viszlát

Mami: köszönöm a sok sok sok komentet:). Imádlak és nagyon jó volt talalkozni Veled!

Vanda: én is sajnálom, de legalább egyszer talalkoztunk. És én is nagyon köszi mindent:).

Vicko: remélem jobban vagy és a vizsgád is jól ment.


Aaaaaj nagyon fogtok hiányozni mindannyian. Fura helyzet. Nagyon várom, hogy lássam Kristófot, de nagyon rossz itt hagyni Anyut, Aput, Danit és a barátaimat:(. Ahhh.

Valami sosem ok.

Itthon nagyooon jó volt. Talalkoztam majdnem mindenkivel akivel szerettem volna és szinte mindent elintéztem amit akartam. Karácsony is jó volt és a szilveszter is.

Most pedig jöhet 2008. Rajta leszek, hogy ez egy jó év legyen!

Kommentarer
Postat av: bon vojázs

szia Picim,
még talán sikerült "elkapnom" Téged itthon, bár ha belegondolok nekem h szokott kinzni egy utazás előtt nap...főleg sok időre :)
az utolsó 2 mondatod nagyon tetszik, kiírom velem szembe a falra, az íróasztalom fölé. de komolyan. folyton csak sír a szám de nem teszek semmit h jobb legyen ha meg mégis jobb vmi észre sem veszem...
hiszen 2008 mégiscsak a patkány éve lesz! xD (és a mami fa patkány, h ilyen intim dolgot is eláruljak)
na még halljuk egymást! sokat :D
puszi, ölelés:
m

2008-01-03 @ 10:31:22
Postat av: vanda

Puszillak,remélem minden rendben volt az úton.
jelentkezz ha van időd.
milla puszás

2008-01-03 @ 15:13:25
Postat av: m

hej!
jól utaztál? jól érkeztél? jól vagy?
a szemem alatt lévő rész smink nélkül is nagyon színes, most épp rózsaszínes-lilás, sztem előbb-utóbb fekete lesz belőle. szinte magától. semmi menő smink :D ehh mit akartam...jah rájöttem h lehetek költséghatékonyabb, ez persze csak a költött pénz átcsoportosítását jelenti, nem a csökkentését :D részleteket később, egyelőre titkos xD
a melót még mindig nem fejeztem be, a hajam hullik már tőle, pedig ma keményen ráfeküdtem a témára. időhiány, időhiány...hajh
viszont, elsőre kaptam időpontot az egyik dokihoz, akihez akartam (magán). a másik helyen fel se vették a telefont (nem magán).
nah Madonna pont azt énekli h "Time goes by so slowly" :D kinek hogy...csókok!
a blogszétkommentelő :D

2008-01-04 @ 03:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0