joetvagyat nekem koszonom

Rizs es hal nyam.

Zsu: koreaiak lehet jo fejek, de akiket eddig lattam azoknak annyira durva az arcuk. Durva mint kemeny, erteeed. A filmet meg nem lattam es nem is kerdezted. Gratulaciot koszonom. Szoknya szep lesz rajtam:D. Shopping aszketizmus azt hiszem lesz, de majd csak osztol, amikor suliba fogok jarni. Es kepzeld mar elmondtam nekik is. Majd elmeselek mindent mindenkinek, akit erdekel, de itt nem. Szoval addig kell vasarolni amig tudok:D. Mar csak nehany nagyobb/dragabb kipialando dolog van a listamon.

Evike: sima nyelvsuliban most a heten szunet van. Majd hetfon lesz megint. Masikat meg majd msnen elmeselem. Hetvegen legyeeeeeel fent.


Hupp hazament anyu es apu tegnap. Anyu es en egy hosok voltunk - semmi konnycsepp. De amikor elment a repteri buszuk... De eros voltam :D. Nem akartam bogni hatvanmillio ember kozott kifestve... Ugyis mar csak egy honap es 3 nap. Fellabon is.

Tegnap 1re mar itt voltam kint. Csalad is akkor jott. Nem tortent semmi erdekes. Ma meg aztan plane nem. Amugy legalabb 5centis ho van es 0 fok kb. De majdnem sut a nap.

Ma nagyon lusta vagyok. Semmihez sincs kedvem, pedig meg kell vasalni egy hegynyi ruhat. Takaritast osszecsaptam csak kb. Csak fetrengeni akarok, The Hills nezni es pilota kekszet enni. Most kivetelesen van is:D.

Na megyek mert tenyleg soha nem lesz kesz, fel4kor meg megyek a lanyokert. Akik a fiuval egyutt annyire orultek nekem, hogy szinte meglepodtem:): Aranyosak voltak nagyon. Na mentem. Csokok.

Kommentarer
Postat av: ha hétvége, akkor msn :)

hej!
én is próbálok enni írás közben/írni evés közben de nem nagyon megy a kettő egyszerre, persze lehet h nem széthullós szendót kéne bepróbálni :)
aaa annyi mindent írnék kérdeznék de asszem msn a legjobb megoldás...szombat este Tekinél leszek ;D amúgy meg állandó jelleggel on-lány.
jaa asszem a mai napi energiád én szívtam el (létezik vmi földet behálózó energia-balansz sztem, Garfield kiló-hipotézisének mintájára, de ezt most nem fejtem ki részletesebben), mert ma napokig tartó punnyadás és köd/homály után olyan aktív vagyok, h el se hiszem.
Vic, márpedig a jövő a tiéd (is)! :)
és mérnök leszel jól!
csók, zs

2008-03-26 @ 17:25:16
Postat av: évi

Hétvégén akkor beszélünk msnen! már nagyon rég beszéltünk és ezer dologot akarok kérdezni én is, meg persze mesélni is!
kezdek negativ lenni, pedig nem akarok! naprol napra jobban utálom a sulit! már annyira nem akarok tanulni h csak na! csak abban reménykedem h ez a fos tanév után jo nyaram lesz! dolgozni szeretnék lefoglalni magamat, nem akarok otthon punnyadni, és ha dolgozni fogok akkor lesz pénzem és akkor tudok sok mindnet venni, és utazgatni, pl hozzád vikingiába:D!
na jo nem is fájlalom a szivemet ma nem vagyok a toppon B...nt felhuzott!
Zsu milyen terveid vannak a nyárra mit fog csinálni?
jo éjt mindenkinek!
pusaaaaaaaaaaaaa

2008-03-26 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0