hejho

Csaladnal vagyok megint. Sikerult aludnom 12-13 orat:D. Jol esett. Tegnap 9kor mar elaludtam. Ido rossz: borus es fuj a szel.


A camping melo pedig: Mi az etteremben dolgozunk ami teljesen kulon van a campigtol. Marmint mas a tulajdonos es ezt a camping lakok nem kepesek felfogni. Ingyen kavet akarnak, ott akarnak gyulni es imatkozni minden este stb... . Neha felhaborodnak de egy normalis etteremben nem megy senki anelkul, hogy enne-inna-fizetne. De ez az elso ev ott, hogy igy van ezert nehez atallni nekik:s.

Kristof szakacs ott. Eloszor ugy volt, hogy o lesz a fonok es alatta fog doglozni meg valaki. Teljesen kiborult, mert arra szamitott, hogy forditva lesz. Meg amugy sem lett volna eleg 2 ember. Ugyhogy van most egy konyhafonok (Lasse) meg o, meg egy masik srac (Niklas) aki akkor jon ha segiteni kell. Van egy pizzasuto, Hassan. Barna boru bevandorlo. Nem szeretem. Undorito es unalmas viccei vannak es mindig iszonyu okos akar lenni. Hosszu 4 het lesz vele:D.

Aki a fonok (nem a tulaj) a konyhaba (Maria), nagyon aranyos. O a felelos ott mindenert. O, egy masik lany (Paola - szinten nagyon aranyos) es en vagyunk kasszaba. Azaz mi adunk fagyit (meg sosem adtam el fagyit - igazi tolcseres:D), mi adjuk ki a kajat vagy visszuk ki asztalokhoz, plusz ugye a kassza. Meg van kave stb. Nem gaz csak faraszto meg neha szenvedunk mert az elejen nem voltak asztalszamok es eleg nagyon kaosz volt amikor sokan voltak:D. De megoldottuk. Az elejen attol is feltem nagyon, hogy erteni fogom-e a vendegeket (meg a kollegakat). De eddig csak dicsert mindenki, es nem akartak elhinni, hogy csak egy eve vagyok itt:D. A tulaj, Sofi, szinten aranyos, de o ritkan van ott. 15-20 km-re van egy masik camping, ahol szinten ove az etterem (Svedorszag legszebb strandja) es o ott van tobbnyire.

A sziget, bar az ettermen kivul meg nem sokat lattam. 4nap alatt sikerult 43 orat dolgoznom:D. Meg szerda este Kristoffal lesetaltunk a strandra (etteremtol 5-10 perc) es gyonyoru. Homokos, szinte feher, hosszu es csak a nyilt viz latszik. Semmi sziget vegre. Gyonyoru tenyleg. De most nagyon hideg a viz. Igaz paran furodtek a napokban, de en meg csak a labamat sem tettem bele. Amikor ott voltunk este, meg a homokban sem tudtam allni kb mezitlab olyan hideg volt:D. Csinaltunk fenykepemet, de a kepeket csak a laptopomra tudom feltolteni, az meg lent maradt Ölandon Kristofnak. De majd jonnek a kepek igerem.

Ugye a hetvegen volt Midsommar ami itt nagy buli stb. Mi persze dolgoztunk:D. De vasarnap tulaj athivott minket masik etterembe inni:D. 22ig dolgoztunk kb, utana letusoltunk aztan mentunk at kocsival. Paola baratja vezetett es ott volt meg Maria, Paola, Krille es en. Meg a masik etterem szemelyzete is ott volt. Naaaagyon jo volt. Kaptunk sort, pezsgot, koktelt (straberry daiquri - hogy irjak?? es white russian) meg mindent amit akartunk kb:D. Vegre Kristof is ivott kicsit:D. Mindenki berugott de meg a tulaj is. De senki nem volt gaz. Legalabbis 3ig amikor mi eljottunk:D. Utana 8kor keltem, ami nem volt tul kellemes:D. 10 korul indult a buszom ami kb a szallasnal all meg. Löttorp a neve ahol mi vagyunk amugy. Löttorp Camping. Onnan elbuszoztam Byxelkrok kikotobe. Kb 20 perc ut. A sziget eszaki csucskehez kozel. Mi is ugye az eszaki reszen vagyunk. Es onnan pedig atkompoztam Oskarshamn-ba, ahol talalkoztam apukaval. Tiszta szeles volt, es feher hullamok voltak. Azt hittem rosszabb lesz, de nem volt gaz. Pedig nem volt valami nagy komp. 20-30 auto fer fel talan. Es megint csinaltam sok kepek. Nyilt viz oooooolyan szep:). Apuka azert volt ott, mert a szuleihez levitte kozepso gyereket, aki ott laknak nem messze. Aztan mi meg jottunk haza. Ma, holnap, holnap utan itthon vagyok egyedul kicsivel es a sraccal. Apuka ma elrepult. Anyuka meg dolgozik. Aztan szombaton megyek vissza Ölandra es ott leszek 4 hetig.

Remelem leirtam mindent amit akartam. Most megyek es csinalok kajat a kicsinek. Majd meg biztos irok mielott visszamegyek, de msnen nem leszek, se skypeon, mivel en gepem nincs itt most. Anyu ti felhivhattok am pl holnap este. Ma elvileg megyunk at nagymamahoz vacsorazni. Csomag megjott, mar csak at kell vennem:).

Na majd irok. Csokok.

Kommentarer
Postat av: éjjel, álmomban kiszedtem az egyik piercingem :|

http://www.lottorpscamping.se/

ez az, Fru? ha igen akkor aaaa az a nagy kék csúszda :D jei

itt nagyon süt a nap, uv-sugárzás extrém, félek holnap is nagy lesz vizsgán :S és akkor ;(

na de az még holnap lesz, addig is tanulok (anyámék megint egyel vidékebbre mentek és furcsa módon hat ez rám de most nem fejtem ki)

nem akarok gonoszkodni de simán jó hogy a középső nem zavarja a vizet mi? :D a kicsit úgyis imádod, a nagy meg jól el lesz :)

az én drágáimnak itt a fotóalbuma, ha érdekel:

http://picasaweb.google.com/nagy.dori.dani

a legújabb "hajaztunk" album képei a legfrissebbek és a gyerkőcök nyári frizkóját is láthatod :)

csókok

zs

2008-06-24 @ 13:56:20
Postat av: évi

Fru nagyon örülök h ennyit irtál, igaz én most se leszek tul aktiv mert egész hétem ausztriában dolgozom és holnap 5re megyünk ami azt jelenti h fél4kor kelek:(! beel se gondolok!

örülök h tetszik a melo, meg persze a pénz is jol jön gondolom!

Zsu holnap nagyon ügyes legyél, egy hatalmas kalappal!

pusaaaa mindenkinek

2008-06-24 @ 18:05:05
Postat av: z

Évi, Zsu!

tud valamelyikötök szerbül? szükségem lenne akkor rátok. augusztusban indulunk is guca-ra rezesbanda festiválra :)

http://www.guca.co.yu/

ide megyünk

2008-06-24 @ 20:53:01
Postat av: Ariel

köszönöm, igyekszem...annyian drukkolnak holnap h ciki lesz ha nem, de benne van a pakliban, viszont jövő7 szerda még egy esély, akkor is kérek majd figyelmet, persze csak ha holnap...na de az messze van.

Daniiii!!! leúsztam, lemértem, 10 perc alatt megvan amire 15 perc van, 20 méter is megy egy levegővel, úgyhogy nincs több rinya, megcsináljuk :D beszéltél a bácsival? én kifaggattam az úszómestert, a mentőúszás = háton mell lábtempó + a kezed meg úgy kell h álljon kb. mintha a mellkasodon fognál egy labdát, mert ott van a mentett fejének a helye :D ő is bíztatott h menni fog, az elmélet nem lesz zúzós, fizikailag viszont megfingatnak rendesen...

Évi, jó munkát, erőt-egészséget, vágd a centit, húzd a strigulát vagy nemtom, de hamar eltelik majd az a hét, és gondolj arra h legalább jó kis euróval telítődik a zsebed PLUSZ nem kell tanulnod ;)

Z, én a magam részéről annyit tudok mondani, h HORVÁT gimnáziumba jártam...amugy meg minek Neked, a link angolul van :D (hm,több mint érdekes és eléggé jellemző hogy az oldalon található nyelvválasztónál mindenféle svéd meg magyar sőt arab is volt, horvát még véletlenül se...nem túl korrekt politikailag, az biztos) ha meg az "indulunk" arra vonatkozik h arra lenne szükséged h kimenjen vki, nem jó helyen keresgetsz :) legalábbis nálam. nemtom mér vernének meg előbb: azér mer magyar vagyok vagy azér mer horvátul beszélek...egyedül talán a nevem menthetne meg, de nemhiszem h ütés előtt elkérnék a személyimet. még a rendőrök sem. biztos fílinges a dolog, de Goran meg Boban elég gyakran jön kishazánkba, másrészt meg ha minden elvemet feladva mégis elmennék, nagyon sokba fájna az neked :) kis nyelv, nagy kincs a tolmács. és jó drága :D

Fru, csak h Neked is írjak vmit, elvégre Tiéd a blog: élvezd amig Ebbával vagy, jó szigetelést, ölelés, pussz

2008-06-24 @ 21:48:27
Postat av: z

tudom hogy horvát gimnáziumba jártatok :)

az oldalt értem, nem is azért kell. horvát-szerb szinte ugyanaz :) nem?

goran és bobanon kívül több tucat más előadó lesz.

akkor nem megyünk? :D elkezdek gyűjteni a fizetségetekre. de ha engem is megvernek, levonások lesznek :D

2008-06-25 @ 08:28:44
Postat av: :)

Kiskacsa úszik a tavon és sír. Odamegy hozzá a krokodil és megkérdi:

- Miért sírsz kiskacsa?

- Mert nem tudom ki vagyok és mi vagyok...

- Ó, hát ez egyszerű: sárga csőr, sárga tollak, úszóhártya - kacsa vagy!

- Szupi! Kacsa vagyok! És te mi vagy?

- Találd ki! - mondja a krokodil

- Hmm, hosszú farok, rövid lábak, nagy száj, bőrdzseki .... Olasz vagy?

2008-06-25 @ 15:35:09
Postat av: m

o persze, ezek a jugoszlávok mind egyformák, ki tudja megkülönböztetni őket?!? amugy hasonlít, igen. na de mindegy is...



jaaaaj Fruuuuu az előző (nem a vicc - azt is én küldtem - hanem a jó hosszú kifejtős) bejegyzésben nem Ebbát akartam írni hanem Ellen-t!!! A kicsire gondoltam nem a középsőre! bocsibocsi :P

puszi

2008-06-25 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0