hooooooo van

Bizony. Felkeltunk reggel fel9kor ez sutott szepen a nap es kb 7-8cm ho volt:D. Es van ugyanis nem olvad kicsit sem. Olyan szep. Eltakaritottak az utakrol nagyjabol mar delelott, de meg azert kicsi van meg ott. Meg ott sem olvad:D. Egesz nap 0 fok korul volt, ejjel meg mhidegebb.


Vanda: make up store vagy mas legyen? Mert tegnap lattam egy vicces aranyos dolgot es rogton te jutottal eszembe. De egyaltalan nem make up store. Uj munkadrol tobb informaciot kerek, mert igy nem er irnod rola:D. De az jo, hogy van idod itt bongeszni most ugyis irogatok eleget. Na majd meghallgatom The Killerst, bar mar lehet, hogy halottam, de nem tudom.. .
 Kave vagy forralt bor (vagy mind2) jol hangzik. Majd ugyis. Marcinak nyomd csak a kepebe, hogy ha nem lesz elegedett!!!

Evi: palacsintat nekem is kuldhetne anyukad. Te meg el is hozhatnad:D. Mi az, hogy otthon egyedul lennel? Nalatok mindig van valaki:). Remelem jol haladsz a beadandoval es orulok, hogy tetszik a blog:D. En is majdnm elegedett vagyok!


Tegnapi munka elment, bar a labujjaim kuzdotekk a hideg ellen, mivel a jegen alltam 3orat. Mashol is jeg volt, azert nem mentem arrebb, ugyhogy a tanacsokat megtarthatjatok magatoknak:D. Ketszer vettem egy jo meleg take away chai lattet aztan amikor befejeztem meg egyet. Fel ora utan fajtak a labujjaim utana meg mar nem is ereztem oket:D. Lehet a converse nem a legjobb valasztas volt:D. Pedig volt rajtam sima zokni meg egy nagyon vastag. De a csizmaim sem beleltek, ugyhogy kb mindegy.

Na most megyek es nem csinalok semmit fontosat jei.

Csokok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0