helo helo

Evi: egyutt szilveszterezes jo lenne! Kimlen mar sikerult es jo is volt. Pont egyik nap gondolkodtam rajta, hogy milyen jo volt. Es emlekszem, hogy te talalkoztal valami regi sraccal...:D. De nem tudom mar, hogy kivel meg semmi csak tudom, hogy ott volt este a mmmmmmmmmmmm nem jut eszembe a hely neve:s. Cooooolors. Az.

Vanda: megyek megyek de a sietes nem jon ossze. De mar csak egy honap es par nap es ott leszek! Hat biztos jo par penz a karkoto de nem tudom. De most az egy medallal van vagy az a sok mind log rajta? Nem ismerem ezt a charm izet:s. 1200 sok, de ezt akarom es pont. Veszek egy olcsobbat, ami kevesbe tetszik es lehet, hogy majd nem is hordom stb... . Mar eleg sokszor csinaltam ilyet. Egyszer mar vettem ennyiert cipot (fekete csizma), pedig akkor meg kevesebbet is kerestem. Megoldom:D. Ha utana par hetig tesztat fogok enni husgolyoval akkor is:D.

Zsu: megneztem. Ez az, amit neked linkeltem, de nem ezt akarom megvenni. Ez a cipo nagyon sok mindenkinek van (legalabbis azoknak akiknek olvasom a blogjat es kb mind divatblog:D). Egyik velur masik nem es kicsit a formajuk is kulonbozik:D. Enyemet (remelem enyem lesz) meg nem lattam igazabol mason. Aaaaaaa remelem lesz meret, amikor majd penz is lesz. Remelem a bacsi jol megcsinalja majd a te topanod. Fodraszcsajt fel tudod majd hivnii pliz?



Tegnap meglepoen jol ment a gyerekekkel. Munkabol bicikliztem eloszor a sulihoz, ahova a lany jar. Vegre napsuteses ido volt egesz nap, bar 3utan mar nem sok latszik belole. Na lannyal utana elbicikliztunk oviba, ahova a srac jar. Ma o is biciklizett. Amikor anyukaval vittuk oket haza, akkor a srac a mama biciklijere szerelt szekben ult. Na de tegnap. Mint egy golyo, ugy biciklizett, de szerencsere megallt mind2 keresztezodesnel. Otthon ninentoztunk (akkora meg olyan kb mint egy psp), meg olvastam a srac, aki rogton az olembe is ult:D. Aztan csinaltunk (sok segitseget kaptam) kajat, megneztuk az estimeset, csikiztem oket:D, es mar kb fel8 is volt. Hamar elment.

Ma reggel 8kor elmentem itthonrol edzeni!!! Tok jo ido volt. Mire kijottem 10korul az edzoterembol szakadt az a trejotgdsg eso. De nagyon. En meg persze szoknyaban es harisnyaban... . Egesz nap esett, aztan a ho is. Most meg megint az eso. Hazafele sikerult megint kicsit megazni. Elegem van mar, hogy szinte mindennap esik.

Kristof ma hazajott delelott, mert 3x is hanyt:(. Hoztam neki innivalot, meg ivojoghurtot es danone pudiinghabot vagy mi. Nincs a sima ami otthon sajnos. Megvettem 3 bagel, aminek o ette meg a felet:D. Kriimcsizzel es afonya lekvarral mmmmmumsz. Es meg is maradt benne. Most alszik mellettem. Meggyujtottam 5 gyertyat, ugyhogy tok jo hangulatos, csak a laptop vilagit.

Tegnap napkozben pedig hivott a no, akiknek a multkor dolgoztam. Tudjatok, amikor kerdezgettem az utcan embereket egy szombat este. Penteken megint lesz vmi, de csak ket ora. De mondom miert ne. Ugyhogy megyek. Egyik ciposarka meg is lesz. Gyerekekkel meg a tobbi reszet keresem meg:). Szoval pentek munka. Meg a kommun is ugye. Hogy mit fogok csinalni nem tudom pontosan, de valami olyasmi, mint a multkor. Valami karacsonyi kartyakat fogok osztani vagy mi. Azt mondta elkuldi emailben, de meg nem kaptam meg.


Azon gondolkodok, hogy tenyleg erdekel-e titeket, amiket leirok. Neha ugy erzem tul reszletes:D. De ma nincs kedvem visszaolvasni.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: mur

nekem pl. nem elég részletes. Különben is a te blogod nem?!! Érdekel minden betüje és meg is értettem, pedig ma totál agyhalott vagyok egész nap. Pusz

2008-11-18 @ 23:24:26
Postat av: hó? aszondod esett a hó?

jól mondod mur! hallod Fru? írjál csak! :)

jah fodrászt felhívom sima. hisz megbeszéltük :) csak kérdezni akartam mielőtt beszélek vele: aszonta 21.dec jó de néztem h aznap jössz...vagy nem? 22 nem lenne jobb? vagy...nem is tudom h dolgoznak. lehet inkább megkérdezem előbb azt...na most rohanok még jelentkezem (lehet h ma nem, sűrű lesz...)

csókok!!!

m

2008-11-19 @ 10:17:32
Postat av: tiesto stockholm november

mármint h te mondtál 21et...mindegy én ma-holnap érdeklődöm aztán jelentkezem.

p

m

2008-11-19 @ 15:49:58
Postat av: z

"Kriimcsizzel es afonya lekvarral mmmmmumsz"



???

:DDDDDD

2008-11-19 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0