nem tudom, hogy ...

... hanynom kell vagy el akarok ajulni vagy mind2.

par perc pihenes/szoszoles


Miutan ettem rizses csokit es pilota kekszet (!!!!!!!!!!!!!!!!!!), jobban lettem. Ez egy bizonyitek arra, hogy en anyukam a legjobb :D! Helyesebben ez IS egy bizonyitek. A rosszullet oka amugy az volt, hogy kellett vennem egy dolgot, plusz atkellett vennem egy csomagot Gustavsbergben. Hirtelen jott, mert ugy volt, hogy Kristof vasarol en meg a csomagot csak jovo heten kapom meg. De csodak csodajara nem! Igy hat fogtam a biciklit, betekertem Gb-be, ott voltam kb 15 percet es vissza. Ez osszesen kb 10 kb dombra fel dombra le. Nem birom en ezt. A kondim rossz (vagy inkabb nincs is), sutott a nap, sok az emelekdeo plusz gyorsan tekertem, hogy hamar tul legyek rajta. Mindegy. Azota mar le is tusoltam. Most arra probalom magam ravenni, hogy kivonszoljam magam a konyhaba es vasaljak. Inkabb most mint este. Akkor pakolnom kell a cuccaimat.
Amugy, amikor kibontottam a csomagot, amit anyutol kaptam, egyszerre nevettem es kb sirtam:D. Na jo nem igazi siras volt, csak par konny. Sok volt a stressz mostanaban es el sem hiszitek, hogy milyen jo erzes volt kutatni, hogy anyu miket csempeszett be a kis dobozba:). Koszonoooooooooooooooooom. Es mar jobban vagyok. Este ugyis beszelunk.


Este jon ide Kristof. Koran reggel pedig ugye indulunk. Lent van net a campingben, de nem tudom, hogy mennyi idom lesz. Most lesz Midsommar es ilyenkor sok munka van. Meg a mi szallasunk a campingtol kb 800m es ott lehet, hogy nincs net. Ma este meg irok. Ha lentrol nem, akkor legkozelebb hetfon irok valamikor. Smseket nem nagyon tudok most kuldozgetni, mert csak 9 korona van a kartyamon. Majd nektek anyu, hogy ok-e lent. Este majd rakok terkepet, hogy hol leszunk. Megneztem tegnap utvonal tervezoben es innen a haztol a varoska/falu pont 500 km. Es a tengerparton. Es mivel ez egy sziget es a falu nem a szarazfold feloli oldalon van, remelem latszik majd a nyilt tenger. Az olyan gyonyoru:D.

Na mjad jovok. Csokok.

Kommentarer
Postat av: zs

wohoho :D megérkezett a csomag jei! szuper xD

na én meg sokoldalú egyeztetés után megrendeltem a cuccot, büszke lehetsz rám, jövő7en már fülemen is lehet!

írnék még de kommunikációs problémáim vannak :)

csókok

2008-06-17 @ 19:59:23
Postat av: zsü

Früccim, érezzétek nagyon jól magatokat a szigeten! (csinálj sok szép fotót:)

ölelés...ja, és nemtom ismeritek-e, én nemrég hallottam (Rádió1 rulez), sztem zsír:

http://www.youtube.com/watch?v=29zGEh56-KY

2008-06-17 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0