kedd, aprilis 29

5kor keltem. Szinte magamtol. 6 utan par perccel mar a buszon ultem Stockholm fele. A varosba kb negyed 8korul ertem. Ugy dontottem mire a repteri busz kivergodik a dugon keresztul a varosbol keso lesz (10kor indult a gep, a busz rendes menetideje 40perc). Meg jegyet is kellett volna vennem stb. Ezert a repteri vonatot valasztottam ami 20 perc alatt kier es duo sincs. 190 volt a leggyorsabb amivel mentunk:D.
Repteren talakoztunk Kristoffal. 12:04kor meg mar le is szalltunk Ferihegyen:DDD. Anyu jott ki elenk. Utana bementunk megolelgetni aput, aki dolgozott. Aztan hazakocsikaztunk lerakni a borondoket es megvarni Danit, hogy hazaerjen. Es mar mentunk is Arenaba, mert KFC-ben akartunk enni:D (itt nincs ble). Este atjott Matek is olelgetni:D.

Irni meg mindig nem tudok jol. Ezert felek a hulye fogalmazas miatt is. Magyarul meg elpotyogok de svedul... . A lenyeg: az sem fog zavarni, ha nem sikerul, mert akkor teljesidos allast tudok vallani es tanulok majd angolul. De draga a teszt es nem lenne jo megegyszer kifizetni. Minden esetre ha nem sikerul, ne piszkaljatok, hogy miert nem tanultam stb blabla miert jelentkeztem miert nem vartam. En dolgom kuss:D. Majd csak sajnaljatok:D.

Na elkalandoztam. Jojjenek a fenykepekt a hetforol: (anyu gepe, mienket Kristof ugyesen becsomagolta a borondbe)

A gepunk. Ott surgolodtunk valahol a vege felol:D. (Es azert van rola kep, mert mar mondtam, hogy anyuek fenykepezoje.)



Anyuval Arenaba a Peek & Kloppenburgba vagy hogy irjak



Eszunk: Dani mekis kajat, mi KFC-set, ahol rogton talalkoztunk svedekkel:D. Arab svedekkel... .






Majd jon a kedd is hamar, mert a tanulas eleg docogosen halad:D.

Es kepzeljetek amugy ma ilyen 25fok korul volt, ugyhogy kint ultunk fekudtunk a fuben es napoztunk ma par orat Ildivel es Kristoffal. Kint is kajaltunk. Meg most is 25fok van az arnyekban a homero szerint. Es meg mindig tuz a nap. Most latni, hogy itt mennyivel kesobb megy le es korabban jon fel. Egyik nap a takonytol nem tudtam rendesen aludni es felebredtem fel4kor es mar vilagos volt. Nem nappali vilagossag, de mar elegge rendes.

Tegnap is csinaltunk par fenykepet Kristoffal amikor lementunk Lidlibe. Tessek:



A ruham sima fekete feher vekony csikos csak mivel a kepet a blogg.se osszekicsinyiti kicsit fura lesz a minta... .

Kommentarer
Postat av: gumicuki

akkor ez az a ruha amit vettél a Jina :D trikóban mi? yo! (bár kicsit fura olyan mintha nem lenne rajtad nadrág/szoknya/bármilyen alsóruha ;) tudom h nem így van meg menő és jó és szép csak nekem fura :D)
Krillének menő a napszecsója...honnan vaaan? ;) és a 2. képen mér olyan mintha pisilne? nyehe
na most beszélünk msn :D
csókok

2008-05-10 @ 21:19:03
Postat av: évi

A képek nagyon jok igaz a rucid nekem is kicsit furi, de élöben bizti máshog ylátszik:DDD!
ti minidg beszéltek msnen csak én maradok le a dumapartykrol:(!
itthon is nagyon jo idö van, tegnap bikiniben tanultam az udvaron és este fürdés közben láttam h milyen jol látszik a bkinim formája! ma ugyan ez lesz a program csak tanulni ne kéne!
Fru a felvételi miatt meg légyszi ne parázz, simán menni fog csak olyan kishitü vagy! Irásbelin kicsit izzadni fogsz de az jol megy neked, a szobelin meg leveszed öket a lábukrol:D! szép haj egy kis smink kivágott felsö és minden simán fog menni:DDD! remélem ez a svédeknél bejön mert a györi egyetemen nem igazán:S!
majd én is felnézek msnre remélem fent lesztek:D!
pusaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-05-11 @ 11:02:31
Postat av: peek & cloppenburg

ahh olyan cukrászda nyílt pesten h el se tudom mondani :D mintha rajzolták volna! majd jól letesztelem édesanyámmal aztán ha télleg olyan jó amilyennek hiszem ellátogathatunk együtt is (...egyetlen hátránya h kint van a halál f*.*-n, sokat kell utazni mire odaér az ember...)
amugy meg: tanuljatok, tanuljatok! próbálok én is...Évi téged messziről csodállak (sajnos szó szerint messziről...) h megy és csinálod, Fru téged is, és ami külön jó, hogy ha sikerül a teszt ha nem (persze ugyis fog :) akkor is van terv meg lehetőség, max egy évvel később kezded el az egyetemet, és akkor? addigra keresel sokat, és akár szabadidődben is készülhetsz eleget ;) plusz még jobban tudsz majd svédül meg különben is...lassan egy éve Svédországban élsz! :) nem is ragozom tovább. annyit
akarok még h tegnap soppingoltunk anyával és vettünk neki is apának is cuccokat, meg képzeld nekem is...azt nem mondom h visszatért régi énem de szinte élveztem! ha anyával megyek vhogy a Promod mindig elcsábít...egy fehér mellény lett a szerencsés :D kibebaszott jól néz ki, sztem. na majd villogok benne jól! akár a fészbukos képet is lecserélem majd ...
pusszantás
(Évi, eccer csak összefutunk msn-en...ha meglátlak rádvetem magam :)
zs

2008-05-11 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0