välkommen

Mami: meg otthon elolvastam:). Jol utaztam, tobbe kevesbe. Hogy a francba kell ennyit dolgoznod??? Sztrajkolj!

Vanda: pusziiiiiiiii. Eszti ajandekat anyuaknal hagytam.


Na szoval megerkeztem, de blek. Anyu es apu vitt ki. Egesz jol birtuk boges nelkul, bar en azert sirtam :(. De utana sem lett jobb, bar mar mas okok miatt. Sirast visszafogtam. DE! Kb 5 kapun lehet atmenni ahol az utlevelet nezik. Utana a kb 5-bol lesz egy sor ami megy a taska es ember atvilagitohoz. Es ezekbol 1-1 mukodott. Ami gondolom amugy ok de most akkora sor volt, hogy ihaaajjj es mivel az 5sorbol lett egy, igy ossevissza ment a tolakodas. Miniumum 50en voltak elottem. Hatmillio taska. Es egy csomonak a csizmat is le kellett venni, szoval el tudjatok kepzelni milyen gyors tempoban fogytak az emberek. Es a gepemig meg volt 20 perc... . Egy ideig toporogtam, hogy lekessem-e vagy ne, de aztan megkerdeztem egy ott dolgozot, hogy lemegy-e ez a sor 20 perc alatt. Erre o: tudja mit? Es kinyitotta mellettem a "keritest" es elso lettem a masik sorban:D. Mert addigra elinditottak a masik taskaatvilagito izet is:D.
Vasarolni nem volt idom, nem mintha akartam volna. Utolag minden ok volt a repulessel. Bar ott ha kerdezitek nem ezt mondom. FELTEM:D. Egyre jobban tenyleg, de, hogy miert??? Volt turbulencia is, akkor kb levegot se vettem:D. Meg kod is volt, ho is, sotet is. De tuleltem na. Igen mar itt is van ho.

Reggel aludtam, ezert csak hallottam a gyerekeket. Mar kerdezgettek utanam, mondtak a szulok. A kissrac reggel be is jott es kaptam egy nagy olelest es megkerdezte a legfontosabbat, hogy mit kaptam karacsonyra:D.

Szoval most minden ok. Fel 4kor hozom el a lanyokat. Fiu nagymamanal alszik. Szulok meg kb este 10 korul varhatok. Holnap reggel meg Uppsalaaaaaaa:D. Drukkoljatok, hogy jol menjen a lanyokkal es, hogy holnap sikeruljon megcsinalni a laptopot. Csokok.


Ja es Dani jon januar 12-19. Azt akarom, hogy valamikor anyu meg apu jojjon egyutt. Ugyhogy anyu feladata megtorni aput, aki nem akar jonni:D. De mi vagyunk a fonokok anyuval, ugyhogy... :D.

Kommentarer
Postat av: z

köszi az ajándékot. jó! :)
bár páran kérdezték, hogy mi ez a zászló? :DDD

2008-01-04 @ 20:27:04
Postat av: m

'morgen!
már alszol? én most kezdem...lehet h le se kéne feküdni xD csókok

2008-01-05 @ 04:52:42
Postat av: körte-banán turmix. igen,most

hejla!
gospodo javite koja je vasa lokacija?!? Uppsala? xD jóvan nem szopatlak. szal mizuuu?
átvariáltam a vizsgáimat s most ugy tűnik jobb a helyzetem egy picivel. nem sokkal, de biztatóbb xD
jah...mér van az h mostanában (plusz mínusz pár év) mindenki gyereket akar/vár/szül/kezdi csinálni...?!?
de télleg mindenhonnan csak ezt hallom...ez terhes, az szült, mittomén...na mindegy. néztem hoem honlapját s felöltöztettem egy modellt jól :)
babáztam ma megint. s rájöttem, a gyerekek se mindig mókásak. mármint tündérek meg minden ne nekik is vannak "átlagos" napjaik. s asszem ahogy nőnek egyre több lesz...na tessék én is ezzel a gyerektémával jövök :D remélem a "tieiddel" minden o.k. ha rosszalkodnak fenyegesd meg őket h nem jutnak a Valhallába :D az a viking menyország, nem?
nah tipli..csókok!

2008-01-05 @ 21:48:12
Postat av: mami

az előbbi bejegyzés az enyém. mármint a tiéd, csak tőlem. érted.

2008-01-05 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0