kiborulok

Bocsi, hogy a kommentekre csak eppen eppen reagalok, de nem sok idom jut netezni.

Utolso munka nap itt ma. Most van masfel ora szunetem aztan vissza. Nagyon elegem van. Mar jobban erzem magam, de nagyon kohogok es nem kapok levegot az orromon. Erre mindenki mas is beteg, csak ok otthon is maradnak:s. Erre ma masik csaj is kijelentette, hogy este nem marad, mert faj a laba. Kb 11ig dolgozom (remelem nem sokan lesznek - ma sokan hazautaztak) es utana megyuk is Uppsalaba.

Szoval faradt vagyok, nyugos, merges. Es meg nagyoooooooon meleg is van. Kint meg van kis szello ugyhogy elviselheto de az etteremben es a konyhan bleeeeeeeeeeeeee. Mar csak 5-6 ora munka itt .. fellabon is:D. 


Majd irok. Csokok.

Kommentarer
Postat av: zsü a labdaszedölány

így van életem, féllábon is :D

én is ezt mondom...meg ezt:

http://www.zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=1612



csókok, ölelés!

2008-07-26 @ 21:53:56
Postat av: i am a passanger

na mi van veletek eleteim hogy az utso kommentem ota nem irt senki?!? hat mi ez mi? vagy ti is elszoktetek mint en? hehe. Fruccim meg otthon leszel mire hazaerek, tallnunk kell :) bar ez alap. na mindegy addig is csok Rijekabol xD

mamid

2008-07-29 @ 12:06:41
Postat av: évi

Fru jo lenne ha kimásznál az ágyambol:DDDDD!

2008-08-07 @ 11:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0