jo estet

Nektek biztos jobb mint nekem, mert igen, mar megint dolgoznom kell:s. Csutortok reggeltol holnap delutanig szulok Cannesban vannak. Nagyneni volt itt pentekig, de hetvegen sajnos dolgoznia kell. Nagymama jott messzirol, de o egyedul nem oldja meg. Masik nagymama volt itt ma addig, amig en ide ertem... . Mamanak sosem okozott gondot ez. Igaz csak ketten voltunk, de Bozsokon nem mindig. Barbi Robi. Emlekeztek:D? Ha olvassatok. Na szoval itt vagyok megint. Orulok am. Gyonyoru ido volt kb egesz heten es holnap is az lesz, en meg ahelyett, hogy suttetnem magam, furdenek, grilleznek, buliznek (ma ebbol 3 lett volna..) itt vagyok.

Viktor ballagasa: nagyooooooooon jo volt. Majd rakok fel kepeket, de a Viktor gepen vannak Uppsalaban. Itt egy ballagas mas mint nalunk. A ketto kevereke lenne a tokeletes. A szulok, csalad, baratok stb itt a suli elott gyulekezik. Egy adott idopontban kirohannak az osztalyok a sulibol (egyszerre egy osztaly - legalabbis a Viktor sulijaban) es a "gyerekek" megkeresik a csaladot, aki nagy tablaval all, amin a ballagorol van egy kis kori kep:D. Es minden sarga meg kek. Aztan puszi, gratulalas, nyakba sargakekmindenfele akasztas. Es utana jon a legjobb szerintem. Az osztalyok korbe utazzak a fel varost, ki teherautoval (Viktorek - egesz osztaly), traktor es utanfutoval, cabrioval, regi tuzoltoautoval, tuktukkal (az is volt egy:D:D:D). Annyira jo hangulat volt a varosban. Kristoffal maszkaltunk es probaltuk elkapni Viktorekat. Egyszer sikerult is:). Minden kocsi fel van diszitve, sokrol uvolt a zene, vagy / es a ballagok uvoltoznek. Tenyleg nagyon jo volt, bar irni nem tudok, most meg plane nem mert almos vagyok. Majd a fenykepek meg a videok utana megertitek. Ja es a lenyeg, hogy minden ballago kap egy feher kalapot - ilyen tengeresz fele es abban van egesz nap. Furikazas utana mindenki hazamegy, ahol mar a csalad varja oket kajaval, piaval, ajandekokkal. Este pedg buli. Most mentunk mi is. Eloszor egy parkban voltunk utana meg egy buli helyen, de ott nem sokaig maradtunk. De nagyon jo volt. Ejjel utkozben hazafele MAXban meg vettunk meg egy rakat kajat:D. Es mire agyba kerultem, kb fel2 korul, MAR VILAGOSODOTT: Bar nem is lesz igazi sotet. Ha jol figyeltem meg. Nagyon elvezem ezt:D.

Szoval ez volt csutortok. Penteken mindenki elegge meggyotort volt. Atjott Johan, aki szinten most ballagott Viktor sulijaban. 3412412313123453023 fok volt, de komolyan. Le is egtem. Kub vagy hogy irjak ot jatszottunk haz elott a fuben meg ettunk fagyit stb. Pihentunk. Es ez lett volna ma es holnap is ha nagymama el van egyedul jei.

Most van kedvem irni, de nem tudok. Bocs. Maskor sem. De ugysem ujsag ez, eleg ha le tudom irni mi van/volt.

Kommentek;

Evi: remelem, akkor most kialudtad magadat:). Igen, megkaptam az smst. Majd irok emailt! Remelem jobban vagy, foleg, hogy vegre otthon vagy. Szobad rendberakasa raer. Ugyis megcsinalod. A te szobad mondjuk en meg sosem lattam retekben.... .

Zsu: irj amennyit akarsz. Sex and The City bemutato asszem csak jovo heten lesz itt. Ide 1 hettel kb kesobb szoktak jonni. De szerintem nem moziban fogjuk megnezni.. . Bar ki tudja. Durva vagy am, ha ilyenek kimaradnak:|.

Dani: Ellen mar nem baba! Msn nem tudom. De Midsommar utan 3 napig egyedul leszek vele meg sraccal itthon egesz nap. Ugyhogy akkor talan. Anyunak szolj, hogy holnap hivjon fel. Masfel heten belul kene egyik gyogyszerem:S. De amugy is hivjon fel, mert mar ezer eve nem hivott!

Z: kuss legyen. Kulonben is mintha azt mondtad volna regebben, hogy nem fogsz tobb kommentet irni. Hogy is van ez?

Dori: juli 29 - aug 10. Mar biztos. Andrast koszi:). De akkor te ezek szerint meg ott vagy. Remelem minden oke ott is meg amugy is! Meg a csajokkal is. Pusziii.

Vanda: megint beszippantott a multi???


Mas: nagyi mondta, hogy ma reggel kicsi lany fel 6kor kelt... . Kerdeztem most este tole, hogy holnap mikor keljek/kezdjek. Mivel en lent alszom ok meg fent a budos eletbenem hallom meg ha valaki nyekereg. Ugyhogy mondtam, neki ebresszen ha kellek. Mondta, hogy jo akkor ha kicsi felebred felkelt, mert o nem tudja, hogy kell hasznalni a mikrot. Jo mi? De kozben anyuka lepesrol lepesre leirta, hogy kell. Nem akarok fel6kor kelni. 7kor sem. 8-9 kozott akarok. Vasarnap lesz naa. Ma delutan egesz jol ment. Srac nem volt itthon. Lanyokkal jatszottunk meg ugraltunk a nagy izen. Tudjatok. tra...lin. Nem tudom pontosan hogy irjak:D. 4 meteres atmeroje van - kor alaku, es 100 kg-t bir el. Olyan vicces ugralni:D.

Csutortokon, juni 12en Kristoffal harom evesek leszunk:). Ugyhogy ha mar tavaly meg csak egy orszagban sem voltunk, iden ugy dontottem, hogy vele leszek es kesz. Csutortok du/este megyek innen hozza. Szombat du meg visszam mert megint melo van jei. Este. De jon o is velem, ugyhogy nem lesz olyan rossz.

Na szerintem vegig sem birjatok ezt olvasni. En sem.

Kozben hallom, hogy toporog valaki. Elobb is lejott neni. Eloszor megijdetem, hogy en kellek valamiert, de csak wcn volt asszem. Bar az meg van fent is. Mindegy.

Joejt! Csokok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0