Jo napot

Vicko: most kapcsoltam be:D. Le volt merulve aztan gondoltam ugysem kapok semmit. De kaptam xD. Koszonoooooooom. Koszonjuk es Nektek is meg Neked is. Locsolot csak keveset, mert tudom, hogy nem szereted a sokat.

Zsu:
van egy zacsko osszerakos gumicukid anyueknal. Majd valahogy kiokoskodjuk, hogy kapd meg. Majd megbeszeljuk.


Ma egesz nap sutott a nap. Olyan szep ido van. Meg most is sut. Bar minusz van most is. Jaaaaaaaj es tegnap este neztunk reges regi videokat. Lattam a Kristofot, amikor kb 1-1,5 eves volt. Annyiraaaaaaaaaaaaaaa aranyooooooos volt:DDDD. Pufi es full szoke:D. Meg lattunk par idosebb videot is, amikor ilyen 8-9 eves volt Viktor meg 4-5. Tunderek:D.


Van uj szoknyam. Vegre, mert ugye mar kerestem egy ideje, bar ez sem tokeletes, de szep. Sima fekete, rovid, szuk kb. Majd megmutatom egyszer. Ki sem talaljatok, hogy hol vettem:D.

Na most megyek husvetolok:D. Csokok.

Kommentarer
Postat av: m

gumicuki ::D jeiii xD
...a húsvétnak már vége ugye? tegnap azt kellett megtudnom, h hétfő van (volt akkor), és nemtom mér de nagyon meglepett, lehet h közrejátszik h anyámék elhúztak pár napja pár napra és azóta... :) ...punnyadás van meg dvdzés meg ilyemsi ;), most oszlott el nagyjából a köd az agyamról, ennek örömére kitakarítottam (na jó, folyamatban) meg vár egy halom mosogatnivaló meg kinyitottam a hűtőt...aztán gyorsan visszacsuktam, elszámoltam tízig, szereztem maszkot (képzeld el milyen "illat" tört rám: bent felejtettem nyilván több napra egy jópárhetes pálpusztait meg egy adag csirkét Rexnek ...), kinyitottam újra, a bent lévő cuccok felét egyből kidobtam, egy részével bepróbálkoztam Rexnél, a maradékból meg csináltam ebédet...fincsi lett ;D amúgy mizu Vikingiában?
pussz

2008-03-25 @ 13:30:42
Postat av: zs

jah, szoknyához gratula! :) a svéd elle-ben volt, h shopping aszkétizmus a megoldás :D én december óta tartom...amúgy meg képzeld :) ma végre megkaptam egy mélt, amire kb egy hete várok, tanártól persze...ő már nem az első tanárom, aki úgy kezdi: "elnézést a késésért..." :) ilyenkor úgy érzem van remény :D...és most épp egy kanadában élő csingcsungnak készülök írni (neve alapján annak kell lennie), aki egyébként kutató, hátha jófej és ad nekem kérdőívet meg nem publikált kutatási adatokat...hajh ilyenkor kicsit elgondolkodom, h mennyi időt és energiát belefeccölök :) a látszat fenntartásába és h "úgy tegyek mintha"...ahelyett h vmi hasznosat csinálnék...mindegy, mondtam h rám a tavasz/napfény fordított hatással van, igazi depresszió-katalizátor :D
ja, de hogy pozitívval ellensúlyozzam és zárjam: Vic, a mérnököké a jövő! ;) én drukkolok.
télleg Früccim, nemtom kérdeztem-e már, de elég fontos: láttad már a Nagyi szeme fénye c. filmet?
(ha kérdeztem már, bocs)
csókok, húsostáska

2008-03-25 @ 14:40:57
Postat av: barátsághajó

váááá baszki még azzal is gondban voltam melyik lehet a kereszt- melyik meg a vezetékneve a faszinak (tudod a kutató akiről írtam) de elküldtem a levelet ERRE postafordultával megérkezett nemcsak az eredeti skála de egy kiadás előtti változat is ;)
wow, a koreaiak yo fejek :)
szép napot!
zs

2008-03-26 @ 07:27:45
Postat av: évi

Zsu lehet h mérnököké a világ de én kb sose leszek az:D!
Fru irj jo sokat h mi van veled! suli?
most rohanok zh-t irni acélszerkezetekböl:(((!
pusaaaaaaaaaaaaaaa

2008-03-26 @ 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0