sut nap, fuj a szel - 15-17 fok korul van csak

Dani: igen, nagyon jo, hogy van sajat elemzom:D. Tegnap igaz kikaptak a svedek (utolso perc bmeg), de itt mindenki optimista es a svedek 70%-a ugy gondolja, hogy tovabb jutnak. Eleg mar a dontetlen is az oroszokkal. Hallom mit csinalsz 19en. Drukkdrukkdrukk es meg tobb drukk. Szuperdrukk!!!!!!!!
En most a tengerparttol kb 100 meterre vagyok:D. Nem mintha sok kedvem lenne furdeni amikor a viz sem tobb mint 15 fok kb. Kepek tudom, hogy jok. Msnen Midsommar utan heten. Itthon leszek egesz nap kicsivel meg naggyal.

Zsu: irj horvatul nyugodtan. Marmint engem nem zavar. Gyakorlok. De nagyon gaz, hogy mennyire elbujt a fejemben az egesz. Nem regen meg Szent Istvanrol meseltem horvatul mostmeg be sem tudnek mutatkozni:S. Ki kell talalnunk valamit. Azt hiszem ha hazamegyek elokeresem a kek kozepfokos konyvet. Mert most az oneletrajzomba be nem irom, hogy van nyelvvizsgam. Meg a nemet is gaz:S.

Z:
ide te fiam nem irsz tobbet, ha a spanyoloknak drukkoltal tegnap:D. Akkor meg minek volt a svedzaszlo pl haaaaaaaa? Gol csinalas egyszeru. Berugod a labdat az ellenfel kapujaba. Kristoftol vettem at ezt a nagyon magyaros kifejezest:D.


Tegnap este jol ment. Nem regen keltem fel. Bar fentvoltam mar sokszor mert valaki mindig sikitott:D. Kristof persze meg alszik. Du asszem bemegyunk varosba. Talan. Meglatjuk.

Majd irok. Csokok.


Kommentarer
Postat av: évi

Itt is elég semmilyen az idö:(! tegnap voltam györben vmi nyár nyito koncerteken, jol érzetem magam, jo volt egy kicsit menni! igaz egész évben ott voltam de ez most más volt!

a szobámat takaritom 1 hete, most szerintem nagyon büszek lennél rám, hogy milyen undorito a szobám! az iroasztalomat nem lehet felismerni, a szönyegem meg nem látszik ki a sok cucctol, ja és az ágyamrol ne is bezséljünk, éjjel mikor hazaértem nem tudtam lefeküdni mert csurig volt ruhákkal. na de ma eléggé belehuztam mert már anyu meg apu kicsit morognak h igy nme lehet élni:)!

a képeknek nagyon örültem jo volt látni titeket! Kristfnak üzenem h borotválkozzon meg:D!

a ballágásos képek nagyon jol! csini voltál:D!

jo lenne ha nálunkis ilyen ballagás lett volna! a milyénk tul komoly:)!

na most megyek kajálni mert nem reggeliztem és már nagyon éhes vagyok, és már pár orája érzem a fini vasárnapi ebéd illatát!

Kristofot szedd ki az ágybol, nem szabad ennyit aludni:)))!

szép napot mindnekinek!

pusaaaaa

2008-06-15 @ 12:00:03
Postat av: z

lehet hogy az volt a baj hogy nem volt rajtam a svéd koronás zoknim is :D

ha nem a hollandok vagy spanyolok ellen játszanak akkor a svédeknek drukkolok nyugi :)

mindenkinek szép napot innen is

volim, kram meg ilyenek :D

2008-06-15 @ 13:38:02
Postat av: m

te kicsim sztem az angolra meg a németre kéne ráfeküdnöd, a svédről nem is beszélve (tudom én h nagyon jól tudsz csak a teszt miatt, írásban a legnehezebb...meg telefonon :) és utána a horvát...hacsak nem adódik vmi kint vmi extra lehetőség, annyi a szétszóródott horvát :D bár azok kicsit koncentráltabban vannak jelen mint a magyarok.

a horvátot meg ráérsz gyakorolni pár év múlva ha kőgazdag svédként tájföldről hazafelé útbaejted a mamit, Rijeka vagy Smokovo környékén :D

na most megyek pihenni mert szarul vagyok (láz fejfájás torokfájás - anyám szerint pszichoszomatikus...)

ölelés, puszi

zs

ja, és:

http://www.pixmania.com/hu/hu/1074394/art/sony/nwz-s616fb-mp3-lejatszo-f.html

2008-06-15 @ 16:14:23
Postat av: wehehehhheeeeeeeee

nem ezt a linket akartam :D baszki télleg kifújtam a maradék agyamat is a takonnyal együtt pff

http://www.youtube.com/watch?v=nuCXDwop9Bc

na, ez az. tuti ;)

csoki

zs

2008-06-15 @ 16:17:13
Postat av: :)

Egy pasi beül egy bárba és megismerkedik egy nagyon csinos fiatal nővel. Fél tucat ital elfogyasztása után meghívja őt a hotelszobájába. A nő örömmel belemegy. Miközben a szobában dumálnak és lekerülnek a ruhadarabok, a pasi megkérdezi:

- Mondd csak, tulajdonképpen hány éves vagy?

- Tizenhárom - jön a vonakodó válasz.

- Tizenhárom!!! Te jó Isten!!! Azonnal vedd vissza a ruhádat és tűnj el innen! - kiált rá halálra rémülten. A lány engedelmeskedik, majd csendesen elsétál az ajtóig,

és visszafordulva halvány mosollyal megkérdi:

- Babonás vagy, ugye?

2008-06-16 @ 11:52:46
Postat av: zsü

új hét, új tervek, új lelkesedés, régi fejfájás :S

az idő egyre szebb, mindenhonnan kerülnek elő régi ismerősök, faggatnak mikor-hogy-hova, a cél persze horvát, yes :D (leugranánk egy kicsit horvátba, van ötleted hova menjünk? pff...)

én se tok horvátul, nyugi, múlt héten is kérdezték nem tanítanék-e egy vizilabdást (asszem vmelyik válogatott tag), mondtam biztos izgi lenne, de köszi nem

vááá Vic eszembe jutott vmi, de majd holnap :D

télleg, ki látta a tegnapi cseh-török meccset? (hol az elemzés??? minek van saját szakértőnk ha csak lustizik? :) bár a holland-francia eddig überelhetetlen (nekem), ez most beírta magát a második helyre :D persze azok közül amit láttam.

Fru, sztem tuti tallunk ha hazajössz, addig meg virtuálisan ölelgetlek :D

csókok

2008-06-16 @ 12:29:52
Postat av: Piros Elemzek Dániel

Üdv Sportbarátok! :)))



Megkésve bár, de törve nem.... :)

SZóval a tegnapi meccsek.... Kezdjük a tét nélküli Svájc-Portugália mérkőzéssel. Várakozásaimnak megfelelően a portugálok csak B csapattal álltak ki, ha lehet ilyet mondani. Inkább fogalmazzunk úgy, hogy azok kaptak most bizonyítási lehetőséget, akik amúgy csak csereként léphetnek pályára. Persze kivételek azért akadtak (a kapus Ricardo személyében). A játék képén meglátszott, hogy a presztizsen kívül semmi tétje nincs a meccsenk, illetve a svájciak számára azért annyi volt, hogy megszerzik-e első győzelmüket ez eb-k történetében, illetve, hogy sikerül-e győzelemmel búcsúztatni a torna végén leköszönő szövetségikapitányt, Jakob "Köbi" Kuhn-t. Sikerült, hisz végül a helvétek 2:0 arányban nyertek a nem túl magas fordulatszámon pörgő portugálok ellen. Yakin hajrában szerzett két góljával emeltfővel búcsúztak a tornától. És akkor most a másik meccsről...

Óriási derbi volt. Én a cseheket tartottam esélyesebbnek és egészen a 75. percig ez nem is változott. De haladjunk sorjában. A cseh csapat a meccs elejétől kezdve Kollert kereste a beívelt labdákkal, de eleinte csak helyzetekig jutott a hórihorgas csatár, míg végül a 35. percben megtört a jég és egy nagyszerű fejessel bevettek a törökök kapuját. A törökök nem nagyon tudtak mint kezdeni az ellenfél védelmével. 1:0ás cseh vezetéssel mentek pihenőre a csapatok. A második félidő elején nyomtak a félholdasok, de mégis a csehet szereztek újabb gólt. Sionko beadására a hosszú oldalon Plasil robbant be és máris 2:0 állt az eredményjelzőn. Igaz a törökök közül egy védő hiányzott, így emberhátrányban kaptál a gólt. Nem sokkal később eldönthették volna a csehek a 3 pont sorsát és a továbbjutást, de Polák csak a kapufát találta el. A 75. percben visszajöttek a meccsbe a törökök. Altintop beadása után Arda lőtte ki a rövid alsót. a 87. minutumban megszületett az egyenlítő gól Cech hatalmasat hibájából. Egy nagyon könnyűnek látszó beadást ejtett ki a kezéből éppen az arra járó Nihat elé, aki köszönte szépen és begurította a labdát. Padlóra kerültek a csehek, örömmámorban úsztak a törökök. Pedig még közel sem volt vége... A 89. percben Nihat lépett ki a védők közül (egy cseh játékos beragadt, így szó sem volt lesről) és nagyszerűen csavarta el a bogyeszt Cech fölött, megszerezve sajátmaga 2., csapata 3. gólját. A legvégén még kiállították Volkan-t a törökök kapusát miután fellökte Kollert. A kapuba Tuncay állt be, mivel már nem volt cserelehetősége Terim mesternek, de ennek már semmi jelentősége nem volt, mivel a cseheknek már nem volt idejük élni a lehetőséggel. Törökország jutott a legjobb 8 közé ahol Horvátországgal találkozik majd.

Üdv!!

2008-06-16 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0