hejho

Mur: en blogom, azt irok amit akarok eheheh:D.

Z. ezen mit nem ertesz? Hogy vagy? Reg irtal erre fele!

Zsu: igen, jon. De nekem egyszer eleg volt itt. Itt nem olyan nagy, mint mashol. Egy kb sima meretu klubban lep fel megint. Azt hiszem ugyanott, ahol tavaly. Majd egyszer Ibicccan:D. Meg amugy is most masra kell a penz. Kristof es Viktor tervezte, de vegul nem lett belole semmi. 21 az vasarnap. Lehet, azt mondtam de hetfore gondoltam es az 22:D. Koszonom elore is!

Bizony esett a ho. Tegnap nagy nagy pelyhekben, de nem maradt meg. Ma reggelre megint mindent le es be volt fagyva es ez igy maradt egesz nap. 3fok korul volt amugy. Itt mar nagyon itt a tel:D. Ma amikor 5korul kijottem az edzoterembol esett a ho es az utakon, jardan meg is maradt, de csak nagyon pici mert picik voltak a pelyhek. Elotte meg kb vegig sutott a nap. Csak ugye megint amikor biciklizek...:s.

Holnap dolgozok napjara megyunk:D. Fyrishovba, ami uszoda, meg mindenmas. Lesz vmi eloadas, kapunk smoothiet, sutit es meg be is irhatom, hogy dolgoztam, tehat kifizetik:D. Amugy nem mennek. A rossz, hogy reggel 8kor kezdodik:s. 6kor kell kelnem megint:(. 12re vege, utana ebedelunk a tobbiekkel aztan hazajovok, szusszannok es utana megyek a gyerekekert megint.


Kommentarer
Postat av: évi

Szép az uj blog...:D!

2008-11-19 @ 22:57:27
Postat av: z

jobban vagyok mint ahogy megérdemlem :D

még el se olvastam a sok bejegyzést. majd írok.

2008-11-20 @ 09:40:10
Postat av: skeåbrids

tjenaaa tjejen

2008-11-20 @ 10:22:22
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0