közbe jött ez meg az

Eloszor is: BOLDOG SZULINAPOT APU:D! Ma megleptem ot es felhivtam reggel a raktarban:).

Tegnap itthon volt a legkisebb lazasan, talpig (najo csak a szajaig de az epp eleg volt) nathasan es ISZONYATOSAN nyugosen. Ma is itthon volt. Ma delutanra mar a kozepso is belazasodott. Szoval volt dolgom boven, elhihetitek:). Anyuka megjott 7korul en meg delutan kicsit maszkaltam es vasaroltam. Kajat kivetelesen es nem ruhat:D. Bar egy ejszakai kremet beujitottam. Jon holnap ide Daniiiiiiiiiii meg Kristof szoval finom kaja lesz mmm:D. Csalad nyuzsog, pakol. Holnapfel8kor indulnak itthonrol a gep meg azt hiszem fel11kor megy. Ket es fel nyugodt het:).

Tobbet nincs mit irni, mert kb semmit sem csinaltam egesz heten csak a gyerekekkel voltam meg kitakaritottam... . Mozgalmas het volt:D.

Zsu: legyen egy lakasunk Budapesten, a Kvarneren/ben (hogy mondjuk?), Stockholmban (majd en megmondom hol) es Tajfoldon es akkor elegedettek leszunk. Vic tarsulj. Vanda te is tarsulhatsz bar akkor azt hiszem kell egy szekhely Berlinben is:D. Remelem most nem dolgozol es nem is tanulsz hanem mondjuk keszulsz a lefekveshez:D. Akkor legalabb jol erzed magad. *** Maaaaaar fel 9 te jo eg! *** Menjunk kavezni vasarnaaaaap. Akarok.

Evi: en is megyek veled Pestre, ok:D? Most biztos ego meg gonosz vagyok de nem tudom mit igertem:D. Zsu neked tonhal sali receptet azt tudom. Evi ne utalj:D. Vagy ha igen akkor muljon el addig amig talalkozunk:). Amugy ma itt is delelott +5(!!!) fok volt. En ezt komolyan nem ertem:D. Bar hideg volt mert nagyon fujt a szel. De tegnap VEGRE szepen sutott vegig a nap. Remelem jovo het is olyan lesz. Mi van lufifejuvel? Es anyukad keze, hogy van???

Vanda: menj el gyorsan. Vmi akarmilyen munkat talalsz. Ideiglenesen. Amig nincs jobb. Es nem szenvedsz. En ezert nem dolgoztam meg sehol tobbet 3-4 honapnal. Igaz most rekordot dontok, de neha mar nagyon sajnalom magam es szenvedek:D. Neked meg a vandorlas nem lehet gond, mert szuper ugyesen beszelsz nemetul! Amugy ha csak gagyi melot talalsz fordits mellette es gigagazdag leszel:D. Marci meg megy utanad vonat fenykepezni:D.

Na majd irok meg sok ilyen okosat. Csokok.

Kommentarer
Postat av: m

hello:)
nah én még dolgozom remélem egy óra múlva már nem...nézz az órára pff...
de naaagy terveim vannak :) drukkolj h februárban minden meggyőzőerőm velem legyen és hasson! persze még csak kósza gondolat-foszlányok ezek de jók, lelkesítenek!
aranyos vagy h felhívtad apukád, én is minden jót kívánok neki :) a nyári trippet nem felejtem, annyira jó fejek voltatok (vagytok) xD
mindenkinek lesz egy jó pecója vhol és kommunaként megszálljuk időnként:) sztem Kvarnerben amúgy...de még alszom rá egyet :) mármint h PoNtOsAN hol is legyen :) ...ha lesz egy mOndjuk New Yorkban is az sem gond, ugye?
nah pusszantás meg kram: mamikád

2008-01-12 @ 02:02:50
Postat av: grem spat

pff a fordítóirodákat ne emlegesd egy ideig köszi :D most fejezem be egy melót épp egy olyasfélében...hajtsuk szét magunkat amíg lehet! amúgy nem egy leányálom a fordítás, hallod-e? mindegy nem panaszkodunk, örülünk, meg minden, a szigorlaton meg kérek plusz pontokat hátrányos helyzetre hivatkozva! viszont, ami télleg pozitív volt most: kiműveltem magam (amenniyre youtube-on lehet) Oakenfoldból meg picit Tiestobol is :D
písz
zs

2008-01-12 @ 03:47:13
Postat av: vic

nem utálakkkkkkk, ha elküldöd a cimed ahogy megbeszéltük:))))!
pusaaaaa

2008-01-12 @ 12:18:36
Postat av: vic

ez a világ minden pontján legyen egy házunk nagyon tetszik:)! rajta vagyok az ügyön renderesen rakok félre az ösztöndijambol a házra:D!
Fruhoz megyünk majd nyáron mikor nagyon meleg van, egy szép kis svéd tengerparti nyaraloba, Zsu horvátország neked teljesen jo de ha kérhetem vmi repülötér közelében legyen a villád:D! én még nem tudtam dönteni, de ha nektek is megfelel olaszországot választanám, firenze roma miláno, ahova szivesebben jönétek:D!
és kellene egy olyan hely is ami nem europában csak h meg ne unjuk:D!
na szerintem ébredjünk fel az álombol...:DDDD!
Zsu te meg ne dolgozd agyon magad, mert árt a szépségednek:)! tényleg h funkcionál a csizmád???
Fru te meg azért ird meg h hogyan tengeted a szabidat a kis Butykesszel:)! érezzétek jol magatokat és igyatok sok kávét meg egyetek sok sütit:)!
ja amég el nem felejtem megnéztem a boriték tartalmát, hát majd bepi..ltem a nevetéstöl, nagyon mokás volt:DDDDD!
pusaaaaaaaaaaaa

2008-01-12 @ 16:37:03
Postat av: *

Vic, tengerentúlnak New York nem jó? először azt tervezem bevenni, ha lesz ott vmim szívesen bedobom a közösbe :) de Buenos Airest is meggondolom még :D
bár a digókat nem nagyon kedvelem de ha választani kell a fenti 3 közül ám legyen: Firenze mondjuk. de hozzád elmennék Albániába is (bár nem útlevél nélkül:) fú az ösztöndíjat ne is említsd, szerintem most kapok utoljára...kedden szigorlatozom, szinte már nem is parázom ugyis minek...jah horvát házam alap :) a közeli szigeten (Krk:) meg reptér is van, de mondom még pontosan nemtom hol lesz a kis fészkem :) most jut eszembe hisz én ismerek vkit aki a reptéren dolgozik :D uuu nyári emlékek aaaaaaaah :D
az én "szépségemnek" (bah) má nem árthat semmi...de egy-két pöcök meg varrás majd feldobja a külsőm :D
ööö csizma? mióta megvettem kb nem volt rajtam :( mert azóta itthon rohadok, kezdek zöld színű lenni és enyhe penészszag leng körül...de ugy tervezem februártól nyüzsi lesz!
nah tipli van, csókok, naravno svima, jah és Frücci, kérünk beszáolót big brotheres svéd ámokfutásról :D
pussz
*

2008-01-12 @ 22:35:24
Postat av: váccáp?

itt totális para és semmitnemtudás :S
időgépet kérekszépen!!! vagy vmi szuper agystimulátort, vagy vmi kurva nagy protekciót vagy vagy én nemistommit! nah rinyálás helyett tanulok pff
pussz
*
jah, nektek meg jó időtöltést meg mókázást :D

2008-01-14 @ 11:58:48
Postat av: vanda

hellou...

hát igyekszem igyekszem csak nem valami egyszerű..asszem megvárom amíg a Managerem visszajön
és beszélek vele.aztán meglátjuk mi lesz...max majd váltok..
ugyis tervezem hogy világgá megyek,aztán mejd marcit meg leütöm, bedugom egy zsákba és elrabolom.
mire felébred már nem itt vagyunk..XDDDD

remélem neked most jó éppen..

3 havonta én nem akarok váltani mert az nem néz ki jól az önéletrajzomban, még a végén azt mondják összeférhetetlen vagyok

na csókok most dolgozom még kicsinykét

2008-01-14 @ 17:01:42
Postat av: vecka 3

halihó :)
mit jelent ez?:
"Tillåt dig vara busig och oberäknelig."
asszem a januári horoszkópom:)ha jól sejtem én väduren vagyok...kösziii:D
pussz
m

2008-01-14 @ 22:10:07
Postat av: frusko

Imadlak titeket, meg hogy mindig irtok nekem, de most kokadok, nemv vagyok jol , nem birok tobbet irni:S.Fogokbecco! Puszik!

2008-01-16 @ 11:30:28
URL: http://frusko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0