nekunk most jo

Bizony. Minden jo, bar az idojaras nem tokeletes. Eddig minden nap esett a ho:D. De nem vegig. Vagy a nap tuz vagy a ho szakad. De komolyan. Egyik perc ilyen, masik olyan. Ma minusz 5 fok volt es tuzott a nap.

Stockholmban megmutattam minden szepet es jot. Tetszett nagyon anyunak is es apunak is. Igaz anyu volt mar de akkor csak egy napot voltunk Stockholmban. Most ott maszkatunk szerdan, csutortokon. Szerdan egy korul mentunk be, mert delelott takaritottam. Csutortokon meg ok delelott bementek, elmentek a Vasa muzeumban, addig en megint takaritottam delutan meg utanuk mentem. Muzeumba ugysem akartam mivel voltam ott januarban, amikor itt volt a Dani.

A haz is nagyon nagyon tetszett nekik. Foleg egyik reggel arra ebredtunk, hogy szakad a ho es mindeeeeeen tiszta feher: a fak, hazak, ut stb. De mire elindultunk kb el is allt. Szerencsere.

Penteken delutan elindultunk Uppsalaba, ami nem egy egyszeru ut volt, mivel apunak meg anyunak eleve volt 3 boronde (1 giga, 2 kicsi) es meg jott hozza az en kis rozsaszin borondom meg a laptop meg a meg a meg a.. :D. De vegul fel6kor mar Uppsalabanis voltunk.

Ma a varosban maszkaltunk jo sokat. Aztan meg ettunk hagyomanyos husveti kajat. Svedet sokat es magyar sonkat, amit anyuek hoztak:).

Jo am nagyonl, hogy itt vannak:)))).

Merlegem: sok penzt megsporoltam most erre a hetre (jovo het vegen ugyis kapok piizt) igy sikerult koltenem is. Persze nem hagytam, hogy anyuek fizessenek mindent. Ezert is sporoltam, de azert jutott masra is:D. Pl Kristofnak vettem vegre valamit (ego de meg karacsonyra sem kapott semmit:D). Egy Dior ferfi arckremet kapott. 100ml ugyhogy remelem eleg egy evre:D. Most aztan pihepuha lesz az arca. Akarta is amugy, nem csak en gondoltam, hogy ez jo lesz. Magamnak meg vettem egy szurke jo vastag harisnyat, amilyet mar akartam es haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom par cipot:D. Egyiket Stockholmban. Alom cipo. A harmadik. Aztan meg ma anyu akart cipot venni, es a boltban 3at visz 2ot fizet akszio van. Igy valasztottam magamnak en is egyet de mivel o nem talalt meg egyet igy en valasztottam meg egyeeeeet, de ugye csak egyet fizettem:D.

Majd toltok fel kepeket, mert most csinaltunk sokat, de majd akkor ha meglesz az ossze kep es valogatok. Csinaltam en is Viktor gepevel meg anyu is az ovekevel. Majd csinalok egy mixet, de lehet nem is ide mert eleg sok.

A topanok:

Ilyesmire reg ota vagytam, de valahogy sosem talaltam meg a megfelelot. Ez most aaaaaaah de jo. Eloben szebb. Anyu fenykepezojeben van rola kep a labamon es gyonyoru. De ha latnatok, hogy ha ez rajtam van, meddig er a Kristof nekem...:DDD. De lesz.rom. O is:D.
A masik ketto az egyforma csak az egyik feher a masik meg kek. Hasonlom van a h&mbol egy fekete meg egy halvanysarga/szurke sima fuzos. Most vannak ilyenek is:D. Pirosaaaaaaaaat is akarok, de az nem volt.

Na most megyek mert nagyon almos vagyok. Majd meg irok. Csokok.

U.i.: Thompsont kihagyom. Ha Stockholmban lenne, gondolkodnek rajta de igy... . Kulonben is mi otthon fogjuk ot megnezni es hallgatni.

Kommentarer
Postat av: zsü

boldog nyuszit!
(Sretni uskrsi blagdani svimaaaa xD!!!)

2008-03-23 @ 10:06:35
Postat av: zsü

na egy n nem kimaradt...;)
szal: "Sretni uskrsni blagdani!"
az első (fekete) cipő odabasz!!!
anyunak és apunak puss o kram!
csókok
m

2008-03-23 @ 10:11:39
Postat av: évi

mindenkinek kellemes ünnepeket, a csajoknak sok locsolot:)!
svédországban szokás a locsolás? a cipök nagyon szépek, nekem a két kis topán is nagyon tetszik, a fekete durván jo csak menni nem tudnék benne:)!
Fru irtam neked smst de nem igazán kaptad meg:S! uj számod van??? vagy csak be kéne kapcsolni:)!
egyetek jo sokat!
ja az idöjárás itt se jobb egyszer havazik egyszer süt, a héten szinte minden nap hoviharba keveredtem, annyira nem örültem neki!
pusaaaa mindenkinek!

2008-03-23 @ 11:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0