szep az ido mert ma dolgozom

Ki vagyok teljesen most. Beteg vagyok. Tegnap szerintem lazam is volt, de du 4tol dogloztam 7,5 orat:s. Ma egesz nap vagyok, ami kb 12 ora:s. Most epp van ket ora szunetem. Szerdan szabadok vagyunk es megyunk Borgholmba (masik varos - nagyobb - itt Ölandon) talalkozni Petronellaval es a gyerekekkel. 40 km kb innen.

Vasarnap este a tobbiekkel a szallasrol elmentunk line dance. 11en mentunk. Tudjatok olyan tanc mi a filmekben. Sok sorban allnak egymas utan az emberek a szinpadon meg valaki mondja, hogy most jobb lab ide bal lab oda:D. Nagyon vicces volt. Kristof igaz 2 perc utan kiallt, mert nem ment neki es csak felhuzta magat:D. Sajna a line dance nem egesz este volt. Neha sima tanc. Bugi vagy mi meg ilyenek. Akkor csak figyeltunk:D. Ja es volt csibetanc is gigantikus korben:D.


Mar mielott jottunk volna haza onnan (kb ejjel 1korul) ereztem, hogy kezdek szarul lenni. Aztan amikor tegnap reggel felkeltem... Azota 4-5 orankent egy alvedon. Kb mint az algopyrin. Aludni meg nem alszom tul jol, mivel nem kapok semmi levegot az orromon. Orrspraym persze nincs:s. Mindegy. Mindjart vege a munkanak.


Dori: meg jo, hogy lesz idom. Majdnem ket hetet ott leszek. Jol hangzik amit, irtal:). Emese is irt wiwen. Irtam neki, hogy neked 5e utan jo. En 10en jovok vissza.


Vic: Kimlere le akarok menni egy ejszakara! Te meg feljohetsz majd. Es akkor talalkozunk. Es meg anyudekkal is talalkozom majd. Kristofnak mar mondtam, hogy en megyek Kimlere is, csak, hogy tudja:D.


Zsu: gyere elo.


Dani: anyu megkapta a levelet? Piros boritek apu nevere a Telekire. Hm??????? Strandfocitok volt mar?


Kommentarer
Postat av: évi

ez jo hir h jössz kimlére:D!

én persze h megyek már alig várom! pénteken vége a melonak uh simán rá fogok érni, már nagyon várom mindenem fáj:((((!

ha te majd nem is érsz rá veelm foglalkozni én azért el leszek pesten:D! sétálgtok vásárolgatok kávézgatok! minden nap erröl álmodozok munka közben:D!

remélem hamar meggyogyulsz! én is egyik nap mire hazaértem munkábol nagyon szarul voltam és megmértem a lázamat és 39fokos volt, és sajna két napig le se ment! remélem ez nálad ez gyorsabban fog menni!

vigyázz magadra! puszilom Kristofot!

pusaaaaaaaaaaaaa



ZSU ébresztöööööö:D!

2008-07-22 @ 18:47:21
Postat av: vanda

hálló



na figyi te beteg nőszemély

már nagyon várlak, táska nélkül is.(amugy meg vagy barna v fekete a formát tudod ugyisss)

a lényeg h már siessél meg mindenek mert sokat kell beszélgetnünk.

ja igen és balatonra megyünk

de az nekem csak hétvégén jó.szal szombat oda vasárnap vissza(nekem) csak tuddonm kell h neked jo-e

ugy lenne a legjobb ha jönne a Márk(aki ugye nőgyógyász)

meg a Krisztián meg a Dani meg Évike is jöhet Eszti ugyis tutira jön és akkor van lent a strandon egy uj ilyen "büfé", zöld béka konkurnecia a lilabüfének(:DDDD )

és ott van basszus koktél(muhaha,Mojito is)

és ott ihatunk



(ezt mikor marcinak elmeséltem akkor kiröhögött, mármint a koktélos részt)



de mindegy nekem tetszene..



kééééérlek kééérrrleeeeeeek:)





imádlak

és várnk ugyhogy gyogyulj meg

és siess



én most megyek bank



millió csóóóóóóóóóóóóóók

2008-07-23 @ 08:16:13
Postat av: Piros

Szeva!



Megjött a lap, köszi. :) Volt már strandfoci, lassan 1 hónapja.

2008-07-23 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0