zabos keksz csokiba martva az finom

Es megint Uppsalaban vagyok. Tegnap reggel megneztem Calle evzarojat, ami nagyon jo volt, utana "gyorsan" kitakaritottam es jottem is el. Eloszor Stockholmban voltam (Kristofnak vettem ajandekot, magamnak tapaszt es naptarat) aztan kaveztam egyet es felultem a buszra. 7re mar itt is voltam. Kristof kb fel8ra ert le varosba (horgaszni volt 2-3 napig). Addig en meg vettem a mozijegyet. Dumpad a film cime svedul es most nincs kedvem megkeresni, hogy mi az angol cim. Jo volt. Vicces. De a mozi. Hat az egy vicc:D. Ketszer voltam eddig moziban. Stockholmban a kissraccal. Az egy olyan mozi mint otthon. Sok es nagy termek. De ez itt Uppsalaban:D. 7 sor volt mindegyik 8sorral plusz elol egy 6tal. Kicsi vaszon:D. Vicces volt. Jo volt, de fura volt az otthoni meg Stockholmi mozi utan. A film ettol fuggetlenul jo volt. Popcorn is, amihez itt van kiteve sok fele izu so/fuszer fele. Mmmm. En chedar sajtost raktam ra. Csak sajna nem ment le, hanem a tetejen maradt.

Most csinaltak a romanok golt. Roberto (Ildi baratja) most biztos sir. O felig olasz.

Szoval finom volt az iz csak nem eleg:). 9kor kezdott a film. Utana haza setaltunk szurkuletben. Este 11kor. Imadom ezt:D. Nem tudom elegszer leirni.

Most az olaszok is csinaltak egy golt. Roberto meg jobban uvolt most azt hiszem. Nem nalunk van most.

Ma majdnem 12 volt mikor felkeltunk. Tobbet kozt anyu ezert sem irtam neked. Moziban kikapcsoltam a telefont es csak ma kapcsoltam vissza. Ma este hivhattok itt. Szoval felkeltunk es nem csinaltunk semmit csak tvztunk es fetrengtunk. Aztan felmentunk Gränbybe. Vettem 4 felsot: egy sima rovid ujju fekete gombos nyakkal, egy feketefeher csikos ujjatlan, es ket feher polo nagyon vicces figuraval. Ezek kellettek es olcsok is voltak. Dolgozni ilyenek kellenek de amugyis jok. De amik voltak azokbol egy par undorito es hordhatatlan. Megvettunk napkremet es szunyogriasztot is. Keszulunk a campingre. Mert bizony (azt hiszem meg nem mondtam) megyek dolgozni Ölandra egy campingbe. Kristof is. Ott leszunk jovo szerdatol. Kristof marad, de en visszajovok  hetfon (23), mert apuka elutazik megint csingcsungokhoz. Utana szombaton vissza is megyek Ölandra es ott leszek 27ig. 29en meg megyek haza aug 10-ig. Szoval vettunk oda szunyogriasztot meg napkremet. En akarok venni rovarirto cuccokat, mert vmi izebe fogunk lakni es tuti lesz minden szar. Meg a csaladnal is van pedig az a haz ... .

Na most megyek. Vettunk vacsira pizzaszeleteket. Meg kene csinalni oket. Azaz berakni a sutobe. Jaaaaaaaaa a kommentek.

Zsu: nem tudok horvatul beeehehe.. . Komolyan nem ertem mindent. Bit ce nekako az tiszta. Viz alatt kiabalj. Az jo. Vagy hasznald ki a protekciodat es kapcsoltass be jo hangos zenet az uszodaba.

Evi: Ivannak milyen allampolgarsaga van???????????? Irtam vissza amugy.

Dani: koszonjuk szepen az elemzeseket. Ma hallottam, hogy a nemetek nem voltak igazan ugyesek. Ne keseredj el. Lesz Eb 4 mulva is:D.

Pipi: majd irj, hogy milyen volt, de ha nem muszaj ne itt. Irj mailt vagy wiwen. Ott irhatsz hosszut nyugodtan.

Mur: ugy irjak, hogy mor:D. En sajnallak. Es ti is olvasok. Mert anyunak kiveszik a mandulajat! Este ma/most hivhattok.

Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0