koszonom

Tudtok ti ha akartok. Nagyon  ugyesek vagytok. Velem ellentetben. Nem sikerult a teszt. A szobeli es a szovegertes megfelelt, de a hulye iras nem. Jo oldala: mivel csak 1 nem lett meg, igy csak az kell ujra csinalnom. De csak novemberben van a kovetkezo. Igy osszel suli tuti nem lesz. Amikor megkaptam az emailt kiborultam kb. Elotte fel oraval fejeltem ugy le egy ablak sarkat h meg verzett is kicsit a fejem. Plusz megrohadtam a melegtol takaritas kozben. Szoval ble. Most mar jol vagyok kiveve, hogy reggel 7kot kell kezdenem holnap. A seb meg megvan. Pont ott ahol el szoktam valasztani a hajamat. Persze ma kellett megmosnom. Alig mertem. Meg most meg sem szaritom, ugyhogy kivancsi vagyok holnap mit fog csinalni a frufru felem.. . Bar azt majd megoldom.

Szoval jol vagyok. A tesztrol nem beszelek tobbet, mert nem akarok. Lenyeg: jon a B terv. Angol plusz teljes idos munka. Nem csuggedunk hanem gazdagodunk:D. Joejt.

Ja. Holnap megyek Uppsalaba es itt hagyom a gepemet, ugyhogy sok aktivitasra ne varjatok. Msn szombaton. Blogba meg majd firkantok valamikor. Anyu majd hivjatok fel mondjuk vasarnap du/este ha jo. Csokok.

Kommentarer
Postat av: Dani

A faszt nem vagy ügyes! Csak köcsög lehúzós társasággal van dolgod! Svédek.... ehhh! :S Csak velük ne kezdjen az ember. De már készül a haditerv a lerohanásukra! Kezdetben pár roma ügynök beszivárog (párat kitoloncolnak, de úgyis jut be néhány) és belülről bomlasztja a már amúgyis rothadásnak indult társadalmat és lehúzza a közhangulatot. :) Majd miután kellően meggyengültek, jöhet a frontális támadás. Magyarországhoz csatoljuk Svédországot. :))) Más! Állati szarul aludtam. Nem tudom miért? Van ötlete valakinek? :) Itt a reggel, füllesztő meleggel (csak, hogy a rím is rendben legyen). Valszeg este is már a meleg okozta az éberségemet. :S Jól felpörgetjük itt a blogot. Hehe remélem besokall a szerver! Terheljük túl. A napi hozzászólásadag 20/fő. Kezdetnek! :) Oszt majd meglátjuk mi sül ki belőle. Vic sorry, hogy este nem hívtalak. :S Elaludtam megint a Miami helyszínelők alatt. Picsába. Ez már a negyedik olyan rész, aminek nem látom a qrva végét. Sájsze!

2008-05-30 @ 09:13:58
Postat av: zs

tudunk mi ha akarsz :D

Dani, szerintem a meleg miatt nem tudsz aludni, meg nem vagy eléggé kifáradva: tessék tobbet dolgozni, tanulni és sportolni!!! (sorrend nem fontos)

Magyaroszághoz csatoljuk Svédországot...nyehehe :D ne ijesztegesd szegényeket..pff most jutott eszembe mit álmodtam :|

tanuláááás!

Fruuu jó Uppsalát, pihenést, nyugizást!!!

pussz

pufi

2008-05-30 @ 12:35:43
Postat av: Dani aki sokat ír

Kedves Zsu! Eléggé ki vagyok fáradva, hisz már a 10 órás sorozaton is bekómázok. :S Mit álmodtál? Tanulást? :)) Nem mondhatnám, hogy túl pörgős a napom eddig. :S Már-már azt kell gondolnom, a személyen ilyen taszító. De persze erről szó sem lehet. Tisztában vagyok a testiadottságaimmal. :))

2008-05-30 @ 12:40:31
Postat av: 2/20

na ha este bekómázol reggel meg kipattan a szemed akkor visszavonhatatlanul és megállíthatatlanul tör előre az öregség. :)

fú le se merem itt írni mit álmodtam meg asszem rajtam kívül senki nem értené (hely és nyelvismeret hiánya miatt) csak sok magyarázattal akkor meg elveszik a "varázsa". na jó talán Bibi. meg amugy is...de kb tudod mit képzelj el? Félelem és reszketés Uvala Scottban (és környékén, színhelyként szolgált a Kvarner jó része ;)

láttad amúgy a Félelem és reszketés Las Vegasban-t?

és a Nagyi szeme fényével mi van?

na megyek napozni ööö tanulni na tanulni :D

pussz, puffancs

2008-05-30 @ 14:24:02
Postat av: ó faccopó ó faccopó wie grün sind deine blätter xD

Ahoi!



Dani, ott van csóróknak az a rakat arab, minek a mieinkkel is terhelni őket? xD 10 órás sorozatot én se birnék. Az egy fél Prison Break évad kb. ahaha

Zsu: most már tudom a nevedet, meg lecsekkoltalak wiw-en is. Képbe vagyok. Uvala Scott-on voltunk nyaralni már ha jól emléxem. De majd a többiek biztositanak róla. Nekem jó élmény volt. Köszi a filmajánlót, mindjárt utána is nézek. Bár ma vagy Jay és Néma Bob-ot nézek, vagy Pulp Fiction-t újra...

Hugi: ne keseregj. Rosszabbul nem állhatsz mint én a vizsgáimmal. Remélem faterék nem olvassák a blogodat. xD



Csók nektek

2008-05-30 @ 19:56:43
Postat av: mindjárt megyek Timcsihez

Krisz, Scott nekem is (több mint) jó élmény, sőt, csak az álmom volt...érdekes, zaklatott, kusza. én szüleim tuti nem olvassák a blogot, már rég kilakoltattak volna...

a népcserére jobb javaslatom van: Magyarország és Svédország lakosságát egy az egyben ki kéne cserélni. mi mennénk oda a készen kapott jóba (igazából úgy kéne hogy a világoskék magyarok svédország déli részébe, a sötétkékek meg fel északra...nagyon északra), a svédek meg jönnének ide, hiszen hazánk a lehetőségek országa. csakhogy a svédek meglátnák és ki is használnák a lehetőségeket, felvirágoztatnák kis hazánkat. ezalatt mi szépen lelaknánk a jól berendezett kis országukat, de hát miről szól a szolidaritás ha nem erről. szal mikor már (nekünk) kedvezőek a dolgok, újbóli népességcsere, magyart Magyarországra, vissza az őshazába jelmondatokkal díszmagyarban bevonulnánk nyergeletlen lovainkon (a sötétkékek meg maradhatnának északon ;)

na, esti mese is megvolt, pussz (Frunak a buksijára külön is)

zs

2008-05-30 @ 20:10:23
Postat av: zs

nah, kicsit mintha behalt volna a cucc, de azért aktívkodunk, aktívkodjunk :D épp Évivel msn (jei, egyre többször kapjuk el egymást :), ő meg Danival :D de lassan lépek gyerekezni, meg tanulni...tanulni szeretnék, csak nem megy...de: voltam úszni :D

hétfőtől okosodás van! igen. meg tudom csinálni!

...majd körbeírom a falamat ilyen lelkesítő szövegekkel! drukkolj...

csók, mammer

2008-06-01 @ 14:44:41
Postat av: s

hej, figyeled az előző bejegyzésem időpontját? ;)

amúgy meg, ma van Atisom szülinapja, a nemzeti vágta, a nyár első napja, egy új kezdet előestéje (hehe)...mókás h munkaidőben több bejegyzés születik...jah, ma ismét megtapasztaltam h gyereket nevelni nem könnyű (sőt), pedig nekem nincs is...bár lehet hamarosan elterjed a faluban, hogy egyre gyakrabban látnak gyerekkel nyilvánosan...végül is úgyis van 5, hadd tudja meg mindenki...Früccim, remélem a fejed begyógyult, a lelked regenerálódik, és koncentrálás van a B tervre :D

épp vmi háborús film megy, amcsi katona szerbek közé keveredik Boszniában...

csókok

s

2008-06-01 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0