mas is...

...valtozott. Na kifejti meg mi az? amugy meg fel vagyok haborodva, hogy csak Zsu ir (nehogy felre ertsd a csakot - imadom, hogy ennyit irsz). Akinek vizsgaidoszaka van annak elnezem (VIC:D), de pl aki terkepboltban logatja a labat, vagy papok kozott ul, vagy a konditerem es a kozmetikus kozott rohangal vagy stb. A heten en is aktiv vagyok, ugyhogy hajra.


Es utoljara mondom, hogy irjon mindenki aki olvassa, mert nem er itt rejtozni. Persze csak ismerosre vonatkozik. Aki nem ismer az szerintem ugysem olvassa.


Sut a nap. En meg bent ulok pulcsiban ahelyett, hogy kint napoznek? Nem, nincs ra magyarazat. Minden esetre a szobamat egesz jol rendbe raktam igy nem baj ha valaki bejon vegre. Lent ket telefon van. Egyik nalam, masik kint, ami most eppen nem mukodik, igy ha lent vannak akkor itt valaszolnak. Nem zavar, mert mindig megkerdezik bejohetnek-e. De az zavar, hogy miutan kimennek (es en nem vagyok bent) nem csukjak be az ajtot. Az pedig nem jo, mert akkor jon egy gengszter es matat. Vagy akar 3. Felugyelet nelkul pedig ide senki!


Amugy a pakolaszas kozben rajottem, hogy tippem nincs, hogy fogok en itt osszepakolni majd augusztusban. Amikor kijottem akkor is iszonyat sok cucc volt. Es csak tobb lett. Mindegy. Megoldom.


Hotmailt meg mindig par percenkent frissitem, de semmi vizsgaeredmeny. Bar az az erzesem, addig jo, amig nem tudom.

Kommentarer
Postat av: frusko

proba

2008-05-28 @ 13:01:42
URL: http://frusko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0