eltunt a ho 80%a

Bizony. Felkeltunk tegnap reggel es kb alig van ho. Egesz nap +5fok korul volt. Stockholmban. De gondolom itt Uppsalaban is mivel este hazajottem meg kevesebb ho volt, mint delelott.

Evi: nekem a kedvenc reszem a repulesben az, amikor a repteren kell varni:). Szepen fel lehet oltozni, maszkalni a boltok kozott, venni ujsagot, figyelni az embereket .. . Az mar kevesbe jo, hogy ha hazafele megyek egy nagy gomboc van a hasamban (varom, hogy hazaerjek + felek magatol a repulestol), amikor meg idejovok bogok + felek a repulestol:D. Evikem te szep vagy mindig, ne rinyalj. En is a hosszu hajra szavazok. A szin az nehez. En sotetedni fogok, de errol mindjart bovebben:D.

Z: eleg flottul, bar meg mindig van mit fejlodni. Boven. De azert eleg ugyes vagyok:D. Bicikli nem marad ott tavaszig. Mar tudnek biciklizni, mert hogy ho mar nem sok van. Kb nincs. De mivel az elso kerekem tok lapos... . Szoval amig azt nem csinalom meg, addig var a bicikli:s. A terv, hogy ma elsetalok munka utan a benzinkuthoz es felpumpalom utana meg remenykedek, hogy nem defekt, hanem csak gondolt egyet es leengedett.

Mur: en is akaroooooook Bogira vigyazniii. Vigyazok minden idegen gyerekre, akik szerintem kedvelnek is erre Bogi meg majd felni fog tolem:S. Ugye joooooooooon karacsonykor valamelyik nap majd???? Es elotte??? Mondjuk 21en vasarnap:)? Ma este 8kor skype. Ne kesseeeee!

Zsu: en is puszilooom! Ha minden igaz, te mar tul is vagy jo par meter uszason:). Fodrasszal mar beszeltel amugy? Tudjuk mar, hogy mikor dolgozik?


Uuuuuuuu. Tegnap bementem Stockholmba es:

Na miiiiii van a szatyorbaaan???



Egy fekete cipooooosdoboz. Es mi lehet a ciposdobozban?? hmhmhm



Egy ciponek valo fekete (vaku miatt szurke) anyag zacsko. Erdekeees:



Es mi bujkal a zacsko alatt?????:



AZ UUUUUUUUUUUUUUJ CIPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nagyon nehez dontes volt. Dragabb volt mint, amire szamitottam es akkor nagyon elbizonytalanodtam. Volt egy masik szep. De kevesbe szep, bar sokkal kenyelmesebb. De egyik topshopban sem volt a meretemben. Pedig olcsobb is volt valamivel. Igy ott maszkaltam a boltban a cipoben (meg masik cipokben) vagy felorat. Kozben smseztem anyuval, minimum 5x beszeltem telefonon Kristoffal... . Es vegul ugy dontottem megveszeeeeeemxD. 7napig visszakapom a penzt ha meggondolom magam:D.
Amikor fizettem mondott vmit a csaj, hogy mit kell csinalni a talpaval. Fogalmam nem volt, hogy mit, mert nem ertettem a szot, igy csak bologattam:D. Ildi azt mondta, hogy az azt jelenti, hogy attalpaltatni:S. Az egesz cipo bor, csak belul vannak reszek amik nem. A talpa vekony nagyon finom bor. Ugyhogy lehet arra kell valami.. . Nem tudom. Majd kideritem. Neten hatha van valami az oldalukon, vagy majd felhivom oket. Vagy felhivatom oket:D.

Na azert mast is csinaltam mint cipot vettem. Setaltam sokat. Stockholm aaaaaa gyonyoru most a sok lampaval stb. Vettem egy sapkat es keszytut. Lilas. Egyforma. Meg egy leertekelt fekete 3/4es ujju bodyt:). Legalabb nem log ki a derekam. 6kor pedig talalkoztam Krisztivel es Janossal es sutiztunk, teaztunk es beszelgettunk. Jo volt nagyon. Kar, hogy nem tudunk surubben talalkozni. Es megtudtam, hogy Kriszti 11 hetes terheeeeeeeeeeeeeeeeees:D. Ha olvasod gratulalok megint:).

10re ertem haza kb. Ma meg ugye megyek dolgozni, amihez nem sok kedvem van. Tiszta borus, biztos esik is majd. De legalabb nincs olyan hideg, es nem a havon kell allnom 3 orat. Drukkoljatok!!!

Most megyek es keszulodok. Egy ora es kicsi ido es mennem kell:s.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: z

lapátoltál havat?

2008-11-30 @ 10:02:28
Postat av: vanda

durva vagy.



nekem ez annyira magas hogy kabe pofara esnek benne.

en kicsike hotaposot veszek ma feheret, cukisag.

hugomtol lesz ajandekba.

meg uj csinci farmert mert a masik leszakadt rolam..



holnap utazom de nincsen kedvem kicsit sem..:(

majd max kirabolom a duty free-t mert mier ne.

penteken jövök csak este haza.

es ugy meg lehet nem is latom a kismackomat mert ö meg lehet aznap hazamegy...

ha hazajöttemmegyönk ikea.

megbeszeltük Marcival iden a lakasra költünk, egymasnak csak kicsiseget veszünk.

mert most lakberendezesi lazban vagyok jol...:D



majd küldök kepeket mi mindenem van mostansag..



puszillak

2008-12-01 @ 11:22:09
Postat av: dagi

hello-bello!

lassan itt van Kula bácsi ideje...de addig is: már írtam a fészbukon de itt is a jó hír: dec. 22. de. 10 óra a számodra fenntartott időpont a kedvenc fodrászszalonomban :) a cipőd exXxtra gyönyörűűű és egyre jobban izgat milyen lehet benne...persze ez csak ábránd mert megint fáj a lábam pedig járok úszni...de a koncertre összeszedem magam :)

amugy meg a keleti határszélen a tél első napján egy fokra megközelítettük a melegrekordot, Rijekában pedig 24 óra alatt 16 liter csapadék hullott egy négyzetméterre, és 2.5 méteres hullámok voltak arrafelé! wow, mi?

fú a body biztos csudijó lehet, bár régen el sem tudtam volna képzelni magamon ahogy öregszem egyre kényesebb vagyok a derekamra...előbb-utóbb botom is lesz, te jó ég mi jöhet még? :)

ölelés, m

2008-12-01 @ 17:20:05
Postat av: pun kuffer

nyehe nem hiszed el milyen oldalra bukkantam, van itt minden:

- az általam csak "északi cipőnek" nevezett topán (mert minden svéden ilyet látni blogokban ha jó idő van, és eddig nem tudtam hol lehet ilyet venni): http://www.rubberduckbrand.com/products.asp?TypeId=22

- ovis csizma, moost nagyon divatos: http://www.rubberduckbrand.com/products.asp?TypeId=32

- és oldschool ray-ban stílusú keretek: http://www.rubberduckbrand.com/products.asp?TypeId=34

- és ez nekem kee (persze nem is állna jól meg különben is de akkor is ;)

http://www.rubberduckbrand.com/products.asp?ProductId=135

csókok

2008-12-01 @ 18:17:41
Postat av: hopp az előbb kimaradt 2 fontos dolog is

1. persze az előbbi kee cipő jobb lenne navy blue-fehér csíkkal, na de mindegy

2. kit, na kit láttam a P&C-ben shoppingolva? (együtt álltunk a kasszánál várva h fizethessünk végre de én előbb kerültem sorra hehe) na? lehet tippelni. színésznő, játszott a valami amerika c. filmben, énekel is ott asszem vmi klippben, és előben nem akkor a feje mint fénykép alapján hinnéd! nos? :D

m

2008-12-01 @ 18:21:21
Postat av: Frusko

xs

2008-12-02 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0