Zsu

1

www.posao.hr  sok sok megtobb munka ami rad var!

Kommentarer
Postat av: zs

tündér vagy :) bár így sem eccerű a dolog, és nemtom mi lenne a jobb, ha brüsszelben lobbiznék h mielőbb legyenek ők is eu tag, vagy ha jól elvetetném vmelyik horváttal...na mindegy, samo naprijed, i bit ce nekako :)
csókok

2008-05-20 @ 20:07:50
Postat av: vanda

fuciiii

ne harizz h elhanyagoltalak..

gecisok meló meg mindenek
megdögleni sincsen időm/erőm.
remélem jól vagy
gondolok rád sokat
a tróger marci is

imádunk

csókok

2008-05-21 @ 10:38:07
Postat av: intravénás mákosguba

ééés most drukkolás van Évinek, kettőtől nagyon drukkolás van!!!
puszi :)
zs

2008-05-21 @ 13:54:21
Postat av: everything is possible for the man in the plastic suit

Donatella Versace nemet mondott a közös munkára a
H&M -mel...mégilyet! amugy Rexnek most dinnyés illata van (megmostam dinnyés samponnal mert belefeküdt vmibe és nem lehetett megmaradni mellette...) már csak a dinnyés szájfényt kell bevetni :D és indulhat csábítani!!!
nekem meg az agyamat kell felturbózni és irány a szigorlatok!!!
ja, és h milyen levágós ha drogozik vki (meg amugy is csúnya dolog):
http://youtube.com/watch?v=KwKwBVvLc_E
csókok!
zs

2008-05-21 @ 17:31:10
Postat av: lollipop

mikozben fürdettem (mosogattam?) a kutyát Natasha Bedingfieldtől énekeltem neki az Unwrittent (Feel the rain on your skin) mert iváson kívül másra nem használja és utálja a vizet, én meg így akartam elviselhetőbbé tenni...nemtom mennyire jött be neki. amugy most h megint teliírom a blogodat mindenféle f*.*sággal jobb mint amikor kussolok? ...nincsenek átmenetek, nincsenek...hm de nem csak itt...na ez a bejegyzés kezd ilyen megfejtős lenni :D
megyek úszni, hátha tűzoltó-mentes lesz a víz ;)
ölelés!
m

2008-05-21 @ 17:57:46
Postat av: z

mi van a tűzoltókkal? :D

2008-05-22 @ 09:30:33
Postat av: vizicsiga

a mésfél hét kihagyás meglátszott tegnap, de nem annyira mint gondoltam ;) a víz tűzoltó-mentes volt (lehet h lejárt az ingyenjegyük? merth volt olyan nekik :D), de tankolásnál rámmozdult a kutasfiú és ő is akar jönni úszni...ahh legutóbb volt a legjobb, zárás után egyedül úsztam :D (protekció, protekcijó:)
na mindegy, szigorlatra fel!!!
zs
jaaa Fru tegnap este megvilágosodtam (ill. délutánra totál összezavarodtam, lehet h túlbonyolítottam az egyetemi cuccost, kurzusokat, mindent - nem lenne meglepő -, de estére nagyvonalakban összeállt a dolog, tudom hogy menjek ki Ámerikába és mikor, van tervem egyetemet h tudom a legfájdalommentesebben elvégezni, meg ilyenek...na msn-en majd kifejtem ha érdekel, asszem az a lényeg h ne pánikoljak mindig, hideg fej, józanság, persze lökésnek jó volt a Rolling Stonestól a You can't get always what you want is, ami a dr.Houseban volt tegnap betétdal...jaa és különben is mire lediplomázok Horvátország EU tag lesz, az USAba meg vízum nélkül mehetünk ;)))
csókok
(és bocsi a szófosásért)

2008-05-22 @ 11:11:28
Postat av: évi

köszi a drukkolást nagyon jol jött! sikerült a vizsgám, nagyon boldog voltam:D!
Zsu tegnap nem volt eröm még levegöt se venni, uh ma fogok irni a csávonak! de majd msnen beszélünk még ugyis!
Fru tudsz már vmit a felvételidröl?????
pusaaaaaaaaaaaa

2008-05-22 @ 11:23:36
Postat av: *

xD yeyeyoyoyo! Éviii gratulálooook nagyon ügyes vagy ;) de: lélegezz, lélegezz, ne hagyd abba :)
hajrá a vasbetonhoz is!
az Erő (és persze Yoda is) Veled van!
amugy én csak megköszönni tudom h érdeklődsz a srácnál!!! ha vége a vizsgáimnak (még egy hónap :S) akkor első utam Győrbe vezet!!! (vagy Kimlére. majd meglássuk ;)
télleg Fru, jelentkezz!
m

2008-05-22 @ 13:41:16
Postat av: zs

Évi :)
megvan Severina új albuma, a Zdravo Marijo! majd küld fény post!!! ha más nemhát én leszek a fény post váá suhanok Győrbe-mindjárt itt lesz az is;)
Fru! Te megvagy? hiányzol kabbe!
csókok
zs

2008-05-23 @ 15:28:26
Postat av: zs

Évi, gratula a vasbetonhoz IS!!!! pont akkor mozdultam el a gép mellől és persze elfelejtettem megváltoztatni az állapotom az msn-en...este 9 körül érek vissza, amint leszek felküzdöm magam msnre :) addig úszás lesz :)
pusziii

2008-05-23 @ 18:40:30
Postat av: évi

Fru elnyelt a svéd föld?????
Zsu irtam csávonak, uh várom a reakciot, remélem pozitiv lesz!
laku noty:)!
pusaaa

2008-05-24 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0