I´m Yours

Ez jo!



Kommentarer
Postat av: :)

Tanév kezdete van, leküldi Isten Szent Pétert a Földre, nézze meg, mit csinálnak az egyetemi hallgatók.
Jár-kel Szent Péter, mikor visszamegy kérdi tőle Isten, mit látott.
- Hát, az orvosi egyetemen tanulnak, a jogon úgyszintén. De a Műegyetemen... csak buliznak.
Év közepén megint leküldi Isten Szent Pétert. Mikor visszajön, megkéri, mondja el mit látott.
- Az orvosi egyetemen szakadtak bele a tanulásba, a jogon ugyanúgy. De a Műegyetemen buliznak, lógnak, szórakoznak.
Év végéig többször megismétlődik a helyzet, mikor is vizsgaidőszak előtt megint lemegy Szent Péter. Mikor visszajön, kérdi Isten tőle:
- Nos, mit láttál?
- Az orvosin reggeltől estig, megállás nélkül tanulnak, izgulnak, a jogon szintén.
- Hát a Műegyetemen?
- Ott már csak imádkoznak...
- Imádkoznak? Jó! Ezeket átengedjük!

2008-05-12 @ 14:53:19
Postat av: ;)

Év végén vizsgáztatja a tanár az előző vizsgán megbukott diákokat. Mivel tudja, hogy ezek sokat nem tudnak az anyagból, a következő kérdéseket teszi fel:
- Ki tudja, hogy hívnak engem?
Nagy csend, senki se tud válaszolni.
- Na jó, akkor ma milyen tantárgyból vizsgáztok?
Megint nagy csend, erre se tud senki válaszolni. A tanár már majdnem könyörögve:
- Hát akkor legalabb azt mondjátok meg, milyen színű a tankönyv!
Senki se válaszol, csak a leghátsó sorban az egyik diák halkan mondja a padtársának:
- Te, ez meg akar buktatni minket!

2008-05-12 @ 14:54:34
Postat av: ...

Múlt hónapban világméretű felmérést indított az ENSZ. Egy kérdés volt:
"Kérem mondja meg őszinte véleményét arra nézve hogyan lehetne
megoldani az élelmiszer hiányt a világ többi részén?"
A felmérés nagy kudarccal végződött.
- Afrikában nem tudták, mit jelent az "élelmiszer".
- Kelet Európában nem tudták, mit jelent az "őszintén".
- Nyugat-Európában nem tudták, mit jelent a "hiány".
- Kínában nem tudták, mit jelent a "vélemény".
- Közel-Keleten nem tudták, mit jelent a "megoldás".
- Dél-Amerikában nem tudták, mit jelent a "kérem".
- Az USA-ban pedig nem tudták, mit jelent a "világ többi része".

2008-05-12 @ 15:34:53
Postat av: tengeri szellő

szia Kicsim,
tanulás van ezerrel mi? hajrá-hajrá! illetve...lehet h nálatok nincs is hétvége már? ez a pünkösd-dolog létezik arrafelé? annyira mókás, mióta raktam fel magamról képet a fészbukra jelölgetnek be arcok...de totál ismeretlenek, sztem nem is találkoztam velük soha, ismerősök ismerősei, azt' annyi...a kép miatt lehet? én nem értem..az lehetne a kép címe h "bálnák ki a partra" vagy ilyesmi, mióta készült a kép azé fogytam, a derekam is vékonyabb, piercing is több van...mindegy. az a kép nekem szimplán vicces, bár keletkezésének történetét nem akarom és talán jobb is ha nem is fogom mellé írni :D viszont mióta kiírtam h "tanulok" azóta tényleg tanulok is...és fura módon az msn-re kirakott szövegek is mindig befolyásolnak...egy időben volt egy ilyen lövésem h "nem írok semmit magamra" ami annyit jelentett h nem vettem (fel) semmilyen cuccot (főleg póló/pulcsi) amire volt írva valami (márkajelzésen kívül de azok meg nem hangsúlyosak nem szeretem ha az) úgy látszik nem véletlenül volt ez...basic rulez azóta is...
jaa Évivel sikerült beszélni msn tegnap jeiii ;)
csókok

2008-05-12 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0