unalom

Annyi minden tortent velem, hogy nem is tudom, hol kezdjem. Jo lenne ha ez igaz lenne, de nem az. Unatkozooooooom. Lusta voltam ma is tegnap is csinalni barmint. Csinaltam a dolgom de bleee. Nem tul alaposan. Ma szulok moziban vannak. Par idegbajon tul, ugy hallom elaludt mind3. A turelmem fel masodperc alatt elfogy. Nem jo ez. Bar ma a ket lany extra nyugos volt. Aminek en nagyon orultem... .

9korul ma este meg megyek at szomszedhozni megbeszelesre. Drukkolast kerek. Koszonom. Aztan ettol fuggoen holnap vagy robotolok vagy punnyadok. Aztan meg megyek Uppsalaba jei. Szombat este meg megyunk Kristoffal vacsorazni egy olasz etterembe :). Felveheteeeeeeem az uj magaaaaas sarkuuuumat:D. Bulizni ugysem mernek benne menni, mielott nem volt rajtam meg tobbet mint fel perc. Na minden esetre jo lesz nagyon.

Elotte biztos leszek amugy msnen. Remelem, bar nem tudom meg biztosra.

Beszeltem kedden Krisztivel telefonon es volt rola szo, hogy talalkozunk pentek este megint, de mondta, hogy nekik most lehet nem jo. Meg nem szolt, hogy meg is jo-e, ugyhogy akkor szerintem Kristof megint kap meglepit. Lesz ra idom, hogy megvegyem a kis szufle meg nem tom milyen formakat:D. Uppsalaban nem talal. Remelem en talalok neki. Magamnak mar megint eszembe jutott valami, ami a holnapi robotolastol fuggoen lehet, az enyem lesz:D.

Nem emlekszem, hogy mit is irtam eddig, de biztos erdekel titeket:D. A kepeket majd hetvegen felrakom, de nemelyikre ra fer egy kis photoshop:D.

Amugy ma egesz nap gyonyoru napsutes volt... Jellemzo. Anyu meg apu amikor itt volt, minden nap volt hoeses. Napsutes is. De a ketto kb felorankent valtogatta egymast. Most a ho meg olvadozik. Bar ami le elfogyogat napkozben, az ejjel lefagy :s.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: csak h ne unatkozz annyira...

...ír Neked a mami egy szösszenetet. tegnap voltam úszni végre megint (kihagytam egy hetet, éreztem is), aztán szoliztam, ahová igen, immár bérlettel járok :D Te találtál már ott vmi elfogadhatót?
most meg kértem időpontot fogdokihoz, s mivel beindítottam a CSEP-et (családi egészség program:), kértem édesapámnak is. a CSEP annyiból áll, hogy elküldöm/cipelem idősödő szüleimet mindenféle kötelező/ajánlott vizsgálatra, kontrollra orvoshoz. úgyis a legkisebb gyerek (bocs, lány) dolga és kötelessége h otthon maradjon, ne menjen férjhez és gondoskodjon a szülőkről. most döbbentem rá amúgy, h márciusnak is mingyá vége...rengeteget kéne tanulnom és dolgoznom, de persze se kedvem, se erőm, se agyam egyikhez se...láttad a Közös többszörös c. filmet? Michael Keaton játszik benne :D na ha nem is pont így de vmi megoldást kéne találnom sürgősen mert itt a nyár (Vic, fogalmam sincs h mi lesz, ill. terv van de amíg nem bizos nem szívesen beszélek róla, még magamnak se ;)...biztos a sportoló koromból visszamaradt babona, vagy tudja a tököm)
...a szobámat meg úgy-ahogy sikerült összekapnom, alakul, átrendezés, szelektálás, kacatkidobálás, ruhaválogatás...mintha ahogy rakom rendbe a cuccaimat úgy rendeződnének a többi dolgaim is...hm..vmi változás lesz megint? (újabb pc vagy tattoo nyehehe) ...lehet, annál is inkább mert ma reggel ahelyett h elküldtem volna Rexet a p*.*ába ahogy szoktam amikor a küszöbön koldul miközben én eszem, megreggeliztettem, pofás kis katonákat csináltam neki kifliből, sajtkrémmel, ahogy kell
na lassan dél, melóra fel!
(emléxem mikor kicsi voltam és mondtam anyámnak h unatkozom csak annyit felelt mindig: de jó neked!)
csók xD

2008-03-28 @ 11:47:17
Postat av: évi

Bokity!
Remélem a szomszéddal minden jol ment, és ma robotolsz, vagyis az azt jelenti h lesz sok pénzed és vehetsz magadnak sok szép mindent!
itt ma egész jo idö van állitolag jövöhéttöl jön a tavasz:)! már nagyon várom, igaz még nincs szép tavaszi cipöm de azt olyan nehéz venni, sose tudom h elegáns legyen vagy sportos, vagy sportosan elegáns vagy elegánsan sportos:DDD! na nem könnyü a helyzet de ezt gondolom te is átérzed:)!
hétvégén beszélünk msnen, aztán elmeséled a sulis dolgokat!
pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-03-28 @ 11:47:37
Postat av: Anonym

nézzétek meg h mikor küldte Zsu az üzenetet és h én! ez a nem semmi:DDDD!
Zsu már nincs sok, csak pár év:S! anynira szörnyü kimondani!
na harcra fel:D!
pusaaa

2008-03-28 @ 11:59:05
Postat av: na én is erről akartam kommentelni de nem engedett a rendszer...

szal ezt írtam, és el is mentettem :)
"Vic bakker nézd meg ugyanabban a percben kommenteltünk :D:D:D
amúgy sztem a megoldás: mind a 4 féle cipőt be kell szerezni, ráadásul...az oké, h van pl. egy sportos, egy elegáns stb...DE a színekkel mi lesz? nehogymá csak egyszínű elegáns cipőd legyen! xD"
közben teletömtem magam fájdalomcsillapítókkal jól...de kurvára nem használ...látom magam előtt h este már a falat fogom kaparni, yesss!
csókok

2008-03-28 @ 14:03:11
Postat av: :|

igazán csodásan indult a mai napo: hajnali kettőkor gyökérkezelés :|
...van mit mesélni ;)
ma nemhiszem h leszek msn, holnap remélem egész nap.
csókok!!!
mamikád

2008-03-29 @ 16:11:46
Postat av: évi

Szegény kicsi Zsu! pedig most léptem fel msnre h tartsunk egy közös dumapartyt Fruskoval!
Fru azért te felléphetnél, ezer éve nem bezséltünk:D!
Zsu gyogyulj meg minél elöbb aztán holnap bezsélünk!
megvettem az elegáns cipöt, már csak a sportos kell:DDD!
pusaaaaaaaaaa

2008-03-29 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0