unatkozooooooooooom

Unalmas unalmas unalmas. Gondoljatok bele, hogy van 24 orad, abbol ebren vagy reggel8tol este 10ig, ami ugye 14 ora, es abbol masfel, ket oraban csinalod azt, amit akarsz, kulonben 2 gyerek dont. Ma mar epitettem viskot, ettem homokpalacsintat, neztem ahogy ugralnak azon a szaron, csinaltam reggelit, ebedet, idegbajt kaptam 421342szor, pelenkat csereltem 2x, vigasztaltam 3412213213szor stb stb stb. Es meeeeeg csak 3 oraaaa van. Aranyosak, de ez nekem tul inteziv. 3 nap napi kb 12 oraban:s. Erre anyuka ma megsem jon elobb haza mint 5 ora es este meg be is megy a varosba:S.

Na most megyek monopolizni. Ami jo lenne. Ha nem 7evessel jatszanek:D. Es nem egy 2 eves akarna beszallni, akit mi nem engedunk erre sikit. Mint most is. Meg nezem mi az. ... Le kellett vennem egy baba pulcsijat, ami elmondani nem lehet (pedig mostmar ugyesebb es ugyesebb a beszedben), csak elsikitani.

Na megyek mert nem bir varni a srac:D. Csokok.

Kommentarer
Postat av: all that she wants

tja!



búcsúajándéknak vegyél Callénak hallókészüléket :D

hát télleg túl vagyok a vizsgán. de azért megyek jövő héten is :) nincs ebben semmi meglepő...ha jövő7 sem lesz jó, az már szar. nem a tanárokkal volt most gond, a hiba az én készülékemben van. csak az a baj h eleve gyári hibás, garancia nem is volt, cserére lehetőség nincs, a javítás meg túl sok időt és energiát venne időbe, ha egyáltalán lehetséges.

ma svéd napom van: ace of base számokat futtatok a youtubeon és ittam egy kv az ikea. :D

a németek tuti a döntőben lesznek, spanyol-orosz meccs van még hátra, hát nemtom, én inkább az oroszoknak drukkolok, meg amugy is mókás lenne egy birodalmi német-orosz meccs :D by the way, mér akarsz spanyol-német meccset?

örülök h bejön a kempinges meló, meg h fokozatos terhelésnek vagy kitéve, jobb az mint a mélyvízbe bele :D menni fog 4 tányér is sok kajával is akár! (max kérsz egy tologatható kiskocsit xD) de télleg, ahogy Mario mondta, "znam da znas!"

képzeld ma megállított egy nő az örs aluljáró lépcsőjén (h mér pont engem...napszecsó, fülhallgató, nem túl bizalomgerjesztő - elborult - arc) a hévhez közelebbi oldalon h "do you speak englis?" há mondom ja, mi kéne, keresi a piros metrót, merre van - kérdi ő - esetleg ebbe az irányba? (és mutatja). mondom: ne, ne :D nemhogy no vagy valami (aztán nemcsak h útbaigazítottam, de kedves is voltam) ...fura ez. Dénessel vmelyik nap dumcsiztunk kicsit, és szóba került az írek népszavazása, mondtam h ja vágom, csak nemtom magyarul h van, csak horvátul, mire ő mondta, nem baj, ő is csak angolul tudja :D svédül h van a Lisabonski ugovor / Lisbon treaty? na mindegy a lényeg h rá kéne gyúrni az angolra...írjak még h ne unatkozz? vagy ha ez untat akkor legalább másképp unatkozol :) na időközben a svéd szupercsapatról a Portisheadre váltottam (Numb, Sour Times rulez), de lehet h hanyagolni kéne mert befordulós és leránt aztán megint vizsga előtt 2 nappal szedem össze magam...meg is hallgatom a Bucovinát gyorsan :)

na megyek enni asszem legalább 12 órája nem ettem, bár ittam egy Sex on the Beachet :D cseles kis találmányok ám ezek a koktélok....na csókdoslak!!!

kattant

2008-06-26 @ 18:42:47
Postat av: all that she wants

tja!



búcsúajándéknak vegyél Callénak hallókészüléket :D

hát télleg túl vagyok a vizsgán. de azért megyek jövő héten is :) nincs ebben semmi meglepő...ha jövő7 sem lesz jó, az már szar. nem a tanárokkal volt most gond, a hiba az én készülékemben van. csak az a baj h eleve gyári hibás, garancia nem is volt, cserére lehetőség nincs, a javítás meg túl sok időt és energiát venne időbe, ha egyáltalán lehetséges.

ma svéd napom van: ace of base számokat futtatok a youtubeon és ittam egy kv az ikea. :D

a németek tuti a döntőben lesznek, spanyol-orosz meccs van még hátra, hát nemtom, én inkább az oroszoknak drukkolok, meg amugy is mókás lenne egy birodalmi német-orosz meccs :D by the way, mér akarsz spanyol-német meccset?

örülök h bejön a kempinges meló, meg h fokozatos terhelésnek vagy kitéve, jobb az mint a mélyvízbe bele :D menni fog 4 tányér is sok kajával is akár! (max kérsz egy tologatható kiskocsit xD) de télleg, ahogy Mario mondta, "znam da znas!"

képzeld ma megállított egy nő az örs aluljáró lépcsőjén (h mér pont engem...napszecsó, fülhallgató, nem túl bizalomgerjesztő - elborult - arc) a hévhez közelebbi oldalon h "do you speak englis?" há mondom ja, mi kéne, keresi a piros metrót, merre van - kérdi ő - esetleg ebbe az irányba? (és mutatja). mondom: ne, ne :D nemhogy no vagy valami (aztán nemcsak h útbaigazítottam, de kedves is voltam. ) ...fura ez. Dénessel vmelyik nap dumcsiztunk kicsit, és szóba került az írek népszavazása, mondtam h ja vágom, csak nemtom magyarul h van, csak horvátul, mire ő mondta, nem baj, ő is csak angolul tudja :D svédül h van a Lisabonski ugovor / Lisbon treaty? na mindegy a lényeg h rá kéne gyúrni az angolra...írjak még h ne unatkozz? vagy ha ez untat akkor legalább másképp unatkozol :) na időközben a svéd szupercsapatról a Portisheadre váltottam (Numb, Sour Times rulez), de lehet h hanyagolni kéne mert befordulós és leránt aztán megint vizsga előtt 2 nappal szedem össze magam...na megyek enni asszem legalább 12 órája nem ettem, bár ittam egy Sex on the Beachet :D cseles kis találmányok ám ezek a koktélok....na csókdoslak!!!

kattant

2008-06-26 @ 18:44:07
Postat av: el innen...

na bakker elküldte mind2szer pedig nekem egyet se mutatott s fel is adtam...szal extra bocsi. vagy töröld az egyiket. vagy mindkettőt akár, hisz tiéd a blog. szal azt is megteheted h egyiket se :D

puszi

zs

2008-06-26 @ 20:26:55
Postat av: zs

Dani, jelentkeztél? :)

2008-06-27 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0