TISUS

Sziasztok kis muffaniaim:D. A 3 reszbol 2 kipipalva. A TISUS a teszt neve, mielott kerdeznetek. 9kor kezdodott reggel a szovegertes. Most voltam eloszor az Uppsalai Egyetemen. Par perc toporgas utan meg is talaltam a termet a 3423523 epulet, bejaret stb kozott. Szoval a szovegertes. 5 szoveg - 50 perc - mindegyikre 5-6 kerdes. Eppen hogy kesz lettem es utana jott a 6. szoveg - 25 perc - 15-20 kerdes - 5-6 oldalas teszt. A lenyeg, hogy nem vegig olvasni kell, hanem megtalalni a valaszt.
Ido eleg volt nagyjabol, de volt olyan kerdes ahol csak tippelni tudtam, mert szerintem nem volt egyertelmu, hogy melyik a jo. Hulye sved professzorok akik osszeallitottak:D. Ezzel amugy vegeztunk fel11 fele. Ettem egy almat es tuttifrutti, amit meg anyu gyomoszolt be a taskamba mielott elindultunk a repterre (elfogyott mind anyu - a ferrero is:D). 11kor kezdodott a fogalmazas ble. A tema a szolasszabadsag volt. Kaptunk hozza egy inspiracios lapot. Annak a segitsegevel osszehordtam kb 370 szot... . Nem szivesen olvasnam fel hangosan senkinek sem, akit ert svedul:D. Az eredmeny kb ket heten belul meg lesz, amit elkuldenek eloszor emailban, majd postan. Ha nem sikerul valamelyik resz, akkor azt indokolva kuldik majd levelben - ha a fogalmazas nem sikerul, akkor a kijavitotatt fenymasolva kuldik. Kristofnak mondtam, hogy KI NE MERJE NYITNI. Ha sikerulne (ami csoda lenne:D), akkor kinyithatja. Amugy nem. A 3 reszbol ha egy nem sikerul akkor csak azt kell megismetelni. Ha ketto vagy harom nem sikerul akkor mind3at. Es a legkozelebbi idopont december. Utana majus. Az ismetlesnek egy even belul kell lennie.

Holnap van a szobeli. Elore megkaptuk levelben a 3 temat, amibol egyet kapunk majd ott. Felosztottak minket ket fos, es egy harom fos csoportba. Ugy fogunk majd beszelgetni. Az egyetlen 3fos csoport tagja vajooooon ki naaaaaaa ki? En. Rajtam kivul meg Ulrike es Erdal vagy Dietmar (varrialtak a sracok ott vmit).

Amugy az ido elromlott. Szombat vasarnap meg egy szal semmiben lehetett napozni. Ma meg tegnap brr. Tegnap annyira hideg szel fujt. Majd elmondom mennyire:D. 10-12 fok korult volt. Ma mar jobb volt a helyzet, de 15foknal ma sem nagyon volt melegebb. De viszont a nap ma is es tegnap is sutott. Meg most is sutoget, de mar alacsonyan. Amugy 10kor meg mindig nincs full sotet. Imadom. Fel 9 es meg vilagos kek az eg:D. Majd egyik nap lefenykepezem. Reggel/hajnali 4kor meg mar vilagos van megint.

Mindjart jon a kedd. Pil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0