrevetted. mint ahogy a levelet is a fészbukon. abban kifejtettem hosszan sokmindent. vagy annyira nem is de...na most mennem kell helyrehozni vmit amit elbasztam :S

menthetetlen vagyok...

csókok, zs

2008-11-03 @ 13:18:55
Postat av: z

ke

2008-11-03 @ 15:57:07
Postat av: zé

uh

azt álmodtam hogy egy öregasszony eltulajdonította a svéd koronás zoknimat és azt hazudta hogy az övé. Valamilyen árus volt (talán virág) De visszaszereztük egy másik boltossal :DDDDD

2008-11-04 @ 09:27:05
Postat av: Ms Tanqueray

aloha ;)

mizu? mókás ez az adok-kapok, írsz-nem írunk, nem írsz-írunk...jin jang itt is, mi? de most dolgoztál sokat ugyh elnézem ;)

anyukád mikor érkezik? holnap? vííí tuti jó lesz meg ott lesz most egész sokat ha jól emlékszem. remélem szép időtök lesz! meg jó. meg minden.

...hajh lehet le kéne cserélnem a képemet a fészbukon mindenféle alak írogat meg bejelöl meg ehh...back to black.

na a lényeg h anyukádnak meg neked is jó nagy ölelést küldök meg érezzétek jól magatokat!!!

puszi, m

2008-11-05 @ 22:34:47
Postat av: vanda

howdy howdy:)



hát nem tudom, csak azt hogy karikor tutira ott leszünk.de hogy utána meg ilyenek.

azt nem tudom,

én elvileg kari után ujra pesten leszek.

Tudsz nekem hozni egy maku up store-os charm karkötöt?persze csak ha nem 1000000000000 pénz.

addig majd spórolok rá.

de nagyon szeretnék egyet.



te hogy vagy?én egyre szarabbul ezen a fostalicska helyen.

már alig várom az uj munkámat mert ez itt ugy fos ahogy van(még akkor is ha nem fogok sokkal többet keresni)



de jo hir az hogy:

kapok januárban laptopot cégeset mert business frau leszek jol:)

decemberben kétszer is repülök németországba:)

Már csak napok kérdése és szabadulok innen ebből az istenverte csoportból, esküszöm mindnek kiamputálták az agyát....



na most megprobálok enni egy keveset mert éhen halok

te meg irj csak szorgalmasan





jaaa a gigahir:

van cukris kis bokacsizmám

és tökjó

sajna nem igaz bőr, de szépséges és még az uramnak is tetszik:)

ha egyszer odajutok akkor csinálok neked egy fényképet.:)



tartsál ki

itthon majd vár valami jó kis meglepetés:)



milliószor csókollak



2008-11-07 @ 11:45:14
Postat av: dolazi i nase vrijeme

szeva Picim,

mizu arrafelé? itt készülődik a hidegfront, meselinzert majszolok és tanulni kéneeeeehh...na de! beszéltem ma Évivel (igazán hívhatnám gyakrabban, és ugy is lesz:) és olyan de olyan hírt mondott hogy csak nna! mindenesetre december 12-re ugy tűnik már van programom!!! ha jó leszel elárulom mi :) de Évivel közös a titok :D ugyh lehet faggatni őt is!

jajj, láttad Ralph Lauren 2009 spring redy-to-wear kollekcióját? ha még nem nézd meg. sztem nagyon tetszetős, és kiderült, jövőre nemcsak rózsaszínt de fehéret is fogunk hordani!

may the fashion be with you!

mami-kád

2008-11-08 @ 14:59:42
Postat av: mur

Sajnos elrepült az év legszebb hete! Kit érdekelt, hogy milyen az idő!!!!!!!! Még cangázás közben elázni is állati tök kafa volt! Csak ma délelőtt nem volt jó. millió pusz és kramm. /A kabátom tele van piros szösszel/

2008-11-12 @ 00:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0