megvagyon nyugi van

Beszippantott a lablogatas:D.

Hetfon voltam suliban. Jo volt, bar gyenge kicsit nekem, de itt legalabb megtanulom a nyelvtant. De amugy olyan szoveget vettunk h cc. Nagyon konnyu volt. De van etiop, brazil, venezuelai, ukran, spanyol, olasz, walesi, francia, holland, roman, egy romaniai magyar osztalytarsam:). Szoval erdekes csoport vagyunk. De jo lesz es kesz.

Kaptam szulinapomra ma Kristoftol egy Sims2 cdt ugyhogy most par napra megint eltunok:D. Lekot a dolog:D.

Tegnap este suliban voltam ugye, aztan Kristoffal talakoztam varosban (Stockholm) mert addigra o is bejott. Kimentunk Gb-be. Ma kikataritottunk es delutan idejottunk.

Szombaton Emilnel es Charlottanal voltunk. Spontatn jott. De nagyon jo volt. Kicsit ugyis levoltam eresztve mert Dani hazament meg meg nem voltam tok jol. Este ez a resz nem lett jobb, mert a fogam is elkezdett fajni... . Mar alig. Ugy nez ki jon az elso bolcsessegfogam jippiiijee. Szoval szombat este. Voltunk kb 10en es mivel hirtelen jott nem volt idom inni venni igy Ilditol kaptam sort:D. De csak 2t ittam. De nagyon jol ereztem magam. Beszelgettem svedul Kristof nelkul. Szoval jo volt nagyon.

Vasarnap este Kristof papajaeknal voltunk es jo keson jottunk haza. Mar eleg kokadt voltam addigra. A natha leteritett. Mostmar tenyleg jobb.


Zsu:
nem mindent ertek abbol amit irtal:D. De drukkolok nagyon mindenesetre. Leszel msnen valamikor holnap pl.?

Vic: neked ugyanez! Szerintem en alszom sokaig de remelem elkaplak titeket msnen es akkor tudunk beszelni normalisan.

Z: sutit ide nekem is.


Es unnepelyesen bejelentem, hogy ma megettem 12 darav vanilias karikat. Es meg akarok:D. De nincs tobb:(.

Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0