szabad vagyok egeeeeeesz nap

Jei. Es mar a recepcion kukorekolunk:D. Mosodaba meg mar forognak ruhaink. Na most a laptoprol vagyok, ugyhogy rakok fel kepekeeeeeeeeet:D.

Elso nap, amikor megjottunk a strandon:



Veluk dolgozom. Ez meg elso hetvege amikor "szemelyzeti buli" volt:



Amikor kompoztam ezt lattam tobbek kozt:



Ebben lakunk:



A barany&malac etteremben:



Akik a campingben dolgoznak es akikkel lakunk es akik nagyooon aranyosak:



Tegnap elott munka utan elmentunk 4en gokartozni:D



A strandon van strandroplabda palya is. 3 is:D.



Ilyeneket ettunk az etteremben (ez az enyem volt):



Ez a hidrol van, amikor jottem a busszal. Jobb oldalon a sziget Öland, baloldalon a szarazfold. Azt hiszem:D:



Ez is a hidrol:





A strand megint:



Ölandon ket dologbol nagyon sok van:



Ez csak ugy, mert szep. Hatterben a tenger megint es a szarazfold:



Na utolso: Bocibol is nagyon sok van:D. Meg az uj tipusu szelizebol is, amikert oda vagyok:D:



Majd jelentkezek. Csokok.

Kommentarer
Postat av: vanda

uh de kurva jo helyen vagytok,

akarok már én is nyaralni basszus.

itt döglöm végig és csak dolgozom

most lakásfelujitós projektben vagyunk, marci fog festeni



aztán majd meglátjuk



várlak már nagyon, jo lesz.



kérlek kérlek hozz egy táskát nem érdekel mennyibe kerül, gazdag vagyok..

itthon basszus semmmit nem találok semmi jot amit imádnék és bele lehet pakolni....



mikor jöttök pontosan?

mer akkor ugy tervezem a balatoni kiruccanásunkat is



millió csóóóóóóóóóóóóók

2008-07-11 @ 11:06:34
Postat av: the girl next door

tja$

jók a képek, "a strand megint" a kedvencem, a kék az a szín ami minden árnyalatában gyönyörű...nem merem megkérdezni mit kajáltál amiről kép is van, spárgát vélek felfedezni egyhelyütt, de vajon tényleg az?

hétvégén megyint megyek Balaton, remélem eddig nem fényképeztek még le gyorshajtásért, ezután becsszó figyelni fogok a sebességhatárokra! :D lehet rakok majd fel én is képeket, miccósz? szép szabadnapot Neked, remélem az idő is jó, itt ma 35 fokot jósolnak, de az elmúlt napokban se nagyon jött be amit mondtak...ölelés, csókok: mamikád, akinek van jegye a balaton soundra, ami jó mert már nem lehet kapni

2008-07-11 @ 11:13:52
Postat av: évi

sziasztok!

Zsu sajnálom a tanfolyamot majd legközelebb:(!

Dani hát ez a hétvégét majdnem közösen töltöttük Bjaán csak nekem közbe jött egy kis ez az, vagyis a vendéglátoim nem lesznek otthon:)! uh más hétvégi moka után néztem:)!

mindenkinek jo hétvégét!

pusaaaa

FRu siesssssss haza:DDD!

2008-07-11 @ 16:28:49
Postat av: bilo je pa proslo

fú ecsém ma lesz Skoro mi? aaahhh - hajrá Vic!!!

a tanfolyam több mint érdekes tapasztalatokkal szolgált, és holnap megint megyek a magyar tengerre, de csak családi kötelezettség... nah élvezzétek a nyarat, azért van! megyek főzni :D

csókok

2008-07-12 @ 13:28:14
Postat av: z

jelentkezz



megpróbálom mégegyszer mert kifogott a két szó rajtam

2008-07-16 @ 22:10:57
Postat av: m

merthogy kalandozunk szerte-szana-széjjel:)

cotcot.hu/kozosseg/cikk/1744

csók, zs

2008-07-19 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0