gol volt 2 is azt hiszem

Apuka lazban van szombat ota miota elkezdodott az eb. De ma extra, mert svedek jatszanak. Ezert ma atjott 4-5 apuka es a szomszed nappaliban nezik a meccset. Olyan viccesek:D. Mint a gyerekek. Ott ulnek a kek sarga mindennel, ki mezben, ki parokaban, ki mindenben (az en "apukam":D). Par perce giga uvoltesek voltak. Gol. Aztan megint. Ezert gondolom 2:0. De nincs kedvem megnezni. Igy uncsi. Nagykivetiton sok emberrel jo.

Evi: bizony itt van az a komment is. Elhiszem, hogy nincs kedved tanulni, de gondolj arra, hogy milyen jo lesz a gyerekekkel mindjart:DDDDDD. Na jo tenyleg tud jo is lenni, de azert mar varom a veget. Bar biztos fura lesz elmenni innen.

Zsu: szorgos hangya vagyok:D. De most meg a hasam is fajdogal. Adam irt?


Holnap nyugisabb nap lesz mert itthon leszek. Legalabb kimosom minden cuccomat. Du volt oviban az evzaro. Haaaaat valami tunderek voltak. Bolcsi meg ovi egyutt volt. Kozepso meg enekelt meg a tarsai is. De kicsi es a csoportja....:D ovonenik enekeltek ok meg bamban/sirva/integetve anyunak apunak ultek csak ott:D. Utana persze megdicsertuk, hogy milyen szepen enekelt:D. Ezutan en jottem haza kicsivel, kozepso ment egyik csajhoz, srac meg anyukaval uszni. Mi itthon annyit ugraltunk, hogy na. Olyan jo. Mindig akarta, hogy en ugorjak magasra o meg olyankor repked:D.

Az ido most nem olyan jo. Ma 20-23 fok korul volt, de iszonyat eros szel volt/van egesz nap. Hol napos volt hol borus. Vacsorara grillezet hamburger volt. Fel9 fele meg lengyel lannyal setaltam egy kort (meselt valamit) es tudjatok milyen erzesem volt? Horvat nyaralasos. Itt sok a fenyofa. Most hullanak a tobozok. Van fenyoillat, de kozben viszonylag meleg is van, es tenger is van. Ez a kombo van Horvatorszagban mindig amikor nyaralunk. Amikor setaltam haza egy kis erdos domb felen aaa jott a fenyoillat, a koves utca (ilyen ize ko --- az hat az.. sima ko, nincs lebetonozva semmi, Evi kerek ra szakszot:D). Lenyeg, hogy olyan erzesem volt, mintha ott nyaralnek:).

Sikerult iron megint osszefuggestelenul. Joejt. Csokok.

Kommentarer
Postat av: Dani

Szeva Pupi!



Tegnap nyertek a svédek 2:0-ra. Még szerencse, mert rájuk fogadtam. :))) Gyűlnek a pontjaim.... :) Ibrakadabra nem kis gólt ragasztott a filóba!! :)) Szegény Nikopolidisznek (a görög kapus) sansza sem volt a hárításra! :)) Utána meg egy b***ott mákos gólt szereztek. De nem baj, ne a görögök jussanak már tovább. Antifocit játszanak. De azt jól. Igaz csak az első kapott gólig. Utána szívnak! Wehehe!!! :)) A többi meccs elemzésébe most nem folynék bele. Micsoda ötletem támadt. Minden meccs után itt fogom elemezni a látottakat. Örülsz? :)))))

2008-06-11 @ 09:53:31
Postat av: Ribena

jó dolog ez h mi elveszettnek hisszük a kommenteket Te mégis látod :D mióta EB van apával mi is egyre több meccset nézünk (amugy nem túúl jellemzö:). szóval Dani, elemezd csak a meccseket. legalább okosodom (?) meg javítod a blogstatisztikát is! télleg, végül nem jutottam el tegnap úszni, majd ma, remélem.

Évi aszonta egész jó lett a levél amit írtam Ádámnak, aki amugy még nem írt vissza. szólnék. persze, ha fog egyáltalán. mostanában nekem is fájdogál fejem is, hasam is, de ahogy Dani (bátyád:) mondta tegnap, a fájdalom a barátunk, és valóban, asszem most nagyon rámférne egy nyelvpiecing, hogy helyretegyen...(nem akarok kettőt, csak a fíling hiányzik)

ölelés

m

2008-06-11 @ 10:29:59
Postat av: évi

nagyon jo neked h Fru h svédorszában is azt érzed h Horvátországban vagy, velem miért nincs h azt értem Kimlén h olyan mint ha a tengerparton lennék:)? pedig tudnám élvezni, olcson megusznám a nyaralást!

Zsu nem azt mondtam h egész jol sikerült a leveled Ádámnak hanem azt h nagyon jol sikerült, tök ügyes vagy, nem ér ferditeni a dolgokat:D! nekem ma iszonyatosan fáj a fejem, és nem is akar nagyon mulni, rosszul aludtam, és a reggeli ébresztöt simán átaludtam arra keltem fel h fél tizkor hivtak, nagyon rossz volt! teljesen meg vagyok zavarodva! gyorsan tusoltam h attol majd felkelek de nem jött össze:D!

Tegnap Lidiával Horvátországrol bezséltünk, ök igaz már pár éve nem oda járnak hanem Montenegroba az még nem olyan felkapott, aztán most te is Horvátországrol irtál tuti ma egész nap a tengerröl fogok ábrándozni:D!

szép napot mindenkinek!

pusaaaaaaaa

2008-06-11 @ 12:00:58
Postat av: sakrij se u sumu

kösz Évi :) persze mire megyek a faszán megírt levelemmel ha le se szarják :D na mindegy, az első alaptörvény érvényes: bit ce nekako...

remélem jobban vagy! Liditől megkérdezted h kapta meg az öccse az állampolgárságot? sztem biztos elég volt annyi h szerb szakos Magyarországon ;)

na tanulni kéne. van még 2 hetem de eddig kb 10 nap alatt sikerül 2 fejezetet átolvasni (nem megtanulni) és egyre reménytelenebb a helyzet pff...

na de, bit ce nekako! hehe. magamre kéne tetováltatni ezt. vagy ami még jobb: volim da me tuce sto je jace od mene :)

csókok

2008-06-11 @ 14:30:52
Postat av: Dani

Jó reggelt!



Bár hangsúlyoznám, hogy nem láttam sajnos egyik tegnapi meccset sem (az okokat most inkább ne firtassuk), előzetes várakozásomnak megfelelően alakult mindkét derbi. Nem kezdenék most részletes elemzésbe a fentebb említett okok miatt, csak leírnám a véleményemet. A portugálok várakozásaim szerint teljesítenek eddig. Kiváncsi leszek, hogyan szerepelnek majd egy igazán nagy csapat ellen, főleg akkor, ha ők kapják majd az első gólt. C. Ronaldotól mindenki sokat vár és azt gondolom eddig eleget tesz az elvárásoknak. Ha így folytatja a csapat, még messzire juthat. Véleményem szerint nem ők nyerik az eb-t, de akár a döntőre is jók lehetnek. És most a másik meccs. Az eddigi meccseket figyelembe véve nekem Svájc játéka csalódást keltő. Igaz, hogy az első meccsen megsérült a legjobb támadójuk és már nem is léphet pályára, de ettől függetlenül többet vártam tőlük. Sajnos nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeimet.

És akkor a mai meccsek. A két mérkőzés közül, a horvát-német kap nagyobb figyelemet. Nem tagadom én a németekért szorítok és remélem nagyon elkenik a kroátok száját (Itt kérnék elnézést minden olyan bloggertől akik szíve a horvátok felé húz). Azt gondolom, hogy ha nem is könnyedén, de végül simán behúznak egy újabb strigulát a németek a győzelmi rovatba. Ez a meccs dönt a csoportelsőségről (legalábbis valószinű) és nyilván mindenki szeretné elkerülni a portugálokat a legjobb 8 között. Sokat várok a Podolski-Klose duótól. Podolski nagy formában van, bizonyította ezt a lengyeleknek lőtt két gólja. Klose is jól mozgott a pályán, igaz gólt nem szerzett, de másfél gólpassz fűződik a nevéhez. :) Érdekes volt látni az első meccsen, hogy az amúgy csatár Podolski balszélen kapott helyet. Németeknél nem lesz változás az első meccs felállásához képest. Klose és Gomez a két ék, Fritz és Poldi a két szélső akik várhatóan többször fellépnek majd a támadásokkal. Podolski többször is kapu elé kerülhet majd, mint azt tette a lengyelek ellen is, Clemens Fritz pedig a jobb szélen felfutásaival okozhat kellemetlen perceket a horvát védőknek. Középen Ballack és Frings szerepel majd. Nyilván Frings inkább védekező feladatokkal lesz megbízva, bár nem hiszem, hogy megtiltják majd neki, hogy átlépje a felezővonalat, Ballack pedig majd jobbnál jobb labdákkal tömi a két csatárt. A védelem közepén szokés szerint a két jól fejelő és hórihorgas védő, Metzelder és Mertesacker kap majd helyet, míg a jobb szélen Lahm, a balon pedig Jansen kap majd szerepet. Fejjel gyakorlatilag lehetetlen lesz megverni a német védelmet. A kapuban természetesen Lehmann áll majd, remélhetőleg nem lepkézik majd túl sokat. :) Az én tippem: 2:0 vagy 3:1 a németeknek.

A másik meccsen a két csapat az életbenmaradásért küzd majd. Aki elbukik, az nagyvalószínűséggel elbúcsúzhat a továbbjutástól. Én lengyel sikert várok. Eredmény: 2:1. Egy gólra talán jók lesznek a sógorok. :))

Na ennyi!

2008-06-12 @ 10:25:24
Postat av: Bilic boys :)

nahát Dani h mennyit tudsz írni ha akarsz :D

a svájci-török meccs sztem jó volt, bár ennyi erővel nyerhettek volna a svájciak is, őszintén szólva jobban örültem volna...tudom én vagyok a paranoid, de a horvátok mostanában folyamatosan kibasznak velem, ma is döntenem kell: a meccset nézem vagy úszni megyek :S

nah, előre!

zs

2008-06-12 @ 11:28:56
Postat av: Dani

Bezonyám! Tudok ha nagyon akarok! :) Én azért nem örültem volna, ha Svájc nyer, mert nem rájuk fogadtam. Amúgy nem csípem a törököket! Zsu megvan a megoldás: vedd fel a meccset és menj úszni! Ne lustulj, punnyadj, tespedj otthon! :) Olyan vagyok mint valami szakértő. Elemzek, felvázolom a várható taktikát... Saját szakértője van Fru blogjának. :))

2008-06-12 @ 12:05:09
Postat av: évi

Kedves Sörmann!

tényleg jobban teszed ha nem koptatod a billentyüzetet!

köszi

2008-06-12 @ 15:23:33
Postat av: ne vjeruje srce pameti

oh kedves szakértő ha ilyen egyszerű lenne...nemtom felvenni a meccset... na így mi legyen? persze nyilván unom már a tespedést meg h puhulok és semmi kondim, blee...bár nem konkrétan azért kezdtem úszni h jobb legyen az állóképességem, úgyh motivációval itt is hadilábon állok. mindegy, a mai mottó: sellők, előre!

valamint:

http://www.youtube.com/watch?v=oMLCrzy9TEs

zs

(igazából az is hiányzik h nemtok zenét hallgatni úszás közben...vajon feltalálták már a vízálló mp3-lejátszót???)

2008-06-12 @ 15:26:23
Postat av: mur

Mi van ma? mindenki végletbe van esve? Egyeseknek szófosásuk, másoknak szószorulásuk van. Keveredjetek! És légyszi mindenki szánjon rám pár másodpercet, és sajnáljon. Én már unom sajnálni magam.

2008-06-12 @ 18:35:21
Postat av: évi

Fru iwiw!

pusaaa

2008-06-12 @ 21:49:20
Postat av: Krisz

És jeee. Újra itthon. Most nem kommentezek csak annyit, hogy vagyok, mert ez a hét kimaradás b*szott sok egy ilyen sokak által látogatott és kommentált blognál mint a hugié. Végére értem, holnap mesélek.



Csók nektek!

2008-06-13 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0