Minden nap dolgozom:D!

Evi: remelem jol ment a beadandoval, amit hetvegen gyartottal! Meg azt is, hogy tudtal aludni kicsit vegre! Kicsit tobbet... .

Zsu: koszonom az idojaras jelentest:D. Mindjart kepekkel egeszitem ki! Nagyon ugyes vagy a korai kezdes miatt! Ma en is megprobaltam. El akartam menni munka elott edzeni (8ra), utana szaunazni es tusolni, de rajottem, hogy ma reggel jott meg igy mentem du es tusoltam itthon. Szauna majd hetvegen.

Vanda: en egesz barnanak latom magam:D. Pedig nyar ota nem napoztam. De pl edzoteremben a tukrokben, olyan szep szine van a kezeimnek:D. Bar tuti, hogy jobb vagyok mint tavaly (szurke voltam kb), mert szedem a betakarotin mostmar szerintem feleve. Amiatt lett gyorsan nagyon szep szinem es ugy tunik, nehezen is kopik le. Szerencsere! Honak orulj, mert szep. Egyszerubb amugy is orulni neki. Meglepetest pedig majd szerzek:).

Z: ha irok az a baj, ha nem nem:D. Nem tudok ugy csinalni, hogy mindenki elegedett legyen igy inkabb ugy csinalok, hogy en legyek elegedett:D. Legalabbis megprobalok. Olvass csak. Ugy sincs sok dolgot papok kozott. Mesz iden is karacsonyi konyvvasarra? Vagy nem is volt meg regen sem:D? Orulok azert, hogy tetszik a hatter.

Miota irtam sok hude fontos nem tortent, azon kivul, hogy esett 4324329423014231 centi ho. De komolyan. En nem is tudom mikor lattam egyszerre ennyi havat. Legalabb 20 centi esett, de ki tudja. Nagy es kesz. Csomo busz nem jart stb. Varosban meg igen, de kivul.. . Tegnap tobben nem tudtak bejonni dolgozni, mert nem tudtak otthonrol elindulni vagy nem jart a busz. Tegnap eeeeeeegesz nap szakadt. Es vasarnap is tobbnyire. De szakadt SZAKADT: Alig lehetett latni. Szep volt. Most is szep a sok ho. Van par kep, mindjart felrakom.

Ma hivot a no akiknek dolgoztam mar ketszet. Utolso penteken volt ugye. Szombat-vasarnap megint van munka 3-3 ora. Jo oraber. De hulye munka. Megint kerdezgetni kell majd embereket :s. De mindegy mert igy dec 23 korul kapok meg tobb penzt jei:D. Akkor kapom majd a rendes fizum, a penteki munkapenzt, meg elvileg ezert a 6 oraert. Lehet majd drukkolni a munkahahoz.

Tegnap gyerekeknel voltam. Jol ment, de majdnem egy ora alatt ertunk haza, ami amugy egy felntottnek kb 10-15 perc. Minden utcan par meterenkent van egy felnott magas hohegy, az eltakaritott hobol. Minden ilyet megmasztak a gyerekek, mindegyiken ugraltak egyet stb. Mire hazaertunk ugy neztunk ki mint 3 hoember, mert ugye szakadt a ho. Es a szel is fujt csak, hogy meg jobb legyen:).

Ma delutan edzeni voltam, holnap meg gyerekek megint. Csutortokon viszont nem.

Most pedig a kepek:

Erkelyablak:



Jobbra tolem a biciklim:D. Ez tegnap este kb fel9. Hazajottem gyerekektol, atvettem a kabatot (ezt kaptam Petroektol) es lementunk venni kajat:



Egy hohegy:



Boltbol mar hazafele. Itt latni, hogy kb a terdemig er. Akkor tobb mint is 20cm. Mit tudom en. Sok es szep. Irtam a hoba:D. Kristof meg talalt egy jo helyet a redbullnak. Kar, hogy nem tunt el melyen:D:



Vaku nelkul. Itt latszik, hogy milyen vilagos van a ho miatt:



Vaku nelkul, csak mozgott a kezem:



Pusziiii:



A biciklim ma reggel (elvittem a fenykepezot:)):


Kommentarer
Postat av: évi

nagyon jok a képek, és most már ugy vagyok h ezt is élvezném igaz én melegre és napsütésre vágyom, feküdni a tengerparton és nem csinálni semmit! igaz már egész jol beletörödtem a sorsomba és élevezem h 6 napja csak a gépem elött ülök és tervezek! na jo tegnap voltam Péren a repülötéren, az egyik tantárgy keretében! nagyon jo volt, élevztem. nagyon kicsi a repülötér igaz ez a ferihegyi után a második legnagyobb magyarorságon! az utas terminál 60négyzetméteres. az egyik ajton bemész a másikon már ki! épp mikor kntvoltunk 3 gép szállt le egy meg ment el! azért van ott élet, a sok milliomos audiban dolgozo mácso jön a csucsszuper kocsijával kiugrik aztán be a gépbe és már ott sincsenek! nem kell 2 orával elöbb kimenni:DD!

én is probálok reggel korán kelni, ami még össze is jön de valahogy olyan 11ig nem képes a testem semmire, csak reggelizgetek, tusolok, teázom és nézek ki a fejembol! bezzeg éjjel mikor aludni kéne kattogok ezerrel:D! de se baj:)!

én is fodrászhoz szeretnék menni, de mikor! Zsu Thomspon elött tuti nem lesz idöm uh akkor csunya fejem lesz, nagy táskás szemek meg ilyenek, de ugyse én leszek a lényeg hanem Marko:DD!

de Fru mire találkozunk igérem teszek vmit az ügy érdekében h egy fokkal jobban nézzek ki és meg is jelenj velem az utcán:D! nagy dillemában vagyok, nem tudom h mi legyen a hajammal, lehet h baran leszek vagy maradjak szöke??? tanácsokat kérek!

ja és már olyan hosszu h a kulcs csomtom alatt 4 cmig ér:DD! tudom FRu és Zsu h nektek sokkal hosszabb de nekem ez is rekord! vagy vágassam le rövidre??? na???

na most kezdek felpörögni uh átválták a tervezésre! szép napot mindenkinek!

Vanda ha fent leszek Pesten mikor jön Fru haza örülnék ha veled is tudnék találkozni:D!

pusaaaaaaaaaaaaaaaa



2008-11-26 @ 11:28:42
Postat av: z

lesz vásár :D

hogy megy a svéd nyelv? flottul?

bicikli ott marad tavaszig?

évi legyél brunette! és rövid legyen, köszi. kérünk képet majd :))

frusko itt pénzügyi válság van hozz pénzt azt is kösz!

2008-11-26 @ 22:24:43
Postat av: murrr

szőkére szavazok mindenképpen!!! A hosszát megválaszthatod, de szívesen megnéznélek hosssssszú hajjal. Nem csak pénzügyi válság, hanem nagy szar is van. Úgyhogy azt ne hozz magaddal. Én is akarok havat legalább akkorát mint ott! Képzeljétek szerdán mi (Dani és én) bébisintérkedtünk Bogival sok-sok órát, Csilla fogorvosnál volt. És nagyon jól sikerült, tündér volt, nem is sírt csak kicsit amikor felébredt. És utána játszottunk mindenfélét, kacagott nagyokat. Olivérnek sokat köszönhetünk, mert hagyta magát gyötörni. pusssz

2008-11-28 @ 17:51:58
Postat av: mindjárt véget ér a sushi-hét Rijekában

hello,

a vaku nélküli első kép nagyon jól néz ki :D

ja igen, először is: Atis pusziiil :P összefutottam Pali bácsival is :D, meg láttam még 1-2 hosigos arcot de épp nem volt hozzájuk hangulatom...Atissal olyan jól sikerült a délután hogy sikerült elvesztenem az ikea kártyám...de már rendeltem újat, jei :) csakhogy kicsit svéd is legyek ;)

itt tartósan 0°C felett van meg lassan de biztosan olvad a hó báár kész lett a csizmám ugyh nem lenne gáz de akkor se jó városban a hó. nem, falun se annyira, havat kell lapátolni sokat. tiszta udvar, rendes ház.

Éviii, mindjárt itt a koncert...uristen, mega vizsgaidőszak és én mem tanultám még semmit...a hibáimból se :,(...borzasztó, bár még van időm...szal koncert: télleg mindjárt itt van! Mártival ugy tervezzük hogy külön-külön lemegyünk (vagy fel-, át-, el-...ahogy tetszik), és ott találkozunk. ő Pécsrl megy én Pestről.

fodrász-témához: én se megyek előtte, de ugyis a színpad lesz kivilágítva :) amugy meg...nemtom. ne sajnáld le a te "kis" 4centivel kulcscsont (kulccsont xD) alá érő hajadat, nem rövid az! ha tetszik, tarts meg. elvézd ki, aztán ha nem jön be majd legközelebb levágatod de nehogy azon kattogj h túl korán vágattad le aztán megint nekiállsz növeszteni. a hosszú haj belém lett nevelve (zene trabaju imati dugu kosu itd...pff), a szőke meg adott, lusta vagyok én a festéshez meg amugy is annyi segédeszközre szorulok rá a normális élethez hogy erről inkább lemondok. amugy azt is csinálhatod h rakatsz bele barna melírt/satíroztatod/mittomén, szal csak "kicsit" barnulsz be, és ha tetszik legközelebb még. persze lehet egyből minden. amugy is a barna most a menő és temetik a szőkét. és a barna jól menne a szemed szép színéhez. sztem ha barna, inkább világos/középbarna legyen, vagy fénylő csoki, de ne vmi nagyon sötét.

na lépek, holnap ha minden igaz megint korán úszom, meg vasárnap is!

béke, zs - aki mindig is szerette volna kopaszra vágatni a fejét. jaa és fogynom is kéne

2008-11-28 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0