Mindjart...

...indulok.

Zsu: koszi:). Bovebben majd hetvegen msn.

Dani: bekaphatod:D. Uszott a szulinapi ajandekoooooooot ahhahahaaa:D.

16:27kor megy innen a buszom wie. Fel6kor talalkozom Krisztivel es beulunk szerintem oda ahova multkor is. Azt hiszem jon a ferje is. Uuu megint eszek majd valami giga finom sutit. Edesseeeeeeeeeg.

Amugy faradt vagyok. Ma is takaritottam. Ejjel anyuka hazajott, ugyhogy ma reggel itthon kb semmi dolgom nem volt. Calle 12kor repult nagyapoekhoz (delebbre laknak) es anyuke vitte ki. Addig otthon volt. Apuka este ugye repul csingcsungokhoz igy o is itthon volt ma. O vitte a lanyokat az oviba. Most meg hozza es barmelyik percben itthon lehetnek.

Kristof ma este is dolgozik meg holnap is 2tol ejfelig. Gyakorat. 4 het. Hosszu negy het nekem. De en azert megyek Uppsalaba:D. Igy is tudunk azert talalkozni, meg kikapcsolodni is csak ott tudok itt nem. Itt nem lehet sokaig aludni, mert ket kisasszony kopog az ajton reggel:D.

Az ido meg mindig iszonyatosan gyonyoru. Takaritas utan setaltam haza (10-15perc) es a polo/pufi kabat komboban kb melegem volt. Es Akon is csak nekem enekelt. Jo volt. Remelem ez az ido sokaig megmarad. Bar par fokkal meg lehet majd melegebb. Na megjottek.

Takaritas alatt ismet nagy segitsegem volt. Kitty cica:D. Egy tunder. Dorombolt, kovetett, hizelgett. Es mindig ki akart menni. Ki szokott jarni. Egyszer kiengedtem, de kb nem tudtam elmenni az ajtotol, mert feltem, hogy eltunik:D. Nem szeretnem elhagyni a csalad kedvencet. Majd ok kiengedik delutan. Ugyhogy Kitty neha eleg keservesen nyekergett..:s. Helyette inkabb megdogonyoztem meg jatszottam vele:).

Na megyek mert meg a gepet is el kell rakni. Csokok.

Kommentarer
Postat av: mingyá

indulok én is, uszikálni. :D nem voltam 2 napja (van yo mentségem: tegnap beugrottam egy puszira a kis tündérekhez, s beszippantottak, elraboltak, Dani meg is vacsiztatott xD)
rendeltem éxereket neten, kíváncsi vok mikorra érnek ide a ködös Albionból:)
itt is yo idő van amugy, Zágrábban meg havazott :|, és a krki hídon 205 km/h-s szél süvített bakker...
gondoltam ezt tudnod kell mindenképpen xD
na télleg megyek mert szolizni is akarok még utána!
pusz, *

2008-03-07 @ 18:55:10
Postat av: jaa

Vic igazad volt, Skoro is nagyon ott van :D
csók

2008-03-07 @ 18:55:35
Postat av: évi

Fru nagyon cukik vagytok Bogival:D!
a szar emberes irásodra csak annyit nyugtatásképp h ez nem igy van, teljesen jol gondolod, nem kell ezen agyalnod!
hétvégén én is felnézek msnre és traccsolhatunk:D!
jo éjt!

2008-03-07 @ 21:52:36
Postat av: z

szevasz haver
jössz cukrászdába fél 4 felé?

2008-03-08 @ 10:52:20
Postat av: zs

http://www.youtube.com/watch?v=0wOURtFw3Aw
itt pedig az én kis tündérem látható, amint alva eszik :D
Dorci forever :)
zs

2008-03-08 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0