uu a u u u ahaa

Talaljatok ki mit enekelek!

Koszi koszi a komenteket.

Penteken jo volt a kavezas Krisztivel es Janossal. Amig setaltam at egyik helyrol a masikra csinaltam par kepet. Majd mindjart fel is rakom ide. Ott volt a kavezoban kb fel9ig. Ettem egy akkora nagy browniet, hogy ble. Amikor mentem a vonathoz, azt hittem hanyi fogok. De nem. 10 utan ertem ide valamivel Kristofekhoz. Ildi volt itthon, meg Viktor is hazanezett par percre. Kristof kb fel1korul jott meg. Nem aludtam meg, es meg egy ideig nem is tudtam. A kave...Pedig szerintem fel7 korulre mar megittam.

Ma felkeltunk, punnyadtunk aztan Kristof, Viktor, Pontus es en lesetaltunk varosba. Pontus Kristof baratja a sulibol. Abban az etteremben dolgozik, ahol Kristof most, Viktor meg par honapja volt gyakorlaton. Szoval lesetaltunk es ebedeltunk Jo volt. Kinai bufet ettunk. Jo lett volna meg utana uldogelni, de a sracoknak menni kellett dolgozni (3ra vegulis). Bementem en is az etterembe, mert Viktor akart valamit. Pontustol pedig kaptam egy tabla feher Lindt csokit, mert, hogy neki ugy sem lesz ideje megenni. Kb idom nem volt megkoszonni, mert mar el is tunt a konyhaban. Ezutan Viktorral nezelodtunk, de csak keveset. Nem akartam kikesziteni:D. Kedvencboltba van 150 korona kedvezmenyem a kovetkezo vasarlasnal, de mivel siettem nem vettem semmi. Csak azert, mert van.. Inkabb varok. Utana meg bementunk H&M-be. Buszke vagyok Viktorra. Jol birta. Bar tenyleg osszesen ha 20 perc volt az egesz. Bar a h&mben mar sikerult vennem valamit:D. 99 koronara volt leertekelve egy taska, amin mar regebben gondolkodtam. Most megvettem. Mustarsarga. Lefenykepeztem, ugyhogy azt is berakom ide. Uj taskaval boldogan Viktor hazagyalogoltunk. Jo volt. Nagyon szep ido volt.

Azota Viktor elment dolgozni. Hivtak. Bartender lesz az etterembol az egyik szakacsnak egy bulijan:D. Ildi elment tancolni. En meg itt fetrengek es tele van a hasam. Megint. Most halaszlevel. Kocka. A csoki is fogyott mar, de meg van sok. Tvben CSI megy. Nezem. De szerintem majd filmet nezek inkabb. Holidayt.

Jo kicsit punnyadni egyedul.

Ja es Kristof meselte, hogy almomban (meg o ebren volt - 5kor tudott csak elaludni) azt mondtam, hogy csoki-mousse. O kerdezte, hogy mi vaaaaaan. En meg azt mondta, hogy azt fogunk enni a labaink helyett::D:D. A csoki maniam kezd beteges lenni:|. Mar almomban csokirol beszelek:D.

Na kepek pil. Csok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0