Kovetkezo.

Sok mindent tortent, van izgi is:D.

Helyzet: Csaladnal vagyok mivel tegnap este megint dolgoztam, mint a mult szombaton is. Meg sut a nap. Este 11kor sincs meg korom sotet es hajnali 3-4korul mar full vilagos van. Ma jo ido volt, kb ujjatlanruhaban sem fazott az ember a napon. Zokni nelkul cipo es legging sem volt keves. Jei. Es egesz nap sutott a nap.

Film: Megneztem a clooverfield-et (igy irjak?). A vegen beszartam. Nem tudom lattatok-e, de lehetett volna mashogy vege... . Egy ujsaghoz kaptam egy dvd-t: The wedding date. Hat ez nagyon aranyos film. Will es Grace-bol a Grace jatszik benne meg egy pasi akinek nem tudom a nevet, de jatszot a Cameron Diazzal es a Julia Robertssel egy eskuvos filmben. Ez is eskuvos. De jo, vicces, aranyos, romantikus. Volt, hogy hangosan rohogtem:D. Nem irom le mirol szol, nezzetek meg.

Munka: a szokasos. Egyik nap a masik utan. Kivetel, hogy tegnap, meg elozo szombat este is itt kellet lennem. Jott Kristof is.

Mas: Penteken delutan mentem Uppsalaban. Kristofek sulijaban volt vacsora. Nekik ez kb egy vizsga volt, nekunk meg jo kaja:D. Jott Ildi, Roberto, Gyula, Piroska, Vitkor es en. 3 fogasos vacsora volt mmm. Mindenkinek ott volt a csaladja vagy baratai. Szombaton meg delutan jottunk ide vissza Kristoffal. Este gyerekek 9ig elaludtak kb utana meg neztuk Melodifestivalt. Oroszorszag nyert Edvin Marton/Martinnal jei:D. Marmint o is benne volt a csapatban. Hegedult a szinpadon az enekes mellett/mogott. Ma delelott apukaval mentunk be a varosba taxival:D. O utana ment a repterre (ma repult Azsiaba) mi meg mentunk a sirapba ahol Kristof brunchot evett bagellel, tojassal es baconnel tobbek kozott en meg csokis-bananos-juharsziruppos amerikai palacsintat mmmmmmmmm:D. Kristof aztan ment Uppsalaba 2 utan, en meg kettokor talalkoztam Oliviaval, aki egy svajci aupair lany. Mar egyszer talalkoztam vele, biztos irtam. Egy vasar felen voltunk egy tok jo kornyeken (jo mint erdekes jopofa es nem mint gazdagsznobszar). Vettunk semmi penzert fulbevalot, aztan kaveztunk es sutiztunk meg setaltunk. Jo volt nagyon. Es vegre voltam fent a Katarina Hissen, ami igy nez ki es ezt latni onnan tobbek kozott. Van fent etterem. Lehet oda menni gyalog is vagy a lifttel is ami 10 (ekkora hulyeseget) korona. Mi gyalog mentunk:D. Nezelodtunk aztan ment o is es en is haza. Ez mar 6korul volt. Azota meg itthon vagyok es semmit sem csinalok:D.


Jaaaaaaaj es milyen hajot lattunk. Pentektol maig. Azaz mar bent volt a kikotoben penteken is, de meg ma is. A csilliardos oroszet, akie a Chelsea vagy hogy irjak. Az a yaaaaaaaaacht. Aaaaaaaaaa. Le sem lehet irni. Nezzetek meg!! Meg a wikipedian is irnak rola. Amikor meglattam, csak bamultam:D. Aztan amikor megint lattam gyorsan felirtam a nevet, hogy megkeressem neten:D. Allitolag a miszter nincs itt, csak a ladik. Mindjart irok meg mert talaltam izgit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0