hariho

Jol vagyok. Nagyon. Jo volt a hetvege es meg van hatra par ora, amin tobbek kozott almas pitet fogunk enni vanilia szosszal. Nem reg lett kesz, most meg hul egy kicsit. Mmm.

Penteken ugye ide jottem. Szombaton volt Kristof nevnapja:). Meghivtam pizzazni, utana meg vettunk giga adag edesseget (tudjatok a valogatos - itt mindenhol z van). Husvet miatt olcsobb volt. Aztan itthon punnyadtunk tobbnyire, de jo volt. Ma voltunk lent varosban setalni. Kineztunk mindketten kabatot. Tavaszit. Gyonyorut. Mar csak a fizeteseket varjuk:D. 1-1,5 het es jonnek. Most epp ott vagyunk, hogy sensation le van szarva es inkabb ruhakat veszunk:D:D:D. En benne vagyok, de o meg gondokodik. Lehet, hogy mar nincs is jegy... .

Ma csinaltunk par fenykepket. Tobbek kozott a ket alom cipomrol, amiket probaltam. Egyik az enyem lesz, de szerintem majd otthon veszek. Itt a feher convers 700 vagy 800. Otthon azt hiszem olcsobb. A nike-t nem tudom. Azt sem tudom melyik kell jobban. Plusz egy iszonyaaaaaaatosan magassarku cipot is akarok. De ratalalni a tokeletesre nem lesz konnyu:D. A folyon pedig valami kajak verseny volt. Doboltak meg minden. A Kristof meg pozolt a napszemuvegemben. Ezt vettem szerdan occsooer. O ilyen meg nem venne:D. Sznob..:D.

A kepek.:

image446
image447
image448image449image450image451image452image453image454

Kommentarer
Postat av: évi

Annyiraaaaaaaaaa cukkkkkkiiiiiiiik vagytok, tök jo látni titeket, ha csak igy képen is de jo:D!
én a Nike cipöre szavazok, nagyon jol néz ki!
Kristofernek nagyon boldog névnapot kivánok:D!
Robi volt Horvátországban és hozott nekem rizsescsokit:)))))! nagyon fincsi volt:D!
jo éjt!
pusaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-03-16 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0