valaki aludt az agyacskamban

Amikor visszajottem hetfo delelott, mashogy volt beagyazva, mint ahogy en szoktam. Blö.

Zsu: rendben lesz minden, mert mashogy nem lehet.

Z: ne lopj!

Mas: Annyira gyonyoruuuuuu ido van, hogy el sem hiszitek. Ezt a fenykepet most csinaltam a teraszon (Viktor gepe most):

image422

A szel nem fuj.  Ez a fa ilyen:D.

Ma kitakaritottam fent, most pillegek. Ebed volt. Delutan en hozom el mind3 gengsztert. Apuka majd fel5korul jon.

Tegnap voltam vegre megint suliba. Jo volt nagyon. Krisztivel talalkoznank megint ha lenne idom:S. Mert ugye ez komplikalt het. Majd meglatjuk.

Hetvegen vettem ket koromlakkot is. Sotet lila es piros. Kicsik. Olcsok. Szepek.



Nincs mit irni tobbet. Csokok.

Kommentarer
Postat av: szép kék felétek az ég

ha Te
mondod Életem, úgy is lesz! :)
még mindig nem fejeztem be...nemtom milyen időcsapdába kerülhettem de reggel 6 óta itt bűvölöm a gépet...bár már látom a végét, még mindig van...és ma még a 24sata-ba sem pillantottam bele, sem a Jutarnji listbe!!!...ehh
na mindegy nem rinyálni jöttem (kivételesen xD) sőt ahogy most írok határoztam el h mégis elmegyek (ma is) úszni :) yo lesz. (nem merem leírni hány hossz a mai adag, a Népszabadságban megtalálod az utsó nyerőszámot ;)
csók csók ölelés!!!
én is vettem 2 új lakkot a múlt héten, egy fekete meg egy sötétlila (gyönyörűek, gyorsan száradnak :)

2008-03-04 @ 19:00:41
Postat av: megint sikerült lehagyni az utsó sorokat...

tulképp csak az elköszönés de akkor is
szal:
"csók csók ölelés, mamid"

2008-03-04 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0