vissza a szurke hetkoznapokba...

... szo szerint, mert a nap sem sut. Esik az eso es teljesen borus. Kristof amugy eppen a vonaton ul Stockholm fele, de sajnos nem hozzam jon. Sulival mennek az "Ev szakacsa" versenyre. Meg nem indulo csak nezo:D. Este lesz a teveben is de 9kor kezdodik en meg ugye megyek suliba es csak 10re erek haza:S.

Csalad tegnap 9korul megjott. Iszonyat barnak es szokek:D. Ugyhogy megfejtettem a titkot. Mindegyik sved gazdag es tobb hetet tolt telen olyan helyen mint pl Tajfold es ezert szokek. Nyaron meg folytatjak pl Gorogorszagban.

Ma a sracot meg a kozepso lanyt vittem oviba. Jol ment. Ma nem sok a dolgom mert ugye a mult heten Kristoffal szepen kitakaritottunk es egy nap alatt meg nem lehet osszeretkezni mindent. Csak osszepakolni a gyerekek szobajat meg folszedni a morzsat amit sikerult kionteniuk a gyerekeknek a szonyegre... .

Szombaton szulok mennek eskuvore es mondtak, hogy majd valamelyik gyereket elviszik nagynenihez vagy nagymamahoz, hogy konnyebb legyen. De Kristof ugyis akar jonni ide, ugyhogy mondtam, hogy ha nem problema ide jon a Kristof es akkor maradhat nyugodtan mind3. Ok is jol jartak es en is. Kulonben nem talakoztam volna Kristoffal:(. Nem mintha a ket hetet nem birnam ki (volt mar 2honap is), de akkor a masodik hetvegen mar semmi turelmem nincs. Meg hianyozna is na:D. Igaz mar egy nap utan hianyik:).

Z: mi a gond? Menj betegallomanyba!

Vanda: nagyon szeretnek menni a buliba, de arra nagyobb az esely, hogy nem. A bulira a jegy meg nem olyan veszes, de a repulojegy majdnem annyi mint karacsonykor volt:S. Meg ugye ha mar otthon vagyok az is penz. En meg akarok nyarra elrakni. Bar Kristof azt mondta, hogy nelkulem nem akar menni... . Majd meglatjuk, de megyunk szolok!

Evi: rajottem, hogy valoszinu nem kaptad meg wiwen amit kuldtem. Torold ki az uzeneteidet. Ide azert nem irom le a cimet. Jol vagy?

Pipi: ez a szaaam:D. Csingcsung betuket akarsz tetovalni magadra :|? Inkabb az en nevemet:D. Nehogy sertesnek vedd, de a csingcsung betuk nem tul elcsepeltek?? De egy Frusko...:D.

?u: koszi a kritikat. Na igen a felso keppel sem vagyok elegedett:D. Bar a szint mar megszoktam. Uj cipos kep kell. Az a cipo ugyis csak par napig volt az enyem:D. Ikeas torta mmmmmmm. Azok finomak. De nem is szabad ilyenre gondolni. Elmult 2-3 hetben annyit zabaltam mint egy diszno... . Amugy a jogan gondolkozom. Miert nem kellett a horvatorszagi munka??? Az nem Fiume hanem Filyume:D. Meg Astoria.
Ha ennyire utalod a sulit, akkor hagyd ott es diszidalj:D. De tenyleg ha csak szenvedsz es meg eredmenye sincs... Felre ne ertsd, ezzel nem bantani akarlak, de te mondod, hogy ugysem lesz meg. Menj ki Horvatoszagba, toltodj fel, tokeletesitsd a horvat tudasod utana meg vegezz ott el valamit. Annyira mar regen tudsz horvatul, hogy tudj ott munkat vallalni.

Kommentarer
Postat av: z

semmi különös. csak nincs kedvem :D
remélem nem olvassák a papok :DDDDD

2008-01-30 @ 10:30:31
Postat av: Én

Csá!

Van még akció Fred Perry boltban? Mert akk utalok manit és vegyél szép pulcsit nekem. :))) Jó? :)))

2008-01-30 @ 10:35:16
Postat av: vic

Szia Fru!
nem hiszem h azért nem kaptam meg mert mindig van szabad hely!
ma megyek még matek vizsgára annyira nehéz és sok és minden amit el tudsz képzelni, 5 félév most egyben, áááááááááááá! nem akarom! nagyon szorits!!!!
ha már lenyugodtam akkor irok sokat emailben:)!
pusaaaaaaaaaaaaaaa

2008-01-30 @ 10:58:57
Postat av: vanda

nu, aztvanság hogy valszeg gazdag leszek hamarosan ugyanis megemelik a fizetésemet...Muhaha és visszamenőleg megkapom márciusban az egészet januártól.
áprilisban pedig prémium jön szal tele leszek lóvéval, ugyhoyg uyg tervezz hogy megyünk berlin május vége felé valamikor!
szal spórojjá....

most örülök magamnak nagyon:)
remélem te is nekem!
dae majd még maglátjuk mi lesz!
ja ha találok valamit akkor pénzért hozol nekem?
ha legközelebb jössz...vagy posta?
csókok

csókok

2008-01-30 @ 13:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0