szakad az eso egesz nap

Jol vagyunk meg mindig. Persze megint nincs itt a laptopom. Mar egy oraja vegeztem, de szakad az eso es igy nem akarok biciklizni. Tegnap ejfelig dolgoztam, ma meg 10tol reggel.


Na az elozott csutortok reggel irtam. Utana egesz delutanig a strandon voltunk jo sokan (akikkel az etteremben is voltunk). Leegtem elol is:D. A homokba napoztunk, roplabdaztunk es vizibicikliztunk is:D. Jo ido utan kezd csak el melyulni a viz. Olyan szep, bar nem olyan kek mint az Adria. Es most (legalabbis csutortokon) 18-19 fokos volt, ugyhogy csak egyszer furdodtem:D. Most tuti lehult, mivel tegnap este ota esik az eso.

Holnap szabadok vagyunk. Lehet holnap akkor toltogetek fel majd kepeket. Most megyek. Csokok.


Kommentarer
Postat av: évi!!!

szia Fruuuuu!

robotolok ezerrel még mindig és ugy néz ki h még egész héten kitart és lehet h még köv. héten is egy két nap. uh ha hazajösssz lesz sok pénzem kávére meg sütire, uh uri életet fogunk élni!

már nagyon várlak, vmi jo programot kitalálok addig!

nekem a munka türhetö föleg akkor ha nincs nagyon meleg, akkor egész jol birom!

nagyon álmos vagyok mert szombaton bulizni voltam és nem igazán sikerült kialudnom magam, és reggel 4kor kelek:(!

annyi mindent szeretnék már mesélni, de igy blogra nincs sok eröm most pötyögni:)!

jo munkát nektek! ja most tudtam meg h Svéd is jön veled, ennek nagyon örülök:D!

pusaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-07-07 @ 18:52:37
Postat av: Én

Csá Pupák!



Mi a kotta? Itt minden ok! Nagyjából. Anyu szenved, fáj nagyon neki. Hétvégén megyek Bajára halászléfőző verseny lesz. :) Jó móka lesz sztem! Szombat reggel indulok és vmikor vasárnap jövök haza. Amikor jöttök 29-én, azon a héten szabin leszek. :)) Örülsz, mi? Wehehehe! Na pá!

2008-07-10 @ 14:27:25
Postat av: hullócsillag

te Dani, anyukádnak nem akartok FLECTOR-t szerezni? háziorvos simán felírhatja. van krém meg tapasz is, de PORt kéne íratni a dokival, amit vízben kell feloldani, nekem az használt egyedül, semmi algoryrin vagy cataflam, ugy voltam vele h azt az egye akinek a foga fáj... persze ha más az orvosi utasítás akkor nem szóltam. amugy meg hatalmas ölelés meg puszi neki!!!

jah a tábort már hétfőn otthagytam, nem sikerült a beugróm szal egyelőre vízimentő nem leszek...kevés vagyok még CJnek és nem csak mellben.

a halfőzőhöz jó mulatást, ott lesz a fél ex- és jelenlegi hosig :D jó móka lesz ne aggódj, a halfőző mindig az :)

zs

2008-07-10 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0