jo estet es jo ejt

Evi: koszonjuuuuuuuuk. Ugye milyeeeeeeen szep?? Es a nike amugy kenyelmesebb is es korulbelul ket gramm az egesz. Aaaaaaaaaaa olyan szep. De 800 korona asszem:s. Ami mintas az meg nemelyik 1100:s. Majd hatha otthon olcsobb. Robi nekem is kuldhet, bar itt van valami, de meg nem kostoltam. Elvileg Kristoffal hetfotol megvaltozunk: o nem iszik redbullt en meg nem eszek tobb csokit meg minden loszart. Fuggok vagyunk:D.

Mami: olyan draga vagy, de halasztgatom a dolgot:D. Majd husvet utan beszelek veluk. Akkor ugyis tobbet fogunk tudni. De ma a Kristoffal arra jutottunk, hogy ha mi ossze koltozunk veszunk egy szolit:D:D:D. Na szoval koszonom a drukkolast, de meg kerek belole majd kesobb. Mindenesetre holnap bemegyunk a Hivtalba aztan meglatjuk. Tiszta ideg vagyok.


Most ezt a filmet nezzuk,3an (Kristof, Johan es en bar en annyira nem kovetem. Jo ejt, bar en nem tudom mikor tudok lefekudni, mivel itt nezzuk a szobaban... . Csokok.

Kommentarer
Postat av: ehh

és melyik hétfőtől? xD
na majd meséjjé a svéd hivatalokról, érdekel van-e különbség...jei képzeld, szombaton kirándultunk Vácra :) betuszkoltam Mártit a kocsiba, s elfurikáztunk Bibikéhez (van pár kép is)...képzelheted, két szőke beveszi az utakat és Vácot xD...odafelé azon paráztunk kell-e az m2-re matrica (én még nem is hallottam róla h van de sikerült rákeveredni), visszafelé meg tök másfele jöttünk, de nem direkt :D...ooo és tegnap végre sikerült megszereznem a Nagyi szeme fényét, ami már megvolt amugy de Bibi aljas módon lenyúltaaaa de most itt van írom is át :D ...talán a nike jobban néz ki...itt a képen tutira!
jah drukkolok ám majd, simán ;)
csók

2008-03-17 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0