szar ember vagyok?!

Ma oviban beszelgettem egyik ovobacsival. Kerdezgetett ezt azt, tobbek kozt azt is, hogy meddig maradok. En meg mondtam, hogy nem tudom. Osztol tanulni akarok, es akkor lehet, hogy nem maradok. De nehez a dontes. Erre o, hat ja komoly a kerdes blabla meg, hogy a gyerekek is biztos hianyoznanak, aztan ezert is nehez elmenni. Hat az az igazsag, hogy ez kb meg meg sem fordult a fejemben nagyon. Szar ember vagyok?! Persze, hogy hianyozni fognak, meg biztos szar lesz innen elmenni (egy ev, ket ev, akar hany ev utan), de ez nem tart vissza. Ha a csaladomat es a barataimat kepes voltam "otthagyni" es eljonni csillio kilometerre akkor egy "idegen" csaladot miert ne hagyhatnam itt. Es csak 60-80 kmre mennek amugy. Azon mar gondolkoztam, hogy tunder Ellen nem is fog ram emlekezni, ha nem talalkozunk tobbet. Bar ugyis fogunk. Ezt mar megbeszeltuk:). Ebba pont ma mondta, hogy en addig maradok itt, amig Ellen is nagy lesz:D. Szoval aranyosak. De akkor is... .

image424

Ezt a kepet kedden delutan csinaltam. Annyira szep ido volt (ma is, tegnap is), hogy kint jatszottunk ovi/suli utan legalabb egy, masfel orat. Csinaltam jo par kepet, de azert ide nem toltom fel mindet:D. Ma is ezt csinaltuk.

Mindjart toltok meg fel valamilyen kepet:D.

Kommentarer
Postat av: Dani a Piros

Szar? Nem!!! Fos!!!!! :)))))))))))))) Szegény gyerekek... Megszoknak valakit aki utána lepattintja őket. :)))

2008-03-07 @ 12:18:23
Postat av: úgy érzem menthetetlenül kilendült a mérleg

Dani ne bántsd a hugodat mert nem kapsz almás sütit! (mintha az én kis Danimnak mondanám xD...hogy ezek a Danik milyen egyformák! :)
szóval Fruskóm, az a helyzet sztem, h az óvóbácsi hivatalból beszélt. mármint ha az a munkája ami akkor valszeg elhivatott gyerekcentrikus stb. azért mondta ezt. a másik meg h csak fosta a szót, érted: gyerekek, időjárás, közlekedés, pár perc csevegés és heló. kész. kapcsolattartás letudva, gyerekvigyázó leellenőrizve. nem kell túlspilázni a dolgot! mi úgyis szólunk ha vmi necces és szeretnénk ha átgondolnád! :)
de ez olyan (legalábbis nekem ez jutott eszembe) mint mikor nyáron megkérdezték tőlem a vendégek hogy bírom én ott kint biztos nagyon vágyok már haza. mondom a lószart :) aztán a reakciókból jobbnak láttam azt a stratégiát követni, hogy nekik azt mondtam amit hallani akartak, én meg tudtam h nekem mi a jó. (amit úgyse értenének minek magyarázni?)
amúgy akkor lennél szar alak, ha módszeresen vernéd a gyerekeket.
nah megpróbálom elkezdeni a mai napom...csókcsók: dagadék

2008-03-07 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0