hello

Evi: bizony mindjart megyunk haza. Addig ezercsillio tennivalo van, igy egesz hamar el fog telni az ido. Zh-khoz drukkolok nagyon. Anyudekkal meg majd talalkozok ugyis, mert akkor lemegyek majd egy napra, te meg feljossz velem nagyfaluba.

Itt ul mellettem Ellen:D. Tegnap betegeskedett, anyuka hazahozta ot ovibol, igy ma itthon van velem. Takaritani meg megyek holnap, itt meg meguszom:D.

Tegnap jo volt nagyon az aupairtalalkozo. Kb 8an voltunk. A legtobb lany Nemetorszagbol jon, de volt egy lany Svajcbol es egy Ukrajnabol. A svajci lany nagyon aranyos volt. A tobbiek is, de ot olyan mintha mar ezer eve ismernem. Remelem meg fogunk talalkozni. Facebookon fent vagyunk mindketten.

Ellote es utana is maszkaltam. Utana sikerult talalno dolgokat is:D. A kupon eltunt, de kaptam ujat, igy gyujthetem a pecseteket megint. Ott vettem egy sima feher polot peace jellel az elejen, egy boxolos hatu feher tokhosszu ujjatlan trikot es egy oversized fekete felsot. A ket utolso tokeletes egyutt. Ezen kivul egy masik boltban vettem egy giga leertekelt karkotot a h&mben pedig egy gigaolcso napszemuveget. Dragat nem kell nekem venni, mert ugysem latok benen kb semmit:D.

Utana megebedeltem (sajtkremes bagel olivaval) a kuponbol aztan mentem is suliba. Az pedig jo volt mind mindig, igaz kevesen voltunk. Haza mar az ukran lannyal jottem, aki tudjatok itt lakik.

Kristof ma hivta a sulit es ugy tunik nem is remenytelen most a dolog. Ha minden igaz hetfon elintezzuk a papirjaimat, de az azt fogja jelenteni, hogy Uppsalaba fogok tanulni-lakni, tehat nem maradok itt. De ezt meg el kell mondani a csaladnak, de az nem egyszeru, mert anyuka ma keso esete jon haza, holnap koran reggel megy, apuka nincs itthon csak szombattol. En meg ugye penteken megyek el innen. De lehet, hogy akkor megvarom, hogy hazajojjenek, Majd meglatjuk.

Ellen turelmetlen. Rangatja a laptop vezeteket, ugyhogy most abbahagyom. Majd meg irok lehet ha alszik. Csokok.

Kommentarer
Postat av: s

Jei! ;)
tegnap nem tudtam írni mert áramszünet volt :| pedig amint elolvastam egyből akartam írni, h igen, olyan a derekam mint a karod: jó vastag xD...na jó abbahagyom, s csendben koplalok tovább :D
a gyerekekkel legyél határozott, az a lényeg!
Viiic a zhkhoz drukk és szorítás ezerrel, a lendület...tart még, kicsit döcög néha de rugdosom magam ;)
ópertalálkozó :) örülök h jól sikerült! a svájciak jó arcok.
wieeeee a suli jó úton halad mi? yes, yes! (Danival játszottam múltkor és vmire aszontam h 'yes' mire Dani kiegészítette, h értelme is legyen:'Jesszus' - mondom 'neeem Dani az más :D')
uu a pólót amit vetél le kell csekkolnom ;)
...süt már a nap?
pussz, m

2008-03-13 @ 12:29:32
Postat av: második felvonás

nah lecsekkoltam a pólódat :) cuki. bár nem olyan mint amilyen megjelent lelki szemeim előtt, de menő, meg jó ötlelet adott nekem milyen póló kéne :)
megközben az is eszembe jutott, h van egy jó képem arról a zöld táskádról (asszem legalábbis ugyanarról van szó) amiről írtál nem is olyan rég, msn-en átdobom majd ;) kirakhatod ide és mindannyian gyönyörködhetünk :)
Ellennek meg adj pálinkás kenyeret, attól majd jobban alszik xD
csókok, m

2008-03-13 @ 12:41:41
Postat av: m, mint masszív

Vic, ezt tudnod kell. most dumcsiztunk Früccivel, s közben (mivel nem csak arra vagyok képtelen, h egyszerre több dolgot csináljak, paradox módon képtelen vagyok egyszerre csak egy dolgot csinálni...) Titi facebook profilján rábukkantam a mai napi kínai szerencsesütire: "decide what you want and go for it".
(kb. "Döntsd el, hogy mit akarsz és menj ezért!" - szar fordítás de per pill nemtom átültetni magyarosabbra) úgyis érted mit akar(ok) mondani ;). mikor olvastam úgy éreztem ez mind3unkra yo :D bár 3unk közül talán én lebegek a legjobban...mindegy, a mi kedvenc cukiorrú Markonk is megmondta:"Uzmimo u ruke sudbinu i sreću, Ni ja vi?e tako nemogu ni neću"
pusa velika, zagrljaj, itd... xD
buco

2008-03-13 @ 15:25:52
Postat av: zsü

jei. péntek van, délután van. drukkolok xD
zsü

2008-03-14 @ 13:06:07
Postat av: wie

:) szijja! na hogy ment ma? szorítottam h sima legyen. időközben megtuttam h nem is akkora a medence mint ahogy hittem szal nem is úsztam annyit mint gondoltam de már így is 1,2 km felett járok (úszok:)...ép testben ép lélek jei...na csak beugrottam egy puszira!!! m

2008-03-14 @ 22:41:33
Postat av: orange country chopper club

megyek tallok Mártival, mit üzensz Neki? lehet h kiugrunk Bibihez is Vácra :) nna?
csók!
zs

2008-03-15 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0