jo reggelt

Z: teged nem keredeztunk. Kulonben is azt mondtad, hogy nem irsz tobbet:D.

Zsu: remelem mostmar jobban megy meg alszol amugy. Egyszer ugyis eljutsz New Yorkba.

Vanda: uu fankok:D. Fenykepezot kolcsonkaptam a hetre a VIktortol ugyhogy pentekig csinalok kepeket es utana mar neked kell agyalni, hogy melyiket. Meg bizniszelni anyuval.


Jo reggelt. Most indulunk Kristoffal. O gyakorlatra egy etterembe (4 het, ma kezd) en meg a vonathoz ble. Holnap irok legkozelebb mert ma nem lesz idom. Holnap is csak este, ha mar nem kell dolgoznom. Suru het lesz. Megint. Es a kovetkezo is. De utana meg jon anyu es apu:).

Na csokok.

Kommentarer
Postat av: z

arra nem emlékszik senki. azóta már sokszor írtam. párszor.
lehet, hogy nem fog eljutni New Yorkba :S nagyon messze van.
(loptunk 2 bögrét a kölni starbucksból másfél hete :DDD)

2008-03-03 @ 10:02:38
Postat av: b

és ezért írják ki, csak magyarul, h ne lopj.
a nagy alma pedig rám vár. még kell neki egy darabig, de előbb-utóbb megkap. és jó lesz!
szép jó reggelt Neked is, Früccim :)
most keltem, asszem sikerül megint elcsúsztatni a dolgaimat...ezt hívják fokozódó életvezetési problémának, asszem. bár ha még ma befejezem a melót, talán van esélyem...ááá.. viszont, szépen süt a nap, Rex is kikéretőzött (xD) napozni!
na kvra fel. csók!!! (a középsőhöz kitartást, sokat!!!
(írok még ha összeszedettebb leszek, most kicsit szét vok hullva)

2008-03-03 @ 13:11:11
Postat av: z

jól tennék ha kiírnák :D de a török már lassan a hivatalos nyelv, azt nem értem :) newyorkban is kifogják írni nyugi

2008-03-03 @ 13:53:21
Postat av: m

kicsim, kurvára kellenének most azok a manók...én nemtom mi van, sztem elvittek az ufók vagy vmi időcsapdába kerültem...mindegy úszkálni azért elmegyek, megnézem mi a mai termés tűzoltókból ;)

2008-03-03 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0