jo estet

Vegul anyuka nem ment ki tegnap este, ugyhogy a kedvem is jobb lett:). Meg anyuval es apuval es beszeltem. Dani te meg csira vagy, hogy nem szoltal anyukan. 2x is leirtam. Tok vagy:D. Te hangodat is hallottam, amikor sikitoztal a hatterben.

Ma reggel takaritgattam kicsit, aztan 1korul indultam varosba. Vettem egy papucs es cipo kevereket munkara. Utcara nem igen vennem fel. Oda jo lesz. Meg vettem sampont, kremeket stb-t. Persze nem volt kalcium pezsgotabletta a gyogyszertarban, ezert megkerdeztem a gyogyszereszt (eladot?), hogy o erre mit kenne (es mutattam a ragyakat, amik ma szebbek valamivel es szinte nem is erzem). Aztan adott egy kremet. Hidrokortizon vagy hogy irjak. Azt mondta, hogy ugy nez ki mint az ekcema eccema eccem. Ezt sem tudom leirni. Gimnazium utolso eveiben nem volt jo magyar tanarom.

Na. 5ig csaszkaltam. Korbe neztem. Minden bolt elkezdte mar a leertekeleset ezert (meg mert pentek van) mindenhol kaosz volt. Sok sok meg tobb ember es ruha kupac mindenhol.

Utana kb 6ra ertem haza. Csak kicsi lany es anyuka volt itthon. Ez e legjobb kombinacio. Ellen egy tunder. Meg pelenkas, de ma este eloszor kakilt a bilibe:D. Rajott anyuka, hogy kakil, megkerdezte, hogy ra ul-e a bilire. Es o rault... miutan az eleje megvolt a pelusba:D. Annyira aranyos volt. Ult a bilin es vegig nezte, hogy mi tortenik alul:D:D:D. Utana itt maszkalt puceran es mondogatta, hogy bilibe kakiltam:DDD. En altattam el, amig anyuka elment a sracert a baratjahoz. Most jottek meg.

Meg van par dolgom mielott lefekszem, ugyhogy megyek. Holnap 12kor indul a buszom. Meg sem kocsizom mert utana meg 3szor kb at kene szallni es a nagy boronddel nem sok kedvem van hozza. De van kozvetlen busz Stockholmbol Löttorpa, ugyhogy azzal megyek. Este fel 8korul erek le. Szereznem kell vmit az utra, ami lefoglal. Sudokumban mar csak a nagyon nehezek vannak hatra, azok meg nem nekem valok:). Ipodot is toltom. Fenykepezo is lesz nalam. Majd csinalok kepeket. A hid ami megy at a szigetre... azt is latnotok kell. Vagyis inkabb a kilatast rola. Mert igen van egy hid is. Csak az a sziget kozepetol delre, vagy kozepen van (nem emlekszem), mi meg az eszaki csucsokhoz kozel. Kerulo, de egyszerubb mint a komp, es nem sokkal lassab szerintem.

Joejt. Csokok.

U.i.: vigyazzatok magatakora! Nem tudom, hogy mikor irok majd legkozelebb. Anyu neked nagyoooooooon drukkolok es koszonoooooooooomm a csomagot. Kristofnak nem mondtam meg, hogy mi van benne. Majd o is kinyitja es meglatja:).

Kommentarer
Postat av: dobar dan zelim

kabbe

*

2008-06-29 @ 15:01:00
Postat av: vanda

ja baszki megint beszippantott

mire megtaláltam hova irtal nekem kb mar mejdnem elkeseredve zokogtam h nekem bezzeg nem irsz csak itt mindenki másnak



kurva sok meló meg mindenek, elegem van és a pénz sem tul sok.

bár elvileg most kapunk uj fizut..kiváncsi vagyok



remélem te jol vagy olvasgatni nem nagyon van időm, de igyekszem pótolni

ha jössz megyünk lábdiba



csókok

2008-06-29 @ 19:21:55
Postat av: m

na kicsim, minden kívánságod így teljesüljön: német-spanyol döntőt szerettél volna, és íme :D

hamarosan kezdődik is...

csókok

2008-06-29 @ 20:08:10
Postat av: z

kösz

1 éved van hogy váloztass a megszólításon :D

ajándékom remélem úton van már :D

2008-06-30 @ 09:19:53
Postat av: z

na mi van? van egy új blogod? :)

2008-07-03 @ 21:43:35
Postat av: Dani

Hé Zsúúúúú!



Mi a szitu a vizsgáddal? Eltűntél, mint szürke szamár a ködben. :S

2008-07-04 @ 00:05:45
Postat av: tunyacsáp

szia Dani,



sunnyogok persze, mert nem sikerült, nemtom h fog-e valaha (van még kb 2 lehetőségem szal hamar kiderül majd ez...), úgyh itt az ideje h elkezdjem komolyan venni az egyetemet (magamat?) vagy belátni h nem megy, de mindegy most úgyis mindenféle vizekbe vetem majd magam, az talán jó lesz, persze mondták h úszódressz kéne, én mondtam jó pedig már most tudom, h nem...anyukádnak remélem főztél már tejbegrízt meg madártejet :) remélem jobban van, ölelés-puszi neki! a táborról majd írok jelentést :D laptopot nem viszek úgyh előre parázom a hiányától, függő vagyok ettől is :)

na megyek még le kell adnom egy dolgozatot :D:D:D

zs

2008-07-04 @ 10:40:51
Postat av: Plútó

szia Frücci ;)

mi a pálya? Öland rulez, remélem.

megnéztem a telcsim, az sms meg hívás listát, a következő országok buktak le: Svédország, Magyarország, Anglia, Írország, Belgium, Franciaország, Görögország, Horvátország, Líbia...tegnap meg nekemszegezték a kérdést nem akarok-e az usában dolgozni :D ugyh itt az ideje felkerekednem nekem is, először irány a magyar tenger...csomó dolgom van még :S csak be akartam köszönni (nem lesz nálam a laptopom hetekig előre rettegek és már elvonási tüneteim vannak), lehet h időnként írok helyzetjelentést, csók és ölelés!!!

2008-07-06 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0