miert nem sut a nap?

Jo kerdes.

Mami: koszonom. Megint. De most annyira nem segit a talpraesettseg, mert lehet, hogy nem lesz idom elintezni, amit akarok:S. Dagadek nevet pedig keretik mellozni, mert nem igaz. Akkora a derekad mint az en karom.


Reggel kb szokasos volt, kiveve, hogy a teraszon idegrohamot kaptam. Lanyok mind2en kocsival (baba) akartak menni. De persze az egyszemelyessel. Amibe a sok sok ruhaval nem igen fernek be 2en. Miutan ez eloadtam kozepsonek olyan hangon kezdett el uvolteni es rinyalni, hogy csak neztem. Megfogtam, leraktam (egy masik kocsiban ult) es mondtam h nesze akkor ulj bele. Utana meg raraktam a kicsit es mondtam, hogy ha meg egyszer sir, sikit valaki ott hagyom oket ahol vagyunk. Mondanom sem kell, hogy csondben mentunk vegig:D. Ezutan persze kozepso mar rohog vihog stb. Utana pont ezt beszeltuk ovonovel. Egy kis gyerek olyan szinten merges, duhos, utalkozos tud lenni, hogy az nem is igaz. Ehez kepest egy felnott az losz.r. Ra ket perce meg megint vigyorognak, mi meg csak ott allunk es idegrohamot kapunk.

11:03 megyek be varosba. Jeeei. 1kor a talalkozo, 6kor suli. Kozben ebed (kaptam kajajegyet) meg maszkalas meg lehet a 150 koronoas kupon is bevaltodik:D.

Holnap ugyis lesz eleg dolgom.

Egy het mulva anyu-apu mar itt lesz:DDDD. Anyu hetvegen majd hivj Uppsalaba. Megbeszeljuk a reszleteket. En listam: vanilias karika, gyogyszereim. Ha belefer akkor johet kakaos csiga is nyamm. Meg pilota keksz is akar. A kakaos hagyomanyos. Vanilias karikabol a tejcsokis bevonos.
Ildi tudod mit ker. Kristofnak hozhattok Sanexet. Meg ugyis tudod miket szeret. Viktor turorudi, sajtos chio. De a kajak nekunk nem fontosak. Ugyis megyunk hamarosan. Csak amit Ildi kert, meg a gyogyszerek. Ja eees a hatizsakoooooom meg a zold taskam. Tudod. Valltaska. Meregzold.

Na most megyek mert mar 10 pece csipog a mosogatogep, hogy kapcsoljam ki. Idegesito kisse. Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

Nem nagyon voltam gép közelében és csak most olvastam h mi is van ezzel az egyetemmel, ez mekora egy hülyeség, tök jol tudsz svédül és simán megállnád a helyedet és erre meg angolul kell tudni! ekkora egy marhaságot! pedig vasárnapi ebédnél épp arrol bezséltünk anyuékkal h beiratkozol egyetemre és h milyen klassz ez meg h még tök fiatal vagy és simán belefér h még tanulj és még ráérsz még dolgozni 60 éves korodig, erre meg irtad h nem akar összejönni!
de ne kenödj el ugyis megoldod, mert te ha vmit akarsz azt általában véghez is viszed:D!
nagyon tetszik ahogy a gyerekekkel bánsz, csak keményen ne hagyd magad! most ugy tünik mintha gyerek ellenes lennék de te ugyis tudod h mennyire szeretem öket! az ikrek is anynira édesek, abban a korban vannak h már mindent értenek, nagyon okosak és persze iszonyatosan tudnak hizelegni, én meg olyankor elolvadok:D!
már csak másfél honap és jöttök haza, tök jo, remélem addigra már jo idö lesz és lehet majd sokat mászkálni:D! itt ma nagyon semmilyen idö van esik és hideg is van! nincs kedvem kimozdulni de be kell mennem egy orára!
holnap 2 zhát irok ugy hogy szorits nagyon, a héten már kettön tul vagyok:S!
Zsu remélem te is még pörögsz ezerrel, és haladsz a dolgaiddal! és tényleg ne ird h dagi vagy mert ez nagyon nem igaz, és erre a blogra csak valos dolgokat lehet irni, uh ne kamuzz:DDD!
Fru jo városozást, a kupont váltsd be a vásárlás mindig jot tesz:D!
pusaaaaaaaaaa i zagrljaj

2008-03-12 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0