GB...

...mint Gustavsberg:D. Jaaaaaaaj hetfon ugye vissza kellett mennem. Reggel mentem. Otthon szoszogtem, utana Calleval elmentunk teniszre. Amig o jatszott en maszkaltam es vettem egy neszeszert a regi neonsarga helyett, ami mar annyira retek volt belul, hogy ihajj. Meg ki is nottem:D. Pedig Ikeas:(. Tenisz utana hazamentunk. Calle maradt otthon en meg elmentem lanyokert. Nagyon jo kedvuk volt, mindketten orultek nekem. Otthon a kertben jatszottunk, es az Ellen annyira aranyoooooooos volt, hogy nem igaz. Most viragzik itt mindenhol a kutyatej. Sarga. Meg nem olyan, amikor fujni lehet. Szoval olyanokat szedegettunk es probaltuk ossze rakni karikava. Nekem ment, Ebbanak is egesz jol. Ellen is osszerakott ketto. Erre mondta Ebba, hogy nem, Ellen nem tudja. Ezert figyeltuk, hogy hogyan csinalja. Ugye bar Ellen ket eves. Allt a fuben, teljes koncentracio es a kis ujjaival probalta bele nyomni a virag egyik veget a masikba. Nem igazaz sikerult neki, erre ilyen merges arccal elkezdett egy helyben toporogni (tudjatok, hogy - mint amikor vki merges), es par masodperc utan folytatta a muveletet. Leirva nem olyan jo. Latnotok kellett volna. Egy full rozsaszincuccban egy szoke tunder mergesen toporog a fuben. Ugy rohogtem:D:D:D.

Amikor mentem le a buszhoz (hetfo este - tegnap - vissza is jottem), Ebba meg 2342342szor visszahivott: egy puszi, egy oleles, egy virag, egy baba (ezt mind en kaptam:D). Szoval jo napjuk volt es nekem is emiatt:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0