wiiiiiie

Zsu: akkor jol van!


Van egy weboldal: www.stureplan.se. Stureplan egy ter Stockholmban. Draga resz, gazdagokkal, jo boltokkal, sok szorakozohellyel. Az oldalon vannak blogok, hirek, es mindig vannak bulikepek is. Most fent vannak a Cannes-i kepek. Es kiroooooool van kep: Osvart Andrea. Nem tudom emlekeztek-e ra. En eloszor az iszonyat bena sorozatban lattam Kamaras Ivannal. Elso generecio vagy mi. Szerintem nagyon gyonyoru. Andreara gondolok. Bar Ivan sem rossz. Szoval azota filmezett itt ott amott erre most itt van. Itt a kep. En mar az elejen kiszurtam, most meg sztar.

Joejt. Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi aki sokat eszik:)

Fru köszi az aggodást! az étvágyammal nincs gond, ma is annyit ettem mint egy dirnyo:D! aludni nem nagyon szoktam de az nem baj:)!
Osvart Andrea tényleg nagyon szép!
laku noc! pusaaaaa

2008-05-15 @ 23:24:41
Postat av: zsu aki nem eszik sokat DE a levegötöl is hizik :S

szeva Picim,
itt vagyok nem úszol meg...az elmúlt napokban reggel és napközben ezerrel ment a tanulás, beadandóírás, este meg éjjel pedig dolgoztam egy építőmérnök (bizony Vic :) irodájában szal nem volt túúl sok időm. holnap talán el tok menni úszni...a norvég projekt ugrott, rájöttem nagy falat lenne az nekem, ellenben voltam ma ikea, és vettem mindenféle "krémet", kaviárosat, rákosat, meg lazacosat.
amugy semmi küli, stagnálás, csodavárás, drukkolás neked a teszthez...
puss o kram

2008-05-16 @ 21:52:54
Postat av: csillag vagy fecske

"akik élnek azok délnek mennek akik haldokolnak északnak..." most először érzem h Lovasinak sincs mindig igaza...jaaj Fru egyre kuszább minden...na de barackos kert a nyár, a városra pöccintem majd a csikket, autó a tenger felé, ilyenek.
puss o kram

2008-05-19 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0