tele van a hasam

Zsu: jaj de mennek en is a koncertre. Marko sem hatrany, de, hogy Ti is ott lesztek..:). Ah. Majd Zagrabban egyszer, amikor lesz ott lakasod. Milyen az a meselinzer? RL kollekciot meg nem lattam, de feherem van:). Amugy ami most irto trendi az a szorme, telitalup cipu, kotott, tweed, zako, fuzos magas szaru cipo, flitter. Amik most hirtelen eszembe jutnak:D. Olvasom a sok divatblogot stb, de sokra nem jutok, csak irigykedek. Penz keee:D. En is orulok msnnek nagyon:). Ma voltam kajaboltba, nagyba, ahol van egy par polc kulfoldi konzervekkel meg porokkal (leves, fuszer stb). Es kepzeld, van Podravka Slavonska juha:D.

Vanda: erre gondolsz? Nem jo az angolom, de nem az van itt, hogy limited edition es tavasszal jott ki legutoljara igy mar lehet hogy nincs? Hm? De majd azert felderitek! Gratulalok am. Csak osszejott akokr egy jo munka. Most en vagyok a soros:D. Ahhh bokacsizma. Nekem mar meg van melyik lesz. Mostmar csak az 1200 korona kell, de ha minden jol megy par het es ezt is kipipalhatom:D. Hat remelem, hogy azert tudunk majd talalkozni legalabb picit!

Evi: remelem jol vagy! majd tombolj Markora Zsuval helyettem is:D. Te jossz majd Pestre ugye, mert nem hiszem, hogy most lesz idom lemenni Kimlre sajnos:s. Pedig milyen jo is volt lent (vagy fent) egy kicsit nyaron. Legkozelebb megyek kratersutit kerek. Nagy tepsivel:D.

Z: na ez az alom meg mit jelenthet:D? Majd egyszer kapsz meg valami sved a gyujtemenyedbe:). Nem igerem, hogy most. Cipot kell vennem:DDDDDDD.

Mur: jo volt bizooooooooooony. Piros szoszt ne is mond. Mar a munkahelyen is van egy csomo. A fekete kabatom piros volt, de majd nagyjabol letakaritottam. A szobat meg ki es meggyujtottam a kis mecsestartoban egy gyertyat es tettem a tetejere egy darab tiszta illatu viaszt es olyaaaaaaaaaaaaan finom illat lett. Meg az etkezonel is lehetett kicsit erezni pedig itt van nalunk a fiokoson. Elobb meg megettem majdnem egy zacsko csigatesztat ket kocka erolevessel (1l viz), de a le eltunt, mert tul sok lett a teszta:D. Olyan lett kb mint egy smack:D.

Na szoval.

Anyu hazament kedden:(. De elotte itt volt egy heeeeeeetig. Kedd este jott ket-ket es fel ora kesessel... . Wizzair troger. Most mar kulon kell fizetni a borondert es meg kesik is. Es visszafele is kesett 2 orat amugy.. . Kedden munkabol mentem Stockholmba. Atgyalogoltam a hostelbe, becsekkoltam es volt meg kb 3 oram, hogy anyu beerjen. 7helyett 9 utan szallt le a gep es onnan meg egy ora 20perc Stockholm. Addig en aludtam egyet a szallodaba, aztan vacsoraztam a mekibe utana pedig atmetroztam a palyaudvarra es vartam tovabb:D. Es megjoooooot anyu. Szerdan egesz nap Stockholmban maszkaltunk, ami nagyon jo volt. Imadom a varost, reg voltam mar bent maszkalni es most meg anyu is vellem volt. Este fele jottunk Uppsalaba. Itt folytattuk a maszkalast, vasarolgatast, kavezast, zabalast, pihenest. Nagyon jo het volt, csak rovid:(. Reszleteket nem irok, mert azok titkosak :p.

Mindjart rakok fel par kepet.

Azota tortent 1-2 dolog. Csutortok este voltam az uj ugyfeleimnel. Sele(i?)na es Samuel. 7 es 5 evesek es nagyon aranyooooooooosak. Tenyleg. Amikor jottem el megolegettek rendesen:). Penteken pedig mentem oket elhozni sulibol es ovibol anyukaval. Hetfon mar egyedul! Heti ket nap lesz. Hetfo es csutortok kb 3tol fel8ig. Kesobb meg majd meglatjuk. Jo a kis plusz penz. Gyulik a topan ara, amirol szinten mindjart jon kep.

Kisebb-NAGYOBB szenvedes utan Kristofnak is van repulojegye. Dec 25-jan 2. Enyem meg dec21-jan2. Lehet sirni vagy nevetni. Ugyhogy anyu karacsony elso napi programja, hogy del korul megyunk a repterre:D.

Kepek:

A hajorol, amin aludtunk (hotel es hostel):


Reggel (10utan :)) nagyon durva kod volt a vizen ami ment befele.


Utana szep napsutes volt. Eloszor a hajon letettuk a cuccokat, elmentunk egy kavezoba reggelizni ami par percre van utana pedig felsetaltunk egy liftre, amirol mar reggeben irtam. Ami vannak a webcamek is. Ezek a kepek fentrol van es lentrol a hajotol, ami nagyon kozel volt a lifthez/hidhoz. Elso kep pedig a hajo amin aludtunk:



A cipo a nagynal nagyobb betukkel. Topshop. Enyem lesz es kesz. Az ezust szandis az egy babu. A harmadik kep, amikor anyu laban van. Itt latszik, hogy hatul van egy cipzar (ami szinten jo most!!! kicsi, de erdekes reszletek!). Neki kicsi volt es nem tudta felhuzni:D:



Topshoppal egy hazban (SOUK) van egy giga nagy turi. Beyond Retro. Es ott probaltam mindent, ami szorme:D:



Uppsala (uj nagy szurke kardigan, amit anyutol kaptam♥):


Kommentarer
Postat av: évi

Nagyon jok a képek! örülök h sokat irtál!

Ugy gondoltam h majd most én megyek mert hát tényleg szükös lesz az idöd! még nem tudom mikor és hogyan de majd ezt még megbeszéljük! mondjuk együtt is szilveszterezhetünk:DDD!

Zsu jegyeket Markora majd az Ibus irodákban lehet venni! bövebb infot még nem tudok!

pusaaaaaaa mindenkinek!

2008-11-16 @ 11:45:33
Postat av: vanda

nagyon szépek vagytok együtt



és igen mindenképpen találkozunk.

és igen ez az a karkötö..bár most van egy hellokitty charmbracelet-em..de nem baj..mert ez is tetszik..ugyhogy kérem ha nem 100000000milliárd pénz...és a csizma is jó bár baszki 1200korona...annyit nem adnék érte....

most the killerst hallgatok..szerelmes vagyok a zenéjükbe...



tegnap voltam szoliba..eskü nem értem de minden kabinban más percet kapsz és most kurvára megégtem..pedig már most voltam hatodjára...ugyhogy most minden másopercben szidom a szolis picsát...és kenegetem a fájós bőrömet..picsába...



marci prágában volt a hétvégén barizni mindjárt hazaé..és már nagyon várom hogy hazaérjen..mindjárt itt van:)



és siess ám, már várunk nagyon

puszik

2008-11-16 @ 12:47:18
Postat av: bár beszéltünk tegnap azért hátha most sikerül elküldeni

ó életem mire nekem lakásom lesz bárhol is...persze mindegy, hogy Rijeka, New York vagy Dunaalmás, mindig szívesen lesztek látva! :D és lesz dugiban meselinzer is. mert mókás és finom. van sokféle figura (oroszlán, fa, bácsi, ilyenek) és egy komplett mesét el lehet akár játszani vele, feltéve ha nem fogy el mielőtt vége a sztorinak :D

a lila kimaradt a trendi felsorolásból, de amugy korrekt. ezt meg ajánlom figyelmedbe: http://ourfashion.blog.hu/ (persze bocsi ha csak újabb időrabló, de sztem korrekt. itt láttam a RL kollekciót is pl ;)

nekem is pénz kee, de idén már nem árulom magam, tanulás van.

Podravka Slavonska juha...Slavonijo, ko te nije volio, ne zna sta je izgubio - na miből idéztem?

és evo tebe msn :)

csókollak

m

jaa és a cipő uuu-aaaa-naggyon jó! (bár még mindig nemtom tudnék-e benne értékelhetően menni)

2008-11-16 @ 14:13:14
Postat av: megjött a Peek&Cloppenburg kártyám jei

hello,

szombaton jó sokat dumcsiztunk :D

Évivel meg Mártival egyre jobban kattanunk rá a szombathelyi trippre :)

képzeld, bár még nem mozgattam meg minden követ, egyelőre mission impossiblenek tűnik h találjak olyan hajpántot amilyet szeretnék...legalábbis asszem olyat szeretnék :) van azért elképzelésem de nem nagyon közelítik meg amiket eddig láttam...na mindegy, új hét, új remények! :D

jah és sok sikert a gyerekekkel meg a cipő projecttel!

ölelés

zs

2008-11-17 @ 11:24:32
Postat av: pufi

nézd meg a stockholm streetstyle-ban Helena cipőjét! ;)

jó hír: ugyláccik találtunk egy bácsit aki megtudja csinálni a csizmám jei :D

csókok

2008-11-17 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0