mindjart vege a hetvegenek

Tobbek kozott azert nem irtam, mert nem hoztam el a gepemet ide. Penteken este jottem. Ildinek volt a szulinapja. Vettunk neki egy nyaklancot.

Szombaton lementem delelott a varosba, mert vennem kellett ezt azt (sampon, balzsam, borotva meg ilyenek). Ebba szulinapja ma van igy neki is vettem ajandekot. 4 eves lett. Van egy bolt, ahol minden tok jo dolgot lehet kapni ismeretlen es ismert designerektol. A bolt neve Design torget - Design ter. Ebba egyik kedenc szava a bajskorv, ami szo szerint szarkolbaszt/virslit jelent:D. Olyan zoknit vettem neki, amin egy bajskorv van meg pisi:D:D:D. Majd keresek kepet neten. De meg szar plussallatot is lehet venni, de azt ugy gondolom tulzas:D. Meg eleve 200 valahany korona volt. Zokni szulok szerint is jo otlet:). A plusallatot megtalaltam:D. Ez meg a bolt weboldala. Na szoval ezeket vettem meg magamnak egy olcso cipot a hmben. Majd arrol is keresek kepet. (fiuk varnak a gepre, ugyhogy majd holnap inkabb). Utana itthon voltunk es nem csinaltunk semmi izgit. Delutanra nekem sikerult szarul lennem. Fajt a fejem, a torkom, nem kaptam levegot az orromon. Talan lazam is volt. Miss Marple ment a tvben es ejfelkor lett vege, de elaludtam rajta:s.

Ma valamivel jobb a helyzet, de egesz nap kb fel sem oltoztem. Pizsama sort. Felsot azert atvettem. Este viszont sutottem Chocolate Chip Cookie, szoval azert annyira nem is rossz a helyzet. De olyan mintha atment volna rajtam egy uthenger kb.

Holnap raernek este is visszamenni, de 5re fogok. Ugyanis jon egy nemet lany interjura a csaladhoz:D. Ok is szeretnek, hogy talalkozzak vele, meg en is kivancsi vagyok:D.

Mar elmult 10 es meg mindig olyan jo vilagos van. Ejfelkor mar azert sotet van, de meg mindig nem az a korom fekete. Olyan jo pofa:). Majd egyszer probalok csinalni fenykepet.

Kozben megtalaltam a cipot, csak mas szinben. Biztos Mo-n is lehet kapni. Az en cipom szine arany es sarga kozott van. Jo lesz. Fekete volt a cel, de mar nem volt. Meg jo par hete probaltam, akkor volt. De ami szint vettem pont jo a sargas taskamhoz:).

Na es a kommentek. Most kocsognek tartotok de nem birom vegig olvasni oket. Feher hatter es sok fekete betu. Faj a fejem es ettol meg jobba. Most ne neezm a kepernyot nagyot. Holnap este irok az en gepemrol.

Fejem amugy gyogyul de erzekeny, igy most gondor hajjal nyomom. Ha azokat a hajszalak huzom amik a seb korul vannak akkor faj elegge. Most jo a gondor is. Na majd jelentkezem, nyugi. Amugy imadlak titeket, hogy ilyen sokat irok nekem! Csokok.

Kommentarer
Postat av: eper- és cseresznyedömping a kertben :D

tja!

a kis Ebba Kula bácsit is csípné, mi? én nemtom, biztos én vok a túl maradi és konzervatív, de szar meg húgy plüssfigurák? legalább a szaguk is olyan? hehe. kíváncsi lennék akkor melyik kisgyerek lenne oda érte...

csak nem vmi összeurópai vírus kering a levegőben? anya is ugyanilyen tünetekkel gyengélkedett az elmúlt napokban (meg aludt egy csomót :)

váá este meg jön egy új jelölt? ez már jelzi h mingyá itt a vége nem? télleg, előtted volt vki náluk? csak mer lehet h Te leszel a példa! "ezt Frücci nem így csinálta, úgy jobb volt..." :D meg hasonlók.

a cipő jól néz ki, ebben a színben is amit belinkeltél :D nem is baj h nem fekete, sztem jól néz ki mikor pl. tök feketében (fehérben) van vki (ruha) csak a cipője színes - és akkor aztán a cipő télleg (majdnem) bármilyen színű lehet.

na a buksidnak még egy gyógypuszi, és csak h tudd: én is göndör hajjal nyomom xD

csóóóók

m

2008-06-02 @ 11:03:13
Postat av: Dani

Csá Pupák!



Tök aktív vagyok sport terén. Heti 2 úszás, futás, foci és nem mellékesen torna. Mire jössz rám sem ismersz olyan fitt leszek. :) Tetves meleg van ma! Ha nem lenne légkondi a boltban, izzadnék, mint kurva a gyóntatószékben. Így azért elég kellemes. Ja, és a kombínókon és van már klíma. Facccca nagyon! Márkék csütörtökön repülnek Párizsba. Kis mákosok. :)) Remélem törlik a járatot. :))))))) MOndtam neki, hogy ülljenek be egyik reggel egy hangulatos kávézóba, egyen egy forró krossziánt, igyon finom kávét és olvassa a foanszia sajtót. Mert ezt így kell. :))))))))))

2008-06-03 @ 13:03:11
Postat av: över knät

http://youtube.com/watch?v=If0lrwEzdBY&feature=related



hallgasd meg!

csókok

zs

2008-06-03 @ 15:05:23
Postat av: Legion Etrangere

Dani köszi a jókívánságokat. A kávézós dolog jó ötlet, majd kipróbáljuk. Biztos nem fogjátok elhinni, de én kint is tanulni fogok... Ugye négy vizsgalehetőség van és a negyedikre akartam bemenni. Ami június 5 16:00. A gép meg 15:45-kor indul. Szóval hacsak egy kis ejtőernyővel ki nem dobom a gépből a megírt dolgozatot, nem tudnám megírni. Úgyhogy bementem a TO-ra és nagyon kedvesek voltak. Elintézték, hogy soron kívűl mehessek be vizsgázni a tanárhoz. Kénytelen leszek tanulni, mert az elég cink, hogy ezt így összehozták nekem, én meg nem tanulok. (30 perce írom a kommentart, de nem haladok mert közben "melózok")

Ja igen. Vanda ha olvasod a blogot, köszi a tippet a kesztyűvel, úgy tűnik tényleg nagyon hasznos.

Hugi: majd hozok haza egy légióst, h igazit is lássál ha jössz ne csak olyat, aki csak szeretne az lenni.



Csók nektek

2008-06-04 @ 12:16:45
Postat av: Take me on a trip, I’d like to go some day

Arisztid, Indiából hazatérve szeretné hazahozni kedvenc elefántját, de

a törvények tiltják. Álcázásul egy-egy szelet kenyeret ragaszt az elefánt füleire. A határon persze megállítják:

- Hová viszi azt az elefántot?

- Miféle elefántot? Az egy szendvics az útra.

2008-06-04 @ 13:09:07
Postat av: esélyt a hülyéknek

tja!

rég nem hallatsz magadról de én pofázom simán. ha nem teccik, szólsz :D de hosz tudod. remélem minden okés! télleg a német csaj milyen volt? bár a szigorlatra még egy szót sem tok (jó, vmit igen, de az édeskevés...), azt már sikerült kitalálnom, mibe menjek! :D a múltkor is simán eladtam volna magam nekik, kicsit több tárgyi tudás kellet volna csak...de láttam rajtuk h nem kárörömmel buktattak meg, sőt :)

na de idén nem így lesz, ott akarnak majd tartani a tanszéken annyira jó leszek (persze nem lehet, akkor ki lenne a takarítónő az olajfinomítóban?)

amúgy semmi küli, várakozás, összeomlás-feltámadás, pakolászás, szoba- és minden rendezés, rohangálás, punnyadás, ösztöndíj- és melóvadászat (a cél nyilván még mindig a lijepa nasa)...jah nemtom meséltem-e, megvan a turpisság, tod mondtam h a Zakon o strancima-ba az van, hogy az európai gazdasági közösség állampolgárai szabadon válalhatnak munkát blabla...na picit máshol megtaláltam a kiegészítést: akkor lép érvénybe a dolog, ha az EU tagjai lesznek...addig meg hoznak sok okos határozatot, kezdték a zerp-el (halászati korlátozás amit a szlovénok eléggé fájlaltak), aztán a 18 év alatti gyerekek szülő nélkül csak közjegyző előtt hitelesített papírral léphetik át a határt, most meg semmi tej- vagy hústerméket nem engednek be (annyit finomítottak, hogy a szendvicsedet azért nem kobozzák el...)

lehet le kéne költöznöm a Déli sarkra.

puszi, ölelés, miegymás :)

2008-06-04 @ 17:18:22
Postat av: Dani

Megy a rinya, hogy nem írunk neki, erre ő meg fosik a hozzászólásainkra! Szép dolog mondhatom!

2008-06-05 @ 12:15:57
Postat av: s & ny

hejla!

nemtom mennyire vagy sex és new york rajongó (én nem igazán ismertem, csak mikor Bibbnél csöveltem Opatijában, és elegem volt a pszichometriából akkor levágódtam mellé a kanapéra és néztük együtt jól, mert elvittem neki a létező összes epizódot, asszem 6 évad), de most lesz (van?) a film magyarországi premierje és ebből az alkalomból ;) megcsináltam egy tesztet (Koji ste lik iz Seksa i grada :D), és az jött ki h Samantha. aztán kicsit visszavettem magamból és figyelembe vettem a neveltetésem, így meg Charlotte lettem...sztem itt van a kutya elásva...

ja, és kabbe!!!

ölelés

2008-06-05 @ 17:22:22
Postat av: s & ny

hejla!

nemtom mennyire vagy sex és new york rajongó (én nem igazán ismertem, csak mikor Bibbnél csöveltem Opatijában, és elegem volt a pszichometriából akkor levágódtam mellé a kanapéra és néztük együtt jól, mert elvittem neki a létező összes epizódot, asszem 6 évad), de most lesz (van?) a film magyarországi premierje és ebből az alkalomból ;) megcsináltam egy tesztet (Koji ste lik iz Seksa i grada :D), és az jött ki h Samantha. aztán kicsit visszavettem magamból és figyelembe vettem a neveltetésem, így meg Charlotte lettem...sztem itt van a kutya elásva...

ja, és kabbe!!!

ölelés

2008-06-05 @ 17:23:25
Postat av: a fogdoki elzsibbasztotta a fülem

hejla!

nemtom mennyire vagy sex és new york rajongó (én nem igazán ismertem, csak mikor Bibbnél csöveltem Opatijában, és elegem volt a pszichometriából akkor levágódtam mellé a kanapéra és néztük együtt jól, mert elvittem neki a létező összes epizódot, asszem 6 évad), de most lesz (van?) a film magyarországi premierje és ebből az alkalomból ;) megcsináltam egy tesztet (Koji ste lik iz Seksa i grada :D), és az jött ki h Samantha. aztán kicsit visszavettem magamból és figyelembe vettem a neveltetésem, így meg Charlotte lettem...sztem itt van a kutya elásva...

ja, és kabbe!!!

ölelés

2008-06-05 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0