faraszto

Vasarnapon tul vagyok. Igazabol nem volt semmi extra - nem nyeltek le legot, nem tortek osszemagukat stb - de azert 6-7 orat egyhuzamban teljesen egyedul (nagyi 11kor lepett, szulok 6korul erte haza.. inkabb 6 utan) a ket lannyal. Srac egyik baratjanal volt megint szerencsere. Ugraltunk megint, probaltam napozni, de veluk egyhelyben ulni csak fel percet lehet kb:D. Szulok repterrol idefele vettek pizzat vacsira meg hazahoztak sracot.

Ma a szokasos volt reggel. Aztan egyik helyen voltam takaritani (penteket atraktam, hogy mehessek csutortokon uppsalaba). Utana hazahoztam lanyokat. Es en csinaltam vacsorat mindenkinek, mert szulok 6utan jottek. Most faradt vagyok.

Holnap megint takaritas, szerdan meg itthon, csutortokon meg egy helyen. De ez a het az utolso az idegen takaritasokbol jei.

Z: megmondom mit csinalj es te azt csinalod!

Zsu: a kimaradasokat arra ertettem, hogy nem emlekszel, hogy mit foztel stb.

Evi: az email nem marad el csak kesik:D. Remelem, hogy jol vagy es irj ha van kis idod.

Ja es nagyi nem keltett fel reggel. Oramra keltem es olyan 8 utan masztam elo a szobambol. Majd meg irok. Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

Azt hittem h amiket teganp este irtam nem küldte el, de most látom h igen, akkor még se vagyok olyan béna:D!

most bikinit öltöttem és megyek ki tanulni! igaz nekem csak a városban kell két kört mennem és már barna vagyok:D! valahogy idén jobban fog a nap, de igaz én annyira nem szeretek napozni mert az idei elsö fél orás napozásom után ami ráadásul 4 ora után volt olyan napallergiám volt h csak na! nagyon kell vigyázni! mindig csak egy kicsit!

Fru ha hazajössz majd lemegyünk a balcsira aztán ott nyugodtan napozhatsz nem fog senki se piszkálni:)! max majd én:D!

Zsu várom Ádám reakcioját a leveledre, remélem gyorsabb lesz mint eddig! fura nép ez a horvát, nyugodtak lassuak aztán még is jobban fejlödnek mint mi! már csak az autopálya mennyiségükböl kiindulva(szakmai ártalom:D)!

na msot megyek még reggeliznem is kéne! fájt a fejem mikor reggel felébredtem de szeerncsére gyorsan elmult! uh ma jo napom lesz remélem, vagyis ezt ugy értem h jol fog menni a tanulás, mert tegnap csak nézegettem jobbra balra és ezer más helyen járt az agyam!

szép napot mindenkinek!

Fru probáljmeg pihenni is:)!

pusaaaaaaaaaaa

2008-06-10 @ 10:06:29
Postat av: volim kad me tuce sto je jace od mene

Vic, üss!!! :D örülök h még nem oly távoliak a koleszos idők és emlékszel mit szeretek ;) Ádám válaszát én is várom hidd el, de a horvát tempó az horvát tempó, idő volt mire felismertem és megszoktam, sőt kint egész jól át is tudom venni a ritmust csak az elején őrülök meg mindig, aztán meg mikor visszatérek ide...én is mindjárt kitelepülök a kertbe, de szigorúan hosszú cuccban, éljen az arisztokratikus fehérség! (tavaly előtt volt ez a jelszavam, aztán hirtelen felindulásból a horvát tengerparton találtam magam...azóta meg egyfolytában csak keresem...)

sztem azért a látszat csalóka, bár az autópályával haladnak, de azzal se úgy ahogy tervezték, meg máshol is van még mit tenni...na de, ha majd egyszer végre beengedik a külföldi magasan kvalifikált ;) szakembereket dolgozni, nem csak nyaralni meg lézengeni...

Fru, múltkor beszéltük pont Timcsivel, hogy ha valami titka van és nem akarja/mondhatja el senkinek, de nem bírja ki, akkor nyugodtan elmondhatja nekem, hisz úgyis elfelejtem :D

Amúgy egy hős vagy, hogy így nyomod az ipart!

pussz

2008-06-10 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0